3.BÖLÜM: "YALNIZLIK"

35.7K 1.4K 423
                                    

İyi okumalar.

Bölüm ithafı ve kapak için Cananvtkan❤ Teşekkürler.

🕊

İnsanoğlu neden mutlu olurdu?
Pahalı hediyeler  mi? Aşk mı?
Ne mutlu ederdi? Diğerlerini bilmem ama ben çikolatadan bile mutlu olan bir insandım. Belki pahalı hediyelerde beni mutlu ederdi ama ben hiç o duyguyu tatmamıştım. Aşk ta öyle aşkı da tatmamıştım ki normaldi.Hayatım çalışmak aç karnımı doyurmakla geçmişti. Erkekleri görme fırsatım olmamıştı hayat bana o fırsatı vermemişti.Duyduğum tıkırtıyla kafamı dahi içine soktuğum yorganı yavaş bir şekilde yüzümden çekip, etrafı incelemeye başlamıştım bile.
Benim hırsız zannettiğim kişinin
Emir Asaf olması içime suların serpilmesine neden olmuştu. Gerçi Emir Asaf'ı da tanımıyordum ama olsun en azından şurda iki üç günlük hukukumuz var.

"Yorganın altına tünemeyi bırak ve kalk."

Sesi itiraz istemiyordu,kesin bir dille belirtmişti bunu.

"Kalkamam."

"Ne demek kalkamam? kalk çabuk!"

Bağırmasına rağmen hâla yorganın altından çıkmamıştım.

"Çok soğuk."

Delici bakışlarını bana gönderip,

"Benle yaşıyorsan kalkacaksın."

Kafamı iki yana olumsuz şekilde sallayıp,

"Cık,cık"

Bir anda olduğu yerden hareketlenip,üzerimdeki yorganı bir çırpıda çekip soğuktan donmamı sağladı.

"Ver şu yorganı üşüyorum."

"Bu daha hiç."

Anlamaz şekilde ona bakıyordum.
Hiç derken?Bir anda kollarımın altından tutarak beni üst kata götürmeye başladı.Hala olayın şokundan çıkamamıştım,sanki beş yaşındaki bir çocuğu taşıyordu. Üstelik kucağına almamıştı bile.
Ayaklarımı hızla onun göğsüne doğru vurarak,

"Bırak beni.Ne yapacaksın bana? Bırak sana be adam!"

"Bana bak yumurcak sesini kesmessen ben keserim hemde hiç unmadığın yollarla!"

"Öpecekmisin?"

"Ne alaka?yumurcak,tipim değilsin."

Bu lafına sinirlenerek,

"O anlamda demedim flimlerde hep öyle oluyor."

Gözlerini bir kere kapatıp açarak;

"Benim yöntemlerim farklı testereyle kesmek gibi."

Kesimi kesip beni götürmesine izin verdim yoksa o benim sesimi testereyle keserdi.

"Umarım aynı şeyi düşünmüyoruzdur."

"Senin ne düşündüğünü bilmem ama ben seni duşa sokmayı düşünüyorum."

Hayır!

Banyoya geldiğimiz de hızlı bir şekilde suyu en soğuk dereceye ayarlayıp,üstüme tutmaya başladı.

"Ya bırak!"

Yüzündeki memnun ifadeyle beni sırılsıklam etti. Ardından suyu kapatıp,

MÜLHEMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin