*Yeni bölümle merhabaaa!! Son bölümler biraz durgun geçiyordu malumunuz çiftimizin aşamadıkları sorunlar vardı. Sanırım bu bölüm benim en sevdiklerimden biri oldu, dilerim siz de beğenirsiniz. Düşüncelerinizi belirtirseniz de beni çok mutlu edersiniz. Seviliyorsunuz :*
*Bölüm Şarkısı : Pilli Bebek - Haram Geceler
*Bölüm İthafı : SoulMateCB
(Aynı kişilere ithaf gelmeyecek diye bir şey yok ama önceliğim daha önce ithaf koymadıklarım. Belirtmek istedim. Şimdi susup sizi bölümle bırakıyoruuum :))
6.Bölüm
Doktor kontrolünden çıktıklarında Hande yanındaki adamın soğuk tavrını önemsemeyecek kadar mutluydu. Kalbi heyecanla küt küt atıyordu. Semih ise buruk bir sevinç yaşıyordu. Bebeklerinin kalp atışlarını dinlemişlerdi. Bunun mutluluğunu ona sarılarak yaşamaktan mahrum ettiği için kadına olan öfkesi her gün artıyordu. Yaşayabilecekleri Hande'nin kendi elleriyle yıktığı o geleceğin hayali Semih'i kahrediyordu. Kadın belki de bu mutluluğu Berk'le yaşıyor olmak isterdi. Bu düşünce adamı mahvediyordu.
Arabaya binerlerken Hande onun yanına oturmak istemediğinden arka koltuğa geçmek istiyordu ama bu seferde adama şoförü gibi davranmış olacağından vazgeçti. Ön koltuğa oturup cam tarafına çevirdi başını. Kalp atışları hâlâ kulağında yankılanıyordu. Semih oturduğu yerdeki torpido gözüne uzandığında aralarındaki mesafenin kapanmasından dolayı irkilip biraz daha geriye kaydı. Adam içinden 'ya sabır' çekse de bir şey söylemedi. Bir de haklıymış gibi uzak kalmak istiyordu demek... Dişlerini sıkıp sakinleşmeyi denedi.
Hande açılan gözdeki silahı görünce biraz daha gerilmişti. Semih'in onu vurmayacağından emindi, sevgisinden şüpheleri olsa da bebekleri için ona bir şey yapmayacağını biliyordu.
Semih oradan çıkardığı kapaklı sekreterliği kadının kucağına bıraktı. "Polise vereceğin ifade bu, oku eksik veya yanlış bir şey söyleme. Gerçi çocuğumun annesi olmasan seni temize çıkarmak için kılımı kıpırdatmazdım ya neyse."
Kadın kaşlarını çattı. "Ben zaten temize çıkarılması gereken bir şey yapmadım. Silahı tutan sendin."
"Git söyle o zaman. Sevgilimi öldüren adam kocamdı de. Onunla evlendim, sevgisini kazanıp onu terk edecektim dersin. İntikam için yaptığını söylersin. Mezardaki sevgilin seni koruyabiliyor mu görürüz."
Derin bir nefes aldı. Ona açıklamak istemiyordu artık ama dilini tutamadı. "Ben seni terk etmeyecektim."
"Planının ne olduğu zerre umurumda değil. Oku şunu, yolumuz uzun değil."
Onunla laf dalaşına girse de sonuçsuz olacağını biliyordu. Biri size inanmak istemiyorsa önüne binlerce kanıt da sunsanız bir pürüz bulurdu. Ufak bir tümseği bile aşamıyordu ilişkileri, başka daha büyük engelleri olsaydı onu da aşamayacaktı. Kadın bunu kabullenmişti. Dosyayı açıp içindekileri okumaya başladı. Bir de üstüne cinayet suçu kalmasını istemezdi. Gerçi vereceği ifadede onun öldüğü ile ilgili bir şey yoktu. "Cesedi bulmadılar mı?"
"Arkadaşı sadece ondan haber alamadığını söylemiş, sana da ulaşamadığından bahsetmiş. Sen de buna göre ifade vereceksin. Bardan çıktıktan sonra adamı hiç görmedin, zaten önceden ayrılmıştınız. Benimle olan ilgisini bilmiyordun."
Ondan ayrılmış olduğu, Semih'le olan ilgisini bilmediği doğruydu. Sadece bardan çıktıktan sonra adamı görmediği kısmı yalandı ama bunu ona söylese de adamı inandıramayacaktı. Omuz silkip yazılanları okumaya devam etti. Gözlerindeki hüznü saklamak için umursamazlığa vurmaya çalışıyordu. Oysa Semih anlamıştı, onun üzüntüsünü görmüştü ama yanlış yorumladı. "Yasını da tutamadın tabii, hatırlamak zor gelmiştir. Cesedinin yerini asla bilmeyeceksin, mezarı bile olmayacak sevgilinin."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dikkat! Mafya Var! ☠ - Yeniden Sevmek / Aşka Kırgın
Teen Fiction"Bir süre misafirim olacaksınız küçük hanım." Kadın kaşlarını çattı. Misafirlik rızaya bağlı olan bir şeydi ve bu adam onu zorla alıkoyamazdı. Hem küçük hanım da ne demekti? Öyle ufak tefek görünüyordu güçsüz bulmuştu her halde. Oysa o hiçbir zaman...