*Şu sıra çok mu seri bölüm geliyor ne :) Finale son 2 bölümümüz kaldı. Yani ikinci hikâye olacak tabii ki ama hemen yayıma giremeyebilir. Bir de ikinci bölüme gelen güncelleme bildiriminin sebebi bir karışıklık olmuş olması. Orada Hande'nin araba kullanmayı bildiğinden bahsetmişim çok uzun zaman geçtiği için unutmuşum. Bir okurum fark edip mesaj atmış kendisine teşekkür ederim, hata için kusura bakmayın arada gözden kaçırabiliyorum. Keyifli okumalar dilerim.
*Bölüm ithafı da @reyleyrey için olsun bu sefer.
*Bölüm Şarkısı: Manga - Alışırım Gözlerimi Kapamaya
38.Bölüm
Evin önüne geldiklerinde Hande kaşlarını kaldırıp adama döndü. "Eve neden geldik?"
"Nereye gidecektik ki?"
"Su'yu aramayacak mısın? Ben de gelmek istiyorum."
"Abimle olduğundan emin olacağım tabii ki ama hayır nerede olduğunu bulmama gerek yok. Melih abim ona zarar vermez. Üstelik ikisi artık konuşmalı, sonrasında Su kendine karşı da dürüst olarak abimden uzak kalmak istediğine karar verirse onu destekleyeceğim."
"Ama..."
"Hande, bu bizim karışmamamız gereken bir konu. Eğer durum çok uzarsa müdahale ederim ama şu an karışmam doğru olmaz. Hem bu ona kötülük de olabilir."
Kadın durumdan hoşnut değildi ama Semih bir yandan haklıydı. Su sürekli Melih'ten kaçıyordu ve bu şekilde asla sonuçlanamayacak bir kısır döngünün içindeydiler. Bir şeylerin sonuçlanması gerekiyordu. Yine de bunun Su'yun da rızasıyla olması gerektiğine inanıyordu. Arabadan indiklerinde eve doğru yürüyecekti ki Semih "bahçede oturalım mı biraz? Kahveler benden" dedi.
"Olur. Yarın cumartesi zaten iş yok."
"Güzel, öyleyse geceyi de uykusuz geçirebiliriz. Sen yukarıdan battaniye ve hırka al üstüne ben de kahveleri yapayım."
"Beni utandırmaktan zevk alıyorsun değil mi?"
"Utanma sen de öyleyse."
Hande ona dil çıkardığında Semih sırıttı. "Bana davetiye çıkarırsan kahveden vazgeçeceğim."
"Ben battaniye getireyim."
Kadın koşar adım eve geçip merdivenleri çıkarken adam sırıtmaya devam ediyordu. O da mutfağa geçip ısıtıcıya su koydu. Bediz Hanım onu gördüğünde "Hoş geldiniz, ben yapayım bir isteğiniz varsa Semih Bey" diye ayaklandı.
"Yok, bunu ben hallederim ama şöyle atıştırmalık bir şeyler varsa ufak bir tabak hazırlayabilir misiniz?"
"Tabii, efendim."
Kadın tabağı hazırlarken su kaynayınca Semih kahveleri hazırladı. Bir tepsinin üzerine iki kupayı bırakıp Bediz Hanım'a döndü. "Ben birazdan gelir alırım bunları."
Takım elbiseyle oturmak istememişti. Eşofmanını giymek için odaya girdiğinde Hande tişörtünü giymiş aşağı çekiyordu. "Tüh görsel bir şöleni kaçırdım desene."
"Kocacığım kapı çalmak denen bir nezaket kuralı vardır bilmiyorum hiç duydun mu?"
"Ne güzel kocacığım diyorsun sen öyle. Güzelim kendi odama girerken kapıyı çalmam gerektiğini sanmıyorum."
"Bay ukala, her şeye bir cevabın var değil mi?"
"Bunu seviyorsun kabul et."
"Bazı şüphelerim yok diyemem."
Semih tek kaşını kaldırıp kadının yanına yürüdü ve ona sıkıca sarıldı. "Demek sevginize dair şüpheleriniz var Hande Hanım. O şüpheleri hemen öldürelim öyleyse. Şayet bu adam şüphelerden nefret eder."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dikkat! Mafya Var! ☠ - Yeniden Sevmek / Aşka Kırgın
Novela Juvenil"Bir süre misafirim olacaksınız küçük hanım." Kadın kaşlarını çattı. Misafirlik rızaya bağlı olan bir şeydi ve bu adam onu zorla alıkoyamazdı. Hem küçük hanım da ne demekti? Öyle ufak tefek görünüyordu güçsüz bulmuştu her halde. Oysa o hiçbir zaman...