Bölüm - 16 ☠

12.5K 579 79
                                    



16.Bölüm

"Abi ben de çalışmaktan anlıyorum ne yapayım?"

"Seni ne zaman kovsam geri geliyorsun, oğlum senin buradan başka bir uğraşın mı yok? Bana mı âşıksın? Git dedikçe başka bir yerden çıkıyorsun."

"Yok, benim tek uğraşım iş. Gitmemi istiyorsan uzakta bir iş ver patron."

"Sabah sabah benim sinirlerimi bozmak için özellikle mi gönderiyor sizi bana bilmiyorum ki. Git Su'yu bul madem. Arkadaşında kalacağını söylemiş babama ama kim olduğunu bilmiyorum. Bul, bağırsa da getir."

"Abi beni o cadıyla uğraştırmasa..."

"Selim! İş mi beğenmiyorsun artık? Ya dediğimi yap ya da ayağımın altında dolanma."

"Tamam, gidiyorum."

Semih masasına oturup işlerle ilgilenmeye başladığı sıralarda Hande Mete'ye onun iddiasına göre işkence etmekle meşguldü. Adam zorlukla gözlerini açık tutup esnerken Hande "izliyorsun değil mi?" diye defalarca kez yaptığı kontrolü tekrarladı.

"İzlemememi mümkün mü kılıyorsun ki? Yenge benim yerime Vedat izlese?"

"Vedat bana kek yapıyor. O yüzden sen bana eşlik etmelisin. Çünkü sıkılıyorum ve dışarı çıkasım geliyor. İsterseniz bahçede kahve içmeye çıkayım?"

"Ama neden bahçe? Ya sen Semih Bey'i pes ettirmek için bize eziyet ediyorsun ama biz ona bunlardan tek kelime bile bahsetsek beceriksiz olduğumuzu söyleyip fırçalar. Haberi bile olmayacak ki."

"Belki bıkıp şikâyet edersiniz. O da benim kaşıkçı elması olmadığımı anlar. Neyse sus bak filmi kaçırıyoruz. Kimdi bu kız söyle bakalım."

"Başroldeki kızın eski sevgilisinin en yakın arkadaşı, komplo kurmuştu bunlara ayrılsınlar diye."

"Aferin."

"Ben okuldaki sözlülerime böyle cevap vermedim ama."

"Söylenmeyi keser misin? Filme odaklan hadi."

"Mısır patlatayım ben de gidip olmaz mı?"

"Olmaz, film bittikten sonra diğerine geçmeden patlatırsın."

"Diğeri?"

"Semih gelene kadar film izleyeceğiz ya, bunun süresi çok uzun değil hem zaten bitmek üzere, hatta şey yapalım ben bir lavaboya gidip geleceğim sen izle gelince o izleyemediğim yerleri bana anlatırsın. İleri sarma dakikaya baktım."

Laptobu Mete'nin kucağına bırakıp yukarı çıkarken halinden gayet memnundu. O sıkılıyorsa Semih'in başına diktiği ızbandutlar da sıkılacaktı. Sonra Semih şikâyetlerden bıkınca bu saçma durum ortadan kalkacaktı. En azından Hande'nin harika fikri buydu.

Üçüncü filmin son on dakikasında Mete ruhani bir intihar denemesi içindeyken içeri Semih girince şükür dualarına başlamıştı. Hande o kadar sıkıcı filmler açıyordu ki kendisinin nasıl izleyebildiğine adam şaşırmıştı.

"Patron hoş geldin."

"Ne yapıyorsunuz? Bu hal ne?"

"Hoş geldin, Vedat bize kurabiye bir de kek yaptı."

"Bize mi yaptı bütün Bursa'ya mı?"

Masada o kadar çok kurabiye ve kek vardı ki Semih şaşkınlıkla bakıyordu sadece. "Benim sevdiğim kıvamı tutturması biraz zor oldu da. Bu arada senin bahsettiğin iki eleman gelmedi."

Dikkat! Mafya Var! ☠ - Yeniden Sevmek / Aşka KırgınHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin