•69- ,,Řekni moje jméno"

6.5K 295 46
                                    

,,Čekám na tuhle chvíli tak dlouho" zarazila jsem se, když jeho tón hlasu najednou tak změkl. Zachvěla jsem se vzrušením a čekala, než se dveře konečně otevřou. Po chvíli bylo mé přání vyslyšeno a ve dveřích se zjevil Justin. Jakmile se přiblížil k posteli, všimla jsem si jeho černých očí.

,,Mohl bys prosím něco udělat s těma očima?" trochu jsem se zasmála. Justin zatřepal hlavou a tím se pokoušel vyhovět mému přání. Ovšem když se na mě znovu podíval, jeho oči byly stále tak černé, chtíč. Na tváři měl úšklebek.

,,Nějak to nejde. Zřejmě za to můžeš opravdu ty. Nedělám to schválně" zašeptal a přešel ještě blíž k posteli. Kousla jsem se do rtu a čekala, dokud nepřijde až ke mě. Postel se prohnula pod jeho vahou. Objevil se těsně nade mnou a já se usmála. Celé mé tělo se chvělo a já to nemohla zastavit. Uslyšela jsem bouchnout hlavní dveře a Justin se ušklíbl.

,,Teď jsi jenom moje. Nikdo mi nezabrání si tě vzít" zašeptal mi do ucha a zkousl mi ušní lalůček. Vzdychla jsem a vjela mu rukama do vlasů. Popotáhla jsem za ně a on slastně zabručel. Přitiskl se celým tělem víc na mě. Sjel jednou rukou k mým teplákům a začal je stahovat dolů. Druhou rukou se přidržoval, aby mě nezalehl. Já jsem chytla lem jeho trička a vytahovala ho pomalu nahoru. Přetáhla jsem mu tričko přes hlavu a odhodila ho někam na zem. Justin stáhl mé tepláky a taky se jich zbavil.

,,Jsi dokonalá" zašeptal a sundal mi i tričko. Byla jsem před ním jen ve spodním prádle, a tak jsem nezahálela. Jakmile se znovu přiblížil ke mě a začal mě líbal na krku, dosáhla jsem na jeho kalhoty. Rozepla jsem je a stáhla mu je dolů. Zkopnul je ze sebe a ty nakonec taky skončily někde na zemi. Oba jsme byli jen ve spodním prádle. Byla jsem najednou tak nedočkavá. Nevím, čím to je. Možná, že se známe tak dlouho a já s ním tak dlouho spát nechtěla. No teď už jsem se nemohla dočkat, až bude ve mě.

,,Justine" vzdychla jsem nedočkavě. Sjel rukou na má záda a jedním pohybel mi rozepl podprsenku. Pomalu mi stáhnul ramínka a podprsenku taky odhodil někam do pokoje. Vzdychla jsem, když přejel rty přes mé bradavky, které už byly vzrušením tvrdé. Jedno prso vzal do ruky a zmáčkl mi ho. Prohla jsem se v zádech, když vzal mou druhou bradavku mezi zuby. Popotáhl za ni a já mu vjela rukala do vlasů a zatáhla za ně. Přitáhla jsem si ho zpět k obličeji a políbila ho.

,,Chci tě, Justine" vzdychla jsem mu do pusy a on zavrněl. Cítila jsem jeho chloubu na stehně.

,,Chci tě hned teď" dokončila jsem a sjela rukama na lem jeho boxerek. Nedočkavě jsem je stáhla dolů a Justin mi nakonec pomohl. Přejel jazykem na můj krk a přitom se natáhl rukou k nočnímu stolku. Nejspíš pro kondom.

,,Hej," upoutala jsem jeho pozornost a on se na mě podíval ,,beru prášky" ujistila jsem ho a on se nepatrně usmál.

,,Jak dlouho je bereš?" zeptal se překvapeně.

,,Od té doby, co mě znásilnili. Zhruba. Měla jsem štěstí, že jsem neotěhotněla, ale... To je teď jedno" usmála jsem se a přitáhla si ho zpátky k sobě. Justin slastně přivřel oči, když jsem nehty přejela přes jeho hrudník.

,,Teď ti ukážu, co umím ještě líp než Stefan nebo Damon" řekl. Uchechtla jsem se.

,,Jsi si tím tak jistej?" řekla jsem trochu posměšně.

,,To mi pak řekneš ty" zašeptal a jedním pohybem ze mě stáhl poslední látku, která nás dělila. Mé kalhotky.

,,Budu něžnej, ano?" ujistil mě a nejspíš narážel na to, že jsem v podstatě ještě panna. Vlastně nejsem, ale, chápete. Opatrně jsem přikývla a zavřela oči. Justin si se mnou propletl prsty a vnikl do mě pomalu špičkou. Trochu jsem k sobě stiskla víčka, ale po chvíli jsem se opět uvolnila. Justin to poznal a zajel do mě hlouběji. Když po chvíli poznal, že je to už v pohodě, přidal na tempu. Celým mým tělem najednou projelo mravenčení až do konečků prstů. Neubránila jsem se úsměvu. Justin se do mě zhoupl, tentokrát hlouběji. Z mých úst se vydral sten.

,,Oh, Justine" zavrněla jsem mu do ucha a on se celý napnul.

,,Je to jako hudba pro moje uši" vzdychl mi do úst a přidal na tempu.

,,Nikdo ještě nikdy nevzdychal moje jméno při sexu, Bell" řekl a já se uchechtla. Měla bych mu to vynahradit. Omotala jsem si kolem něj nohy, aby se dostal hlouběji. A byl to ten nejlepší nápad, co jsem kdy dostala.

,,Justine" vzdychla jsem a zaryla mu nehty do zad.

,,Ještě" vzdychnul a přirazil.

,,Justine"

,,Oh, babe. Řekni, oh, moje jméno" vzdychl a ještě přidal na tempu. Mohla jsem se zbláznit.

,,Justin, jmenuješ se Justin" zabořila jsem hlavu do polštářů.

Po asi dalších pěti minutách jsem cítila, že už budu.

,,Justine. Justine přidej" vzdychla jsem a Justin jako na povel přidal. Moje stěny se začaly stahovat kolem něj a to ho přimělo se udělat.

,,Oh Bell" ucítila jsem teplo v podbříšku, když se do mě udělal. To přimělo udělat se i mě. Ještě chvíli se ve mě pohyboval pro větší požitek a nakonec ze mě zadýchaně vystoupil.

,,Byla si úžasná" lehl si vedle mě a hladil mě po boku. Unaveně jsem se usmála a políbila ho na hruď.

,,Ty jsi byl taky úžasnej. Už vím, proč jsi na tom tak závislej" uchechtla jsem se.

,,Já teď budu závislá na tobě" políbila jsem ho.

Votes prosím <3

Don't Get Close To Missing Killer(cz)✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat