•80- ,,Dostali jsme rozkaz"

4.4K 270 23
                                    

,,Béll" zakřičeli všichni se smíchem a uvěznili mě v hromadném objetí. Kde je Justin, je mi ovšem stále nezodpovězenou otázkou.

,,Co tady děláš? A s tímhle autem?" usmál se Fredo a zbraň schoval za opasek.

,,Hledám Justina. Kde je Justin. Volal vám Justin? Je Justin tady?" byla jsem úplně paralyzována posedlostí ho vidět. Odtrhla jsem se o nich a chtěla se vydat do domu. Ryanova ruka mě však stihla zachytit.

,,Co je? Pusť MĚ!" frustrovaně jsem na něj vyjela. Ryanovi se oproti Justinovi po mém hlase černá v očích vůbec nemihla. Jeho oči zůstaly měkké. Má asi zkušenosti se sebeovládáním.

Byl naprosto v klidu, až mě to vytáčelo. Nakonec mou ruku pustil, ale stále si mě hlídal, abych se od něj nevzdálila.

,,Mluv" vykřikla jsem a popocházela z místa na místo. Kluci stáli různě kolem mě a hypnotizovali své boty.

,,Tak už sakra někdo mluvte!" vzlykla jsem a kluci se na mě polekaně podívali. Už zase ty ponižující slzy. Jsem tak slabá. Jenže co mám dělat, když jsem předtím nic moc nedělala a v podstatě jen ležela v knížkách?

,,Bell," začal opatrně Ryan, ke kterému mám nejblíž. Věděl, že on má u mě největší vliv ,,pojď sem" roztáhl ruce, ale já zaváhala. Nechci, aby mě někdo utěšoval. Musím být silná.

Pokusila jsem se o milý úsměv a Ryanovy ruce jsem pomalu odstrčila zpět k jeho tělu.

,,Jen mi řekněte, kde je Justin" zašeptala jsem.

,,Justin... " řekl tiše Lil a podíval se na Freda.

,,Justin tu nebyl od té doby, co jste tu byli spolu" dokončil Fredo a mě bodlo u srdce. Není tady. Nebyl tady.

,,Ale určitě o tom všem něco víte. S někým z vás telefonoval, když jsme přistáli před měsícem v Bostonu. Pamatuju si to. Kdo to byl?" všechny jsem přejela pohledem.

,,Tak s kým ten Bieber tenkrát volal?! Všechno se to stalo kvůli tomu telefonátu, že jo?! Takže mi nelžete" všichni mlčeli.

,,Kluci, prosím. Já už nechci další lži. Už toho mám dost. Nevím, jestli někomu z vás teď Justin volal, ale věřím vám, když říkáte, že tu není. Nechala jsem kvůli němu školy a potřebuju ho najít" byla jsem už zoufalá.

,,Tys kvůli němu nechala školy?!" vyjekl Lil. Dlouho bylo ticho.

,,Justin tenkrát volal s Lilem. Myslím, že pro tvoje dobro ti toho víc neřekneme, ale je to důvod Justinova odjezdu. Bál se, že když s tebou zůstane, někdo ti ublíží" vysvětlil Ryan.

,,Určitě to není jenom "někdo", takže kdo mi měl ublížit?!" vyhrkla jsem nervózně.

,,Ti muži co tě postřelili" zamrmlal Fredo.

,,Nenechte se, sakra, přemlouvat! Už toho mám dost! Prostě to na mě vybalte. Už to horší být nemůže!" zavrčela jsem a probodla pohledem Khalila, který má jako jediný koule na to, aby mi řekl pravdu. Je sice hezké, že ostatní mě mají pořád za nevinnou malou Bell, ale na to teď není čas. Khalil si povzdechl a já vycítila, že moje výhra je blízko.

,,Vystopovali jsme ty muže, protože Justin se jich chtěl a chce zbavit, aby tě ochránil. Jenže sotva jste přistáli, ztratili jsme ty muže někde v Bostonu. Bylo jasné, že jdou po vás. Takže Justin zmizel, aby je svedl ze stopy. Mysleli si, že se od tebe Justin nehne ani na metr, proto odjel a oni jeli slepě za ním. Volal nám v ten den, kdy odjel. Ale už se skoro 3 týdny neozval" dořekl Khalil a omluvně se podíval na kluky. Nemohla jsem uvěřit vlastním uším. Justin to dělal pro mě. Ale mohl mi to říct. Jenže on to všechno prezentoval, jakoby se už nikdy neměl vrátit. Nejspíš to tak i chtěl.

,,Kde je teď?" zamkla jsem auto a kluci mi pokynuli do domu. Pomalu jsme šli až ke vchodovým dveřím.

,,Nevíme" zamumlal Ryan a já po něm střelila pohledem.

,,Vážně nevíme, Bell. Neřekl nám to ani před těmi třemi týdny, kam jede" doplnil ho přesvědčivě Fredo.

,,Tak vystopujte jeho telefon" zažadonila jsem zoufale.

,,Myslíš, že někdo z nás je tak pitomej, aby si nechal jen tak vystopovat mobil? Někdo by s ním musel mluvit" zuli jsme si boty a přesunuli se do obýváku.

,,Tak mu někdo zavolejte. Hned," zvýšila jsem hlas ,,prosím" dokončila jsem nakonec roztomile a kluci se uchechtli.

,,Bell. Nikdo z nás nic takového neudělá. Dostali jsme rozkaz. Justin si teda myslel, že jediné, co bys mohla provést je, že nám zavoláš. Určitě nepočítal s tím, že sem přijedeš, ale máme rozkaz za žádných okolností tě nezavést k němu. Je lepší, když jste každý někde jidne, Bell" dopověděl Ryan a omluvně se na mě kouknul. Myslel to vážně. Oni všichni mají pevnou vůli a rozkaz svého "šéfa", který za žádných okolností nesmí porušit. Samozřejmě jsou všichni spíš na stejném postavení, ale když dojde na rozhodování, Justin má evidentně poslední slovo.

Tohle je konec. Nepomůžou mi. Budu muset přitvrdit.

Setřela jsem slzu, který mi sama od sebe stekla z oka a ignorovala bolestné pohledy kluků. Nahmatala jsem zbraň za opaskem na mých zádech. Je čas jednat.

Votes prosím <3

Don't Get Close To Missing Killer(cz)✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat