,,O tyhle věci se ale nestarej, ano? Nechci tě do toho tahat. Už teď riskuju jako prase. Nezabráním tomu, ale budu tě od toho držet co nejdál. Takže čím míň víš, tím líp" smutně se usmál. S mou zvědavostí to bude docela těžký.
Přisedla jsem si k Justinovi a začla jíst taky palačinky. Po dojezení jsem se zvedla a šla ke dveřím i s tácem a prázdnými talířky.
,,Zanesu to do kuchyně a pak bych si dala sprchu" řekla jsem Justinovi. Mu se rozzářily oči.
,,Jako i se mnou?" oči se mu promíchaly černou barvou, již zmiňovaným chtíčem.
,,No pokud na mě počkáš?" mrkla jsem na něj a zavřela dveře. Jsem teď trochu rozhozená, protože mi vůbec nedošlo, že dole jsou další tři kluci. Čtyři, pokud se Ryan vrátil z běhu. Radši jsem nad tím nepřemýšlela a sešla schody. Třeba si mě nevšimnou.
Když jsem procházela kolem vyklenutých dveří, které vedly do obýváku, zrychlila jsem krok. Bohužel ne dostatečně. Z obýváku se ozvalo zapískání.
,,Bieber tady má ještě nějakou štětku?" řekl docela nahlas cizí hlas.
,,Ehm, Khalile. Radši mlč. Já bych teď moc nekřičel" slyšela jsem Freda a děkovala mu za jeho poznámku. Ovšem, mě teď už známý, Khalil se ozval znovu a zavrzala židle.
,,Hej, kočičko. Neutíkej mi. Chci si taky užít. Zaplatím dvojnásobek" v jeho hlase bylo pobavení. Utíkej Bello, utíkej! Ať už jsi v kuchyni a zpátky nahoře u Justina! Khalil nás nesmí zastihnout, popohánělo mě podvědomí a já neměla potřebu mu odporovat. Rychle jsem položila tác na linku a prudce se otočila s myšlenkou na útěk.
,,Kristepane!" narazila jsem do něčí hrudi. Černé tričko, maskáčové rifle, černoch.
,,Ahoj kotě. Tak za kolik?" přitáhl si mě za pas k sobě.
,,Okamžitě mě pusť. Já nejsme žádná děvka" bušila jsem mu do hrudi.
,,Ale notak. Máš snad s Justinem nějakou podepsanou smlouvu, nebo co?" od hrdla se zasmál a chtěl sjet rukou až skoro na můj zadek.
,,Khalile, pojď zpátky. Bella, ona... " slyšela jsem Ryana.
,,Ona co?" zasmál se Khalil.
,,Ona je moje" zavrčel hrubě Justin. Podívala jsem se přes rameno Khalila a viděla Justina, jak stojí ve dveřích, jen v boxerkách a ještě s mokrýma vlasama. Khalil se na něj otočil a sundal svou ruku z mého pasu. Pořád se ale nevzdaloval.
,,Khalile, to znamená, abys uhnul" zasmál se Justin a přešel k nám. Vzal khalila za rameno a s malým úsilím mě od něj vyprostil. Za ruku si mě přitáhl k sobě. Schovala jsem se za jeho záda a podívala se na Khalila. Ten na nás nechápavě hleděl.
,,Jo, Khalile, zamiloval jsem se. Tohle je Bella, moje přítelkyně. Bello, Khalil" Khalil ke mě natáhl ruku a úsměvem se to snažil zachránit. Justin ho ale se smíchem po ruce práskl a Khalil ji stáhl zpět k sobě. Se smíchem jsem pokroutila hlavou a šla ke schodům.
Sotva jsem stoupla na poslední schod a otočila se k chodbě, ozval se zvonek a po chvíli na to rána jako z děla.
,,Justine! Peněženka a mobil!" zařval Fredo. Hrklo ve mě a pohltil mě strach. Co se sakra děje? Seběhla jsem schody dolů a viděla kluky, jak pobíhají a pokřikují na sebe.
,,Schovej Bellu!" zařval Ryan a dal Justinovi něco do ruky. Justin ještě přeběhl k Lilovi a Khalilovi. Proč mu všichni dávají svoje peněženky a mobily?
Juss se pak otočil ke schodům a podíval se na mě. Jeho zorničky byly ze stresu zmenšené. V ruce měl čtyři telefony a čtyři peněženky.
,,Okamžitě utíkej do našeho pokoje a vem naše mobily a peněženky!" nechápavě jsem na něj hleděla.
,,Tak bež už!" zařval na mě a já neváhala. Rozběhla jsem se po schodech a rozrazila dveře od našeho pokoje. Adrenalin ovládal mé tělo a srdce bušilo jako splašené.
Nadskočila jsem, když se zdola ozval výstřel. Začaly se mi klepat ruce. Našla jsem naše telefony a Justinovu peněženku. Svou jsem ale nemohla najít.
,,Kde je kurva?!" zařvala jsem frustrovaně.
,,To je jedno" vzala jsem celou svou tašku a vyběhla na chodbu.
,,JUSTINE?!" zakřičela jsem. Strach a adrenalin mi proudil žilami.
,,Tady!" ozvalo se z posledního pokoje. Doběhla jsem tam a viděla Justina, jak balí něco do tašek. Peníze. Byly to peníze.
,,Pojď sem" přešel k velké skříni a otevřel ji. Ve skříni jsem spatřila velké kovové dveře. Dveře od trezoru. Justin k němu přešel a začal ho otáčením kolečka odemykat.
,,Teď mě dobře poslouchej, Bell. Není to žádná sranda. Žádný cvičení. Jde o život. Kluci to dole řeší, ale potřebujou mou pomoc... "
,,Ne! Justine, ne! Nesmíš mě tady nechat! Justine!"
,,Bello! Já tam musím" konečně otevřel dveře a já spatřila obrovskou místnost. Obrovský trezor. Peníze, zbraně, drogy, doklady. Bylo tu všechno. Všechno důležité.
,,Teď půjdeš dovnitř. Tady jsou naše telefony a peněženky. V těchhle taškách jsou zbylé peníze a zbraně, který jsme neuklidili. Takže teď jsou všechny důležitý věci v tom trezoru. I ty. Zamknu tě tam a až bude po všem, přijdu pro tebe" řekl. Z toho stresu jsem se rozbrečela. Co mi to tu říká?
,,Né, Justine, prosím. Nenechávej mě tu!"
,,MCCANN!!!" slyšela jsem křik Freda.
,,Dopiče" zamumlal si pro sebe Justin.
,,Bell, Notak. Musím vědět, že jsi v pořádku! Vlez do toho trezoru! Nic se mi nestane! Jen tam vlez a hlídej naše věci" chytl mě za tváře a díval se mi do očí. Dal mi rychlý polibek, a pak mě začal popostrkovat do trezoru.
,,Slib mi, že se vrátíš!" brečela jsem. Jen sklopil pohled...
Votes prosím <3
ČTEŠ
Don't Get Close To Missing Killer(cz)✔️
FanfictionDOKONČENO✔️ Co chci, to vždy dostanu. I když je to ona. Co Justin McCann Bieber chce, to dostane. Bohužel ona byla ve špatnou chvíli na špatném místě. Stane se jí to osudným? ČTI PROLOG ❤️