*Daha önce sizlerden de aldığım sorularla hazırladığım bölüm. Umarım beğenirsiniz, ilerleyen zamanlarda belki tekrar bu tip bir bölüm gelir bilemiyorum şu anda. Keyifli okumalar dilerim :)
ÖZEL BÖLÜM
Sunucu boğazını temizledi, yayına girmelerine kısa bir süre kalmıştı. Hazır olduklarına emin olmak için konuklarıyla tekrar göz göze geldi. Biraz stresliydi, Semih Poyrazoğlu eşinin heyecanından dolayı gergin hissediyor ve bunu da bacağını sallayarak belli ediyordu. Yüz ifadesinden de rahatlıkla okunabiliyordu huzursuzluğu. Yayına hazırlandıkları süre boyunca Hande Poyrazoğlu'nun yüzü asıldığı her an adamın keyfinin kaçtığına şahit olmuşlardı. Geri sayım bittiği an kadın gülümsemesini yüzüne yerleştirip programa giriş yaparken Semih de az önceki gerginliğini saklamıştı. Oturdukları koltukta parmaklarını eşinin titreyen eli üzerine koyarak ona yanında olduğunu gösterdiğinde Hande'nin de yüzüne gözle görülür bir rahatlama ifadesi yerleşti. Semih kadının ince elini kendi kucağına çekmiş, onun parmaklarıyla oynuyor ama bu çok sıradan bir şeymiş gibi ellerine hiç bakmıyordu.
Hande'nin bu programa çıkmak istemediğini biliyordu ama haklarında yazılan bir sürü kötü haberi temizlemenin en iyi yolu buydu. Hamit Bey ısrarcı davranmıştı ve doğrusu Semih de düşmanlarına gövde gösterisi için de karısıyla arasının kötü olduğuna dair çıkan haberleri temizlemek için de böyle bir fırsatın iyi olduğunu düşünmüştü.
"Merhaba değerli izleyicilerimiz bendeniz Sena Koçyiğit, bu gün Esas Nokta programımızın konukları son zamanlarda tekstil alanında da başarılı bir atılım yaparak adından söz ettiren iş adamı Semih Poyrazoğlu ve eşi Hande Poyrazoğlu. Hoş geldiniz, sizi burada ağırlıyor olmaktan çok mutluyum."
"Hoş bulduk" Hande'nin gergin olduğunu bildiği için Semih onun yerine cevap vermişti.
"Öncelikle Semih Bey evlendiğinizden beri medyada ilişkinizle ilgili birçok haber çıktı ancak sizden herhangi bir açıklama olmadı. Düğününüzden hiçbir görüntü yoktu. İlişkinizi bu kadar gizli tutmanızın bir sebebi var mıydı?"
Adam avucundaki eli sıktı. Onun dalgalı ruh halini hissediyordu. "Medyaya konu etmek istemedik ilişkimizi, açık bir ilişki benim tarzım değil."
"Ancak Melek Hanımla olan ilişkinizde..."
Adam bunun yanlış olduğunu bilse de soru tamamlanmadan araya girdi. "Eski ilişkimle ilgili soru kabul etmiyorum."
Kadın boğazını temizledi. "Pekâlâ, o zaman Hande Hanımla nasıl tanıştınız, düğünden önce yani başka biriyle isminiz anılıyordu."
Semih Hande'ye baktı. "Nasıl tanıştığımızı anlatmak ister misin hayatım?" Bir gün biri ona eşiyle beraber canlı yayına çıkıp ona 'hayatım' diye hitap edeceğini söylese hayatta inanmazdı. Eğer soruyu ona yönlendirmezse kadının asla konuşamayacağını anlamıştı. Hande gülümseyerek onu onaylasa da içten içe 'sıçıp batırmasam bari' diye düşünüyordu.
"Ben Semih'in iş yaptığı bir firmada staj yapıyordum. İlk orada karşılaştık, sonrasında ben onun çalışanlarından birkaçıyla arkadaş oldum. Semih çalışanlarından çoğuyla yakındır. Ortak bir çevrede bulununca ilişkimiz de ilerledi."
Bu önceden konuştukları bir şeydi, doğrusunu anlatamayacakları için böyle bir yalan uydurmuşlardı. Semih onun cümlesi bittiğinde konuştu. "O dönemde olan ilişkim bitmişti, haberler hakkında tekzip de yayımlandı. Ben evlilikten çok soğumuş, buna negatif bakan bir adamdım. Hande dünyamı aydınlatırken her an yanımda olabilmesi için her şeyi yapmaya hazırdım. Evlilik de buna dâhildi."
"Hande Hanım, çok genç yaşta evlilik kararı almışsınız. Görünen o ki Semih Bey de siz de aynı etkiyi yaratmış. Düğünden sonra birbirinize uyum sağlama süreciniz sizi zorladı mı?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dikkat! Mafya Var! ☠ - Yeniden Sevmek / Aşka Kırgın
Teen Fiction"Bir süre misafirim olacaksınız küçük hanım." Kadın kaşlarını çattı. Misafirlik rızaya bağlı olan bir şeydi ve bu adam onu zorla alıkoyamazdı. Hem küçük hanım da ne demekti? Öyle ufak tefek görünüyordu güçsüz bulmuştu her halde. Oysa o hiçbir zaman...