•48- ,,Teď jsi moje."

7K 319 36
                                    

,,Takže, Bell. Bože, já jsem nervózní." byl fakt rozkošnej a já čekala, co vyjde z jeho úst.

,,Vím, že víš, co vím... teda, cože?" zasekl se a já se zasmála.

,,Začnu znova. Vím, že víš, co jsem a ještě k tomu jsem totálně žárlivej, kretén a idiot v jednom. No, určitě by se našlo dalších milión pojmenování, ale já... já se najednou cítím jinak. S tebou se cítím jinak. Nikdy jsem nad tebou nepřemýšlel tak, jako nad ostatníma holkama." odmlčel se a otočil se na kluky, kteří měli výrazy, Si děláš prdel, ne? Všichni víme, že lžeš, a tak přiznal barvu.

,,No, dobře. Párkrát jsem přemýšlel, ale jsem jenom kluk a je to normální." zasmál se a já zčervenala.

,,Ale co chci říct. Chci říct to, že mám potřebu tě chránit. Nikdo ti nesmí zkřivit ani vlásek. Nikdo na tebe nesmí ani pomyslet. Všechno jsem si to uvědomil ještě víc, když se stalo to s Bryansem. Musím ti být na blízku co nejvíc to jde. Zamiloval jsem se. Tak bezhlavě a přesto vím, že bych už bez tebe nepřežil ani jeden den. Bez tvého smíchu. Bez tvých řečiček, které mě vždy uzemní a já nemám, co říct. Proto se tě ptám, Bell." chytl mě za ruku.

,,Dáš mi šanci?" věnoval mi ten nejkrásnější úsměv a já se málem neudržela na nohou.

,,No, já ti nevím." řekla jsem posmutněle.

Bello, ty jedna mrcho, přestaňme si s ním hrát, křičelo podvědomí uvnitř mě.

,,Nevím, jestli ti dokážu odolat." dořekla jsem nakonec a kluci vzadu vyjekli. Zasmála jsem se a vběhla Justinovi do rozevřených paží.

,,Teď jsi moje." zašeptal mi Justin do ucha a já se mu podívala do očí. V karamelu se topila láska a vášnivé jiskřičky. Mohla bych se do jeho očí dívat do konce života.

Justin se ke mně sklonil a políbil mě. Vzala jsem si jeho spodní ret do úst a popotáhla za něj. Justin spokojeně zabručel a poslepu nahmatal kytku v mých rukou. Hodil ji za sebe, chuderka, a chytl mě za stehno. Na nevyslovený povel, jsem se mírně odrazila i druhou nohou a zavěsila se Justinovi za pas. Justin zaklonil hlavu a ukradl si další polibek.

,,No, tak já myslím, že my půjdem." začal Ryan.

,,Ale vlastně ne. Vy jděte. My tady máme rozehranou Fifu." zakřičel Fredo a všichni kluci se rozběhli ke gauči. Naskládali se na něj jako sardinky a prali se o dva ovladače. Justin se jen uchechtl a rozešel se se mnou po schodech. Kopl do dveří, já do nich nakonec rukou strčila a ony se zabouchly. Po chvíli se nějak obrátila gravitace a my letěli na postel, jak jinak, než protože Justin zakopnul. Jestli schválně, nebo ne, to nevím, ale zakopnul a svalil nás na postel.

,,Je tady nějaký vedro." sundal si najednou tričko a ve mně se něco probudilo. Něco nového, co jsem doposud držela v sobě. Pěkně v kleci a na řetězu. Jenže teď, když se nade mnou sklánělo tohle! Tohle dokonalé tělo a já se toho mohla dotýkat, protože jsem jeho. Má mě ve své moci. Kompletně. Už mu nedokážu utéct. A víte co? Já ani nechci. Najednou jsem to vůbec nepotřebovala držet na uzdě. Jakobych ten řetěz ladně přetrhla a bez menšího úsilí rozervala klec na dvě části. Jako laňka jsem vyskočila na pomyslnou svobodu a konečně začla volně přemýšlet. Mé myšlenky už nebyly jen na učení a slušné věci, jako mi vtloukali rodiče do hlavy. Mé představy mě drásaly zevnitř a já chtěla zlíbat každá kousek Justinova těla. Přímo naproti mě totiž byl právě Justin a jen bez trička, s vyzývavým pohledem a úšklebkem na rtech. Zkousla jsem si ret a přejela přes celou jeho hruď očima.

,,Nedělej to." varoval mě.

,,Co myslíš?" znovu jsem si zkousla ret.

,,To můžu dělat jen já." řekl a v mžiku byl nalepený na mně. Drze se probojoval jazykem do mých úst a dotýkal se toho mého. Podbřišek mi pulzoval a třešnička na dortu byla, když mě Justin kousl do spodního rtu a popotáhl za něj. To jsem se přestala už ovládat úplně. Adrenalin a chtíč mi koloval žilami. Vší silou jsem nás přetočila a praštila s Justinem do polštářů. Provokativně se zasmál a já se neptala na svolení. Začala jsem jazykem přejíždět přes jeho klíční kosti až ke krku, zatím co on si užíval mačkání mého zadku a vzdychaní.

,,Bell." hluboce vypustil ze svých úst, když jsem nehty přejela po jeho hrudi. Zatím ani neví, že už má na krku cucflek. Vlastně dva. Každý na jedné straně. V nestřežené chvíli nás přetočil a znovu mě začal líbal. Vyslékl mi tričko a slastně přivřel oči.

,,Kurva, jsi tak nádherná," zašeptal ,,a celá jenom moje." dokončil nakonec majetnicky. No to jsme nečekali, že? Aby neutrousil nějakou takovou poznámečku. V duchu jsem protočila očima.

Začal mi líbat dekolt a věnoval se hlavně mému krku. Hlavu jsem měla zabořenou do polštářů a užívala si Justinovy vlhké rty. Byla jsem mu vděčná, že mě toleroval a nikam nespěchá. Takhle mi to stačí. Nechci se s ním hned vyspat. Ale prosimtě. Hlavně, že máš co dělat, abys ho tady sama neznásilnila, co? zasmálo se mi podvědomí.

,,Mám tě rád, Bell." vrátil se k mým rtům a naposledy je políbil.

,,Já tebe taky, Jayi." usmála jsem se na něj.

,,Jak si mi to řekla?"

,,Jayi, proč? Je to blbý?"

,,Ne, líbí se mi to."

Don't Get Close To Missing Killer(cz)✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat