7.Bölüm
Su, kadından ayrıldığından beri içerideki herkes hem Hande'yi inceliyor hem de açıklama bekleyerek Semih'e bakıyorlardı. Hepsi onun şaka yaptığını düşünüyordu çünkü ailede bir kadını kolundan tutup eve getirdikten sonra evleneceğini açıklama ihtimali olan tek kişi oydu. Üstelik daha önce konusu bile açılmamıştı bu kadının, Semih'in gizli saklı işleri vardı ama o kadar da uzun boylu değildi.
"Semih! Evlenecek misin?"
Küçük Hande onun karşısına dikildiğinde Sanem uzanıp kızını kucağına aldı ve geri çekti. Tam o sırada "merhaba sevgili ailem, beni ne kadar özlediğinizi biliyorum" diye içeri giren Yağız gergin ortamı görünce merakla bakınsa da çok aldırış etmedi.
Deniz Hanıma sarıldı. "Annelerin en harikası, beni karşılasınlar diye herkesi ayağa dikmene gerek yoktu ki."
Salondakilerin dikkatinin dağılması en çok Semih ve Hande'nin işine gelmişti ama yemek masasına geçtikleri an Yağız'ın gelişinin karmaşası ortadan kalkmış, yine dikkatler onlara çevrilmişti. Hatta bunun ilk sebebi de yine az önce onları kurtaran Yağız olmuştu. "Bu güzel hanımefendi de kim?"
Hande'ye yönelik sorusu Semih'in kaşlarını çatmasına neden oldu. O neden güzel diyordu ki? "Kız arkadaşım, yakında yengen olacak."
"Semih, bize niye hiç bahsetmedin?"
Melih'in sorusuyla bu sefer ona döndü. Üstüne gelinmesi de Yağız'ın ona güzel demiş olması da sinirlerini bozuyordu. O kendine ait şeyleri fazla sahipleniyordu. "Şimdi söyledim ya işte. Bir şeylerin kesinleşmesini bekliyordum."
"Oğlum, nerede tanıştınız? Ne zaman tanıştınız? Hemen karar verilir mi evliliğe?"
"Abim karar vermişti zamanında, sesinizi çıkarmamıştınız. Ben kararımdan eminim."
Söylediği şeyin Su'yu da kırdığını ancak cümlesini tamamladığında anlamıştı ama geç kalmıştı bir kere. Ona mahcup bir bakış attı. Melih konuşacaktı ama Hamit Bey onu susturdu. Herkes sessizce yemeğini yiyip salondaki koltuklara yerleşirken Hande koridora doğru yürüdü. Semih kolundan tutup onu durdurdu. Kaşları çatıktı. "Nereye?"
"Lavaboya! O da mı yasak?"
Kadın onun yüzünden zaten çok gerilmişti. Kaçıp kurtulmak istiyordu.
"Çabuk gel."
O koltukların olduğu yere dönerken kadın "çobok gol" diye taklidini yapmadan edemedi. Koridorda etrafına bakarken sürekli dış kapıya gözleri takılıyordu. Kimliği ve telefonu adamdaydı ama ortalıktan kaybolabilirdi.
Ani kararıyla kapıya doğru bir adım atmıştı ki arkasından duyduğu ses onu durdurdu. "Kaçacak kadar mı korktun? Semih'in başına buyrukluğu yüzünden şaşırdılar, her zaman bu kadar gergin olmazlar."
Yüzüne yalancı bir gülümseme yerleştirip Yağız'a döndü. "Kaçmıyorum sadece hava almak istemiştim."
"Eşlik edeyim sana..."
"Düşündüm de hava almak için doğru bir zaman değil sanırım. Semih merak eder."
Semih Hande geri dönmeyince ona bakmak için ayaklandı. Evde kaybolmuş, lavaboyu ararken vakit kaybetmiş olmasını diliyordu. Eğer kaçmaya niyetlendiyse durumu ailesine nasıl açıklayacağına dair bir fikri yoktu çünkü. Babası durumu öğrenirse onun gibi düşünmez Hande'yi öldürmekten de çekinmezdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dikkat! Mafya Var! ☠ - Yeniden Sevmek / Aşka Kırgın
Teen Fiction"Bir süre misafirim olacaksınız küçük hanım." Kadın kaşlarını çattı. Misafirlik rızaya bağlı olan bir şeydi ve bu adam onu zorla alıkoyamazdı. Hem küçük hanım da ne demekti? Öyle ufak tefek görünüyordu güçsüz bulmuştu her halde. Oysa o hiçbir zaman...