Bölüm - 11 ☠

14.6K 612 33
                                    



11.Bölüm

*Bölüm Şarkısı - Flört/Yorgun Düştüm

*Multimedia: Semih

Semih sıkıntıyla derin bir nefes aldı ve başını elindeki tabletten kaldırdı. "Sanırım ailenle tanışma işini biraz ertelememiz gerekecek. Bu durum hiç hoşuma gitmedi. Bir an önce her şey hallolsun istiyordum."

"İşte her şey isteğine göre olmuyorsa demek. Ne oldu? Canını sıkan bir durum var gibi görünüyor."

"Su ve Melih abim şirket yönetim kurulu gurubundan tartışıyorlar. Beraber çalışmak istemiyor Su zaten söylemişti. Yağız abim de yaralı haliyle çalışamazmış. Çetin işlerin hallolması lazım biz reklam çalışmalarını tamamlayıp başka projelerle ilgileneceğiz diyor yani anlayacağın işler karıştı."

"Aile whatsapp grubunuz mu var?"

"Anlaşmanın en kolay yolunun bu olduğunu düşündük, pek işe yaramamış olsa da. Her neyse sen ailenle konuş, ertelemek zorunda kaldığımızı söyle. Ben elimden geldiği kadar hızlı bir şekilde işleri yoluna koyacağım. Sonra da Su ve Sanem düğün için hazırlıklara başlarlar."

"Hazırlık yapılması gerekiyor mu? Malum çok da büyütülecek bir düğüne ihtiyacımız yok, bir şey kutlamıyoruz bu sadece mecburiyet."

"Güvenlik önlemleri için hazırlıkları kastetmiştim. Davetliler önemli insanlar olacaklar ve ayrıca bir kutlama olmasa da gösteriş olması gerekiyor, yapmazsak sebebini sorgulayacaklardır. Hem bir kere evleniyorsun mecburiyetten veya değil, gerçek bir düğün bu. Her şey eksiksiz olacak. Şirketteki işleri hallettikten sonra seninle düğün için bir alış verişe çıkacağız."

Hande suratını buruşturunca Semih "ben de hoşlanmıyorum bu ıvır zıvırlardan" diye ekleme ihtiyacı hissetti.

"Ortak bir kararla hâlâ vazgeçebiliriz."

"Ne kadar zekisin sen öyle. Bu fikri bir an önce kafandan atsan iyi olur."

"Evet, benim için neyin iyi olacağını en iyi bilen kişi sensin çünkü."

"Hande ya tamamen susuyorsun ya da her cümlende benimle tartışıyorsun, uyumlu olmak bu kadar zor mu?"

"Ne yapmalıyım? Mutlulukla kollarına atlamamı beklemiyordun umarım."

Ortam gerilince Semih sessiz kalmayı tercih etti. Öfkesini bastırmak zaten yeterince zordu ve Hande körüklemek için elinden geleni yapıyordu. Televizyondaki diziye odaklanıp sakinliğini korumaya çalıştı. Gruptan sürekli gelen mesajların içeriğinin tartışma olduğunu bildiğinden bakmıyordu. Bazen Melih abisini boğası geliyordu. Su ile olan ilişkimsi durumlarında her zaman Su'yun yanında olmayı tercih etmişti çünkü Su sonuna kadar haklıydı. Hatta Melih onu kesinlikle hak etmiyordu ama ikisinin sürtüşmesi iş hayatını bu kadar etkilememeliydi.

"Evlendikten sonra burada mı yaşayacağız?"

"Evet, öyle düşünüyorum. Evde değiştirmek istediğin bir şey varsa değiştirebilirsin."

"Bu ev merkeze fazla uzak değil mi? Burada yalnız başıma sıkıntıdan ölürüm ben."

"Selim ve Su genelde burada oluyorlar. Evi taşıyamam, merkezde yaşamak güvenli değil."

"Yani pis işlerini merkezde yapamıyorsun."

"Güvenliğini sağlayamam. Benim yaptığım pis işlerin bir karşılığı oluyor tahmin edersin ki."

Dikkat! Mafya Var! ☠ - Yeniden Sevmek / Aşka KırgınHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin