Aşka Kırgın ☠ Bölüm - 31

5.1K 240 31
                                    

*Bölüm Şarkısı: Yandığı Kadar - Canım Ne Çekerse

31.Bölüm

"Silahlar sınırda yakalandı, şoförlerden biri sizin şirketin adını verdi."

"Nakliyat firmasına sorabilirsiniz, biz onlarla çalışmıyoruz."

Onu fena halde sıkıştırmışlardı ama Semih rahat bir tavırla koltuğa yayılmış şüphe çekmemeye çalışıyordu. Aklı Hande'deydi. Bir şey söyleyip kendi başını yakmasından korkuyordu. Eğer konuşmazsa Semih onu korumak için her şeyi göze alırdı. "Melek Beyhan'ın ölümünden beri peşinizdeyim. Bu işin içinden çıkamayacaksınız, o yüzden bir an önce konuşsanız iyi olur."

"Öyle birini tanımıyorum."

"Bu fotoğraflar ve nişan daveti öyle demiyor ama."

Önüne konulanlara kısa bir bakış attı ve hemen ardından memura döndü. "Nişan davetinde de yazdığı gibi ben Melek Fırat olarak biliyordum. Bahsettiğiniz isimden haberim yok. Nişanlanacağı adama bile kendini takma adla tanıtan bir kadın için beni suçlayamazsınız. Kendi ailevi sorunları bunlar."

"Sibel Beyhan bebeğini sizin yüzünüzden kaybettiğini iddia ediyor. Eşi Berat Beyhan'a ait olan gece kulübüne silahlı soygun girişiminde bulunmuşsunuz. Korkudan o gece düşük yapmış, hastane kayıtları bunu doğruluyor."

Semih buna gülerken ellerini masumluğunu ifade edercesine havaya kaldırdı. "Bir kadın çocuğunu düşürdü diye bu beni suçlu yapmaz. Zorla almadım ya hiçbir şeyi. Ayrıca zaten yeterince zenginim, böyle ufak işlerle uğraşmam. Bir gece kulübü soymak için sebebim yok."

"Daha büyük işlerle uğraşıyorsunuz yani?"

"Birkaç sektörde iş yapan ve birçok alt markası olan holding sahibi bir aileden geliyorum. Yani anlayacağınız evet, daha büyük işlerle uğraşıyorum."

Adam öfkelenmeye başlamış gibiydi, onun aksine Semih oldukça rahat görünüyordu. Sanki birazdan elini kolunu sallayarak çıkıp gidecek gibi bir hali vardı. Bu ifadeyi alan polisin daha çok sinirini bozuyordu. "O gün bahsedilen kulübe gittiğinize dair kamera görüntüleri var."

"Eğlenmek için gece kulübüne gitmem bence kulağa gayet normal geliyor. Soygun yaptığıma dair bir kanıtınız var mı?"

"Ne hikmetse tam siz içeri girdikten sonraki dakikalarda kayıtlar yarım saatliğine kesiliyor."

"Onların güvenlik açığı, yapabileceğim bir şey yok."

"Şahitlerim var ama."

"İyi, ifadeleriyle hakkımda işlem yapabilirsiniz öyleyse, bana sormanıza gerek yok."

Neyse ki Yağız abisi her şeyi planlı yapma taraftarıydı. Semih'e kalsa içeride müşteri kılıklı bir sürü adam ayarlamak aklının ucundan bile geçmezdi. Adamın şahit dediği kişilerin Berat iti ve adamlarından başkası olmadığını biliyordu. Bu işin içinden de kolay çıkamayacağını anlayan polis derin bir nefes aldı ve iki elini masaya koyup Semih'e doğru eğildi. "İllegal işler yaptığınızı biliyorum. Ortaya çıkarmadan bırakmayacağım. O paranızın değirmeni nereden dönüyor sen itiraf etmesen de ben kanıtlayacağım."

"Kanıtınız yoksa beni suçlayamazsınız. Suçu ispatlanmamış herkes masumdur. Ayrıca paramın kaynağını da şirket hesaplarından gösterebilirim. Bizim bütün işlerimiz kayıt altında."

"Kazandığın kara parayı başarılı bir şekilde akladığına güvenin tam görüyorum ki ama muhakkak bir açığınız vardır."

Semih omu silkti. "Bulmak konusunda size bol şans öyleyse,"

Dikkat! Mafya Var! ☠ - Yeniden Sevmek / Aşka KırgınHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin