Tanıtım ☠

44.1K 770 47
                                    



Bir yanlışlık, hayatlarının dönüm noktası olmuştu.

Semih Poyrazoğlu; Poyrazoğlu ailesinin en küçük oğulları, hiç ummadığı bir anda, pek normal olmayan bir şekilde, hayatını değiştiren kadınla tanıştı. Fazlaca agresif bazen egoist ama sevgi dolu bir adam.

Hande Oktay; Sakar, hazırcevap, herkese kendini sevdirebilen bir kadın. Yanlış zamanda, yanlış yerdeydi ama Semih'le tanıştıktan sonra yanlış kavramından şüphe eder oldu.

Sonu olmayan masallarının başlangıcı Hande'nin kızıl saçlarıydı.

***

"Ben senden nefret edemem ki, ancak yeniden ve yeniden sevebilirim."

Dikkat! Mafya Var! –Yeniden Sevmek

NOT: bu hikâyenin ve diğer hikâyelerimin yeni bölüm kesitleri, haberleri için instagram'dan Hayalci17 hesabını takip edebilirsiniz.

AÇIKLAMA:

Herkese merhaba! Öncelikle neden bu hikâyeyi yazdığımı ve hikâye ismindeki 'yeniden sevmek' kısmını açıklamak istiyorum. Bu hikâyeyi tekrar yayıma koymamı isteyen çok fazla insan oldu ama kitabı bastırmak için anlaşma yaptığımdan itibaren hikâyeyi benim yayımlama hakkım yoktu. Bunların tamamını o zaman çalıştığım yayınevine devretmiştim. Yayınevinden ayrılmış olsam da kitabın hakları hâlâ yayınevine ait, sözleşmemin süresi bitmedi ama hem hikâyeyi önceden okuyup tekrar okumak isteyenler hem de hiç okuma fırsatı bulamayıp alacak durumu olmayanlar bu konuda çok fazla mesaj attılar. Ayrıca ben bu hikâyeyi yazdığım zaman kurgu nasıl yapılır, nereler dikkat edilir en ufak bir fikrim yoktu ve her ne kadar hâlâ amatör olsam da o zaman o kadar tecrubesizdim ki çoğu konuda hatalar yaptım. Şimdi kendimi daha çok geliştirdiğimi düşünüyorum. Hem hikâyeyi biraz düzenlemiş olmak adına hem özleyen veya okumak isteyenlerle buluşturmak için baştan yazmaya karar verdim. Tabii ki kitapla aynı olmayacak hatta bambaşka bir kurgu olacak. Telif sıkıntısından dolayı da hikâyenin isminde ufak bir değişikliğe gittim. Yani daha doğrusu bir eklemeye... Karakterler ve özellikleri değişmese de olayların yüzde doksanını değiştirmeyi düşünüyorum. Şimdiden herkese Semih, Hande ve diğer Dikkat! Mafya Var! üyeleriyle keyifli vakitler.

DİPNOT:

Bittikten sonra uzun zamandır bekleyen diğer iki kardeşin hikâyesini de yayıma koyacağım.

Dikkat! Mafya Var! ☠ - Yeniden Sevmek / Aşka KırgınHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin