Aşka Kırgın ☠ Bölüm - 3

6.4K 300 70
                                    

*Ya siz MUHTEŞEMSİNİZ. Gerçekten yorumlarınız öyle güzeldi ki geçen bölüm hem duygulandıran hem motive eden hem de inanılmaz mutlu eden... Hepinize çok teşekkürler ve kucak dolusu sevgiler.

*Bir de tabii ki yine bir duyurum olacak, ben bir okur olarak hikâye okurken araya sürekli açıklama ve alıntı girmesinden hoşlanmıyorum o yüzden fark etmişsinizdir eğer bir alıntı ya da açıklama paylaştıysam bunu yeni bölüm geldiği an kaldırıyorum. Bunun yerine şöyle bir yol izlemek daha mantıklı geldi, artık alıntıları okuyabileceğiniz bir story oluşturdum profilimden ulaşabilirsiniz. Bundan sonra gelecek alıntıları orada olacak. Hikâyede kopukluk olmayacak bu sayede.

*Bölüm ithafı seçmek konusunda artık oldukça zorlanıyorum ama inanın hepiniz aklımdasınız ve daha çok bölüm var, bu bölüm gelmediyse sonraki bölümlerde size gelebilir. Bu bölümün ithafı: marigrma

*Bölüm şarkısı : Çağan Şengül & Yasir Miy - Seni Kaybettim

3.Bölüm

Dediğini yaptı Hande. Bir hafta boyunca her gün gitti. Semih'in yüzünü bile göremediği günler de olsa, adam onu hiç dinlemese de gitti. Hatta yataktan kalkamayacak kadar hastayken Pelin gitmemesi için yalvardığında bile kapısındaydı adamın. Bir haftanın sonunda demir kapının ardında dururken o gün konuşmakta son derece kararlıydı. Artık bıkmıştı. Hastaydı, hamileydi ve yorulmuştu. Derdini anlattıktan sonra Semih istiyorsa yine yüzüne bakmayabilirdi. Öyle olursa başını alıp giderdi. Ne kadar genç olsa da çocuğunu tek başına büyütmenin bir yolunu bulurdu. Gece olduğunda kapıda olmasının nedeni de buydu.

Semih salonda viskisini yudumlarken Nergis başında dikilmiş elleri belinde "bir kere dinle bari" diye başının etini yiyordu.

"Neyini dinleyeceğim? Anlatacak bir şeyi olan şimdiye kadar anlatırdı."

"Vicdanın hiç mi sızlamıyor? Bir haftadır perişan oldu, baksana ayakta zor duruyor. Sabahtan akşama kadar tek lokma yemiyor ama o kapıdan ayrılmıyor. İşe giderken bile arabanın ardından koşuyor."

"Karışma bu işe."

"İnsanlığını mı kaybettin be adam!"

Semih Nergis'in ilk defa bu şekilde karşısına dikildiğini görüyordu. Hande'yle yakın olan Su bile onu desteklerken Nergis'in tepkisine anlam veremiyordu. Gerçi Su da onun halini görünce acıyıp Semih'e bir kere olsun konuşmasına izin vermesini söylemişti ama adam bu konunda oldukça netti.

"Nergis, karışma."

"Ya kız hâlâ kapıda, hava buz gibi. Ne demek karışma? Hiç mi sevmedin onu?"

Adam öfkeyle elindeki viski bardağını bıraktı. Ayağa kalkıp kadının üstüne yürüdü. "Sen ne biliyorsun ki? Sevdiğim için hâlâ hayatta. Sevdiğim için boşamıyorum onu. Karım olduğu sürece ailem yaptıklarını öğrenip ona zarar vermez çünkü. O yüzden çokbilmişlik taslamak yerine çeneni kapat."

Bir haftadır adam yakıp yıkıyordu. Herkesi, her şeyi dağıtıyordu. Akşam olup kadın gidene kadar pencerelere bile yaklaşmıyordu, onu görüp yumuşamamak için... Sabahları işe giderken onu ardında bırakmak kolay değildi. Koşarken dönüp bakmamak, arabayı durdurmamak onun için de zordu ama değişmeyecek şeyler vardı, affedilmeyecek hatalar.

Nergis minyon bir kadındı. Semih onun karşısında dikildiğinde ufacık kalmıştı ama adamın öfkeyle bakan yüzüne, dimdik vücuduna karşı sinmedi. Aksine o da diklendi. "Kapatmıyorum. Madem seviyorsun, dinlemelisin çünkü bence sen yanlış biliyorsun. Sana ihanet eden insan kapında böyle sürünmez."

Dikkat! Mafya Var! ☠ - Yeniden Sevmek / Aşka KırgınHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin