*Bölüm Şarkısı: Yalın - Yağmur
*Bölüm İthafı: hikayasever28
17.Bölüm
"Size onu korumanızı söylediğim halde nasıl dışarı çıkarırsınız? Yatıp dinlenmesi gerekiyordu."
"Bence onu korumamız gereken biri varsa o kişi sensin."
Vedat bu cümlenin ardından gelecek tepkiden korkarak Nergis'in önüne geçti. Ona Semih'in Hande'yi gönderdiği evin Melek'le yaşadığı ev olduğunu söylemekle hata etmişti ama Nergis kaldığı odada gördüğü fotoğrafı sorunca boş bulunup ağzından kaçırmıştı bir kere.
Semih sakin kalmaya çalışarak "o ne demek?" diye sordu. Bağırıp çağırmak istemiyordu, özellikle Hande'nin önünde bunu yapmaya hiç niyeti yoktu.
Nergis Vedat'ı önünden uzaklaştıramayacağını söyleyince onun omzunun üstünden "sen biliyorsun gayet de" cevabını verdi.
"Sen sınırı aşıyorsun. Bana böyle diklenme hakkını nerden buluyorsun bilmiyorum ama kafana göre hareket edemezsin. Hande'yi öylece dışarı çıkaramazsın."
"Benim fikrimdi."
Vedat araya girince Semih ona inanmadığını belirten bir bakış attı. İkisini de geçip karısının önünde diz çöktü ve ellerini kavradı. "Bu buz gibi havada zaten hasta bir kadını dışarı çıkaracak kadar kafayı mı yediniz?"
"Buz gibi havada hamile kadını sokaklarda süründürecek kadar kafayı yemiş bir adamın yanında çalışıyoruz, bırak da olsun o kadar."
Semih elindekini yere dikkatlice bırakıp öfkeyle Nergis'in üstüne yürürken Vedat aralarına girdi. "Biz gitsek iyi olur."
Nergis ise sadece kırdığı potu düşünüyordu. Hamilelikten bahsetmek istememişti, en azından Hande'nin yanında konuşmazdı ama anlık öfkesi buna sebep olmuştu. Yanında tekerlekli sandalyede oturan kadına döndü. "Çok özür dilerim."
Cevap alamasa da bunu söylemesi gerekiyordu. Bir süre sonra tekrar Semih'e baktı. "Gitmeden seninle konuşmam gereken bir şey var, bana öfkeli olabilirsin ki ben de sana öfkeliyim ama Hande için."
Adam ona ne kadar kızarsa kızsın Hande'nin kötülüğünü istemeyeceğini biliyordu. Bu sebeple kadını başıyla onayladı. Yere koyduğu taşıma çantasını aldı. İçeri döndüklerinde ikisi boş bir odaya geçtiler, kadın çok uzatmadan konuya girdi. "Bir aile yemeğinin Hande'ye iyi gelebileceğini düşünüyorum."
"Bu onu yorabilir."
"Ya da aile sıcaklığını, desteğini hissedip bir şeyler yemesine yardımcı olabilir. Denemeye değer."
"Düşüneceğim."
"Ne zamana kadar çünkü her geçen dakika aç kaldığı süre uzuyor."
Semih biraz düşündü. Haklı olduğunu biliyordu. Eğer Hande kötüleşirse herkesin sorun çıkarmadan evden ayrılacağının da farkındaydı. Her şeyi denemeye hazırdı. "İyi, tamam."
"Ben herkesi ararım akşam gelirler. Bir catering ve yemekten sonrası için temizlik firmasıyla da görüşürüm."
Adam omuz silkti, kendisi de yapabilirdi ama madem uğraşmak istiyordu bu işi ona bıraktı. Hande'nin yanına döndüğünde kadını yatağına yatırmışlardı tekrar. Elindeki taşıma çantasını yatağa koydu. "Bana önceden bir kedi sahiplenmek istediğini söylemiştin. Kediler üzüntüyü de anlayabilirlermiş, azalmasını sağlarlarmış. Benim yapamadığımı belki bu ufaklık yapar."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dikkat! Mafya Var! ☠ - Yeniden Sevmek / Aşka Kırgın
Teen Fiction"Bir süre misafirim olacaksınız küçük hanım." Kadın kaşlarını çattı. Misafirlik rızaya bağlı olan bir şeydi ve bu adam onu zorla alıkoyamazdı. Hem küçük hanım da ne demekti? Öyle ufak tefek görünüyordu güçsüz bulmuştu her halde. Oysa o hiçbir zaman...