Bölüm - 24☠

11.6K 511 53
                                    

*Merhaba! Yeni bölümle karşınızdayım yine. Ben aslında 30 final diye düşünmüştüm ama görünen o ki düşündüğümden daha uzun bir hikâye olacak. Hızlandırmak gibi bir niyetimde vardı ama o zaman da çok şey atlayacaktım ve kesik kesik olacaktı. En iyisi biraz daha uzun olsun dedim. Yine de siz sıktı artık gibi düşünüyorsanız her şeyi yazmayacağım.

*Bölüm Şarkısı : NADAS - Kaçamak

*Bu arada ben bölüm şarkısını bölüme oldukça yakıştırdım. Umarım sizler de seversiniz. Keyifli okumalar :)

24.Bölüm

Hande güneş ışığından rahatsız olup arkasını dönmek istediğinde kendisini saran kolları fark etti. Bir eliyle gözünü ovuşturup gözlerini aralarken burnuna dolan kokuyu garipsedi.

Gözlerini açıp kendini Semih'in göğsünde yatar halde bulunca geceyi düşündü. Uyku sersemi algısı bir türlü açılmamışken duruma anlam veremiyordu. Adam kollarını ona sarmış, Hande de başını Semih'in omzuna elini de onun göğsüne koymuş öyle yatıyordu. Hareket edip onu uyandırmaktan çekiniyordu çünkü yüz yüze gelirlerse nasıl bir tepki vereceğini kestiremiyordu. Bu hale nasıl geldiklerini de bir türlü anlayamıyordu.

Bir süre ne yapacağını düşündü, kalkmayı denese Semih uyanırdı. Uyuyormuş numarası yapıp onun uyanmasını beklese bunu becerebileceğine inanmıyordu. En sonunda dayanamayıp Semih'in göğsündeki elinden destek alarak doğrulmayı denedi ama adam onun üstündeki koluyla kadını daha çok kendisine çekip homurdandı. Hande oflayıp tekrar denese de Semih az önce onu kendine daha çok çektikten sonra sıkıca sarmıştı. "Semih" diye mırıldandı.

Adam uyanmayınca birkaç kez daha tekrarladı. Semih kendi adının söylendiğini duyunca gözlerini araladı. Fazlasıyla dinlenmiş hissediyordu. Başını biraz eğip Hande ile burun buruna geldiğinde önce gülümsedi, sonra durumun farkına varınca gözleri şaşkınlıkla irileşti. Uyanıp odasına gidememişti, o yetmez gibi bir de kadına ahtapot gibi sarılmıştı. Hande de afallamış olsa da utançla başını adamın boyun girintisine saklayıp "şey, ben kalkamadım da" diye açıklamaya çalıştı.

Semih kollarını çekti. "Kusura bakma, gece çok geç gelmiştik. Burada uyuyakalmışım."

Uyuyakalmamış bile isteye yanına yatmıştı ama Hande'nin bunu bilmesine gerek yoktu. Kadın hızla yataktan çıkmaya çalışırken dengesini sağlayamamış, Semih de o düşmeden tutup tekrar üstüne çekmişti. Kadın kendini tekrar adamın göğsünde bulduğunda utancından yok olmak istiyordu. İkinci denemesinde nihayet sorunsuz bir şekilde yataktan çıkabilmişti neyse ki. "Ben gidip elimi yüzümü yıkayayım."

"Tamam, sonra da hazırlan dışarıda bir şeyler yiyelim. Bediz Hanım ve Erman Bey'e bugün için izin vermiştim."

Kadın başını onaylarcasına sallayıp odadan çıktı. Semih kendine sert bir yumruk atmak istiyordu ama onun yerine elini saçlarının arasından geçirip yüzüne yayılan gülüşe engel olamadı.

Hande hazırlanmak için geri gelmeden kalkıp kendi odasına geçti. Bütün gece takım elbiseyle uyumuş olmasına rağmen çok rahat uyumuştu. Dolabın karşısına geçip giyeceği kıyafetleri çıkarırken ıslık çalıyordu. Keyfi oldukça yerindeydi.

Kadın ise banyodaki aynanın karşısında yanaklarını şişiriyor, kendine kızıyordu. "Etkilenmedin, hiç etkileyici değil. Kendine gel."

Aynadaki yansımasıyla konuşurken dışarıdan oldukça gülünç görünüyordu. Yüzünü yıkayıp kuruladıktan sonra banyodan çıkmadan derin bir nefes aldı ve odaya dönüp üstünü değiştirdi. Neyse ki önceki gün evden çıkmadan üstünü değiştirmişti de bütün gece elbiseyle uyumamıştı. Aşağı indiğinde Semih çoktan hazırlanmış onu bekliyordu.

Dikkat! Mafya Var! ☠ - Yeniden Sevmek / Aşka KırgınHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin