Keyifli okumalar.
Işın Karaca&Sefa Cheshmberah-Sevmekten anladığım. (Yazarken bunu dinledim, fazla güzel.)
🕸
Sokakların zemheriye çıktığı bu mevsim ölümdü.
Çamurun sıçrattığı hazin koku soluk boruma değdi, ateşin laçka haline gelip magma olduğu vicdansız dünyada belirsiz aşklara yer veren celladların hazin sonu güvensizliği getirdi. Beli belirsiz nefes aldığımı hissettim. Oysaki nefes almak için vahim bir andaydım. Nasıl nefes alabilirdim? Biraz önce nefesimin kesilmişti, nasıl nefes alıyordum?
Kurtlar sofrasına meze olan rakıya sığınan hayallerim; Devrildi. Devrilen hayallerimi yerden kaldırmak için kimse yardım etmedi. Küçükken sığındığım aydınlık şimdi karanlıktı, karanlık çehresinde devrilen kadehlerden sızan tekilla damlalarını çin işkencesi niyetinde izledim. Asaf'ın gerilen bendenini hissettim, benim ruhumun aksine rahattı. Ben rahat olamayacak kadar kasevetliydim. Barbaros Demir'in öfkeyle harmanlanmış gözlerine baktım. İğrenmenin eşiğinden geçen bu haddi hesabı olmayan duyguya sığındım.
"Ortadan kabolmanın nedeni şimdi anlaşılıyor."
Duymak istemediğim ses kulaklarıma nufuz ettiğinde, ciğerlerimi patlatmak istedim.
"Zaten sizinle iletişimim yoktu."
Sesimin sakin çıkmasına şaşırmayı sonraya bırakarak yüzüne baktım.
"Terbiyeli ol Efsa! Ben senin eniştenim. Bu adam için mi ortalıktan kayboldun?"
Önceden olsa sert çıkan sesinden korkardım. Artık korkmamanın sebebi beş yaşındaki Efsa olmamamdı.
"Sesinin tonuna dikkat et!"
Emir Asaf'ın olaya dahil olmasıyla iplerin gerildiğini hissettim.
"Sana mı soracağım lan?"
Barbaros Demir'in keskin sesi evimin duvarlarına çarpıp kulaklarıma nufuz etti.
"Gerekirse soracaksın!"
Sesinin sertliğinden dolayı korkmak istedim. Korkamadım. Kar kürem ölmüşken, korkamadım.
"Hadi Efsa evine geri dönüyorsun!"
Dönmüyorum, dönmek istemiyorum. Bakışlarım Asaf'a çevirdildi.
"Efsa'nın hiçbir yere geldiği yok."
Emir Asaf'ın sesi bakışlarının aksine sakindi.
"Sen kimsin?"
Barbaros Demir, kül olan hayatımın közlerini bitirme peşindeydi.
"Gelmek istemiyorum."
Sakin sesime döndü tüm bakışlar. Ben Asaf'tan ayrılacak kadar güçlü değildim. Bunun için fazla güçsüzdüm.
"Duydun Efsa'yı gelmiyor!"
Barbaros Demir hırsına yenik düşerek üzerime yürümeye başladı, bileklerimi kavramak üzereyken başka bir el buna engel oldu.
"Sikerim belanı çek elini!"
Çekmedi.
Emir Asaf ani bir atakla Barbaros Demir'in suratına yumruğunu geçirdi. Kendimi onlardan biraz uzağa çektim. Bağırmadım, çağırmadım, tepki vermedim. Emir Asaf elini eniştem dediğim adamın yakalarından tutarak havaya kaldırdı. Barbaros Demir; zayıf bir adamdı. Az ve ak saçları onu daha da zayıf gösteriyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MÜLHEM
Fantasy"Ben nasıl bir kadınım?" Sigarasını dudaklarının arasına götürüp, içine çekti. "Sen..." Düşünüyormuş gibi bir hali vardı. Heyecanla cevabını beklemeye başladım. "Sen eli öpülecek kadınsın...Efsa." Beni tam kalbimin ortasından vurduğunu bilmeden bu c...