Bölüm - 8 ☠

16.8K 707 57
                                    



8.Bölüm

"Çatalı zeytine değil de kafama geçirmek ister gibisin yine bu sabah."

Hande öfkeli bakışlarını ona dikti. Gece boyu düşünmekten uyuyamamıştı. Gözaltları şişmiş, uykusuzluk da sinirlerinin gerilmesine neden olmuştu. "Eh, gözler kalbin aynasıdır derler. Hak etmediğini iddia edemeyiz."

"Dün sen ben görmeden bir şeyler mi içtin? İyi değilsin her halde, baya açıldın bakıyorum."

"Sen evde de sosyalleş demedin mi? Memnuniyetsizsin biraz galiba."

"Sosyalleş derken kastettiğim bu değildi. Birazdan kalkıp masadaki her şeyi kafama geçirecek gibisin."

Semih onun her sabahtan daha sinirli olduğunun farkındaydı. Bir de artık onunla biraz olsun konuşmak istiyordu, sonuçta ne olursa olsun artık onu yanından ayırmayı düşünmüyordu. Konuşsun, birbirlerine alışsınlar istiyordu ama kendisi zaten çoktan ona alışmaya başladığının farkındaydı. Hatta alışmaktan öte evde bir kadının varlığı –tamam, bir kadının değil Hande'nin varlığı- hoşuna bile gidiyordu.

"Çünkü elimden gelse yapardım."

"Benden hayli nefret ediyorsun değil mi?"

"Sence aksi mümkün mü?"

Semih çayından bir yudum aldı. "Sen bilirsin ama bazen duruma uyum sağlamak gerekir. Bunu denemek senin için daha kolay olurdu. Ayrıca hâlâ buraya geldiğin geceyle ilgili bir şey hatırlamıyor musun?"

Kadın hatırladıklarını anlatmakla susmak arasında bir ikilemde kaldı. Adama güvenmiyor onun ne yapacağını da kestiremiyordu. O yüzden anlatmadı. "Hayır, hatırlamıyorum. Onu düşünecek durum mu bıraktın ortada? Sayende daha önemli sorunlarım var."

Adam onun tavrı üzerine konuyu değiştirmeye karar verdi. "Annenle konuşmana izin vereceğim. Bizimkileri ikna ettikten sonra ailene onlarla tanışmaya gideceğimizi haber vereceksin."

"Ailem burada yaşamıyor."

"Biliyorum. Senin hakkındaki çoğu şeyi öğrendim."

"Özel hayatıma yeterince müdahale etmemiştin zaten, bunu öğrendiğim iyi oldu."

"Yakında evleneceğiz, seninle ilgili bir şeyler bilmem gerekiyordu."

"Tek taraflı evleniyorsun her halde. Ben senin hakkında pek bir bilgiye sahip olmadığıma göre."

Semih'in kurduğu her cümleye daha ters tepkiler vermesi bir yandan adamı öfkelendirse de içinde bir yerde onu eğlendiriyordu da. "Merak ettiğini bilseydim, anlatırdım."

"Pardon, karşılıklı keyifle beş çayımızı içip güzel güzel sohbet ederken bunu sormayı unutmuşum."

"Tabii bu gün o kadar hoşsohbetsin ki şimdi aklına geldi her halde."

Hande laf söylerdi de Semih altında kalır mıydı acaba? Öyle sanıyorsa çok yanılıyordu. "Çocuk gibi laf dalaşına girmen bittiğinde anlatırsın öyleyse."

"Laf dalaşına tek başıma giriyorum, değil mi? Neyse, bu gün seninle dışarı çıkarız. Biraz konuşmuş oluruz hem belki de bu evliliğin şartlarını belirleriz."

Kadın kabul etti. Dışarı çıkmak ona da iyi gelecekti yine de adamın ona nasıl güvenip dışarı çıkardığına da şaşırmıyor değildi. Kalabalık içinde ortalıktan kaybolup gidebilirdi sonuçta. Kahvaltıdan sonra yukarı çıkıp hazırlandı. Salonda oturup Semih'i beklerken nereye gideceklerini düşünüyordu.

Dikkat! Mafya Var! ☠ - Yeniden Sevmek / Aşka KırgınHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin