*Herkese selaaam! Yeni bölümle geldim. Umarım beğenirsiniz, keyifli okumalar dilerim :*
*Bölüm Şarkısı : Kaan Boşnak - Böyle Güzelsin Hep Böyle Kal
*Bölüm İthafı : ruslana_melek_
5.Bölüm
Üç gün boyunca Hande yataktan çıkamadı. Bedensel sorunları dışında ruh hâli de tam olarak yatağın dışına adım atamaya uygun değildi. Nergis geceleri sıkça onu kontrol ediyor, sirkeli suya koyduğu bezleri alnına, vücuduna bırakıyordu. Sabahları ona sıcak içecek bir şeyler getirip akşamları çorba hazırlıyordu. Vedat'ı arayıp ondan alış veriş yapmasını istemişti. Bu sayede taze meyve de soyup kadın ne kadar itiraz etse de yediriyordu. Semih onu aradığında kadın istemediği için hastalığı hakkında dâhi bilgi vermiyordu. Ona verdiği sözü tutacak, istemediği sürece hiçbir şey söylemeyecekti.
Elinde tepsiyle odaya girdiğinde kadın yorganı boynuna kadar çekmiş, telefonunda bir şeylerle uğraşıyordu. Tepsiyi komodine bırakıp yanına oturdu. Ateşini ölçtüğünde gülümsedi. "İyileşmeye başlıyorsun galiba."
"Sayende, teşekkür ederim. Günlerdir benimle uğraşıyorsun."
"Bir gün hasta olursam sen de bana bakarsın, ödeşiriz. Hadi otur önce suyunu iç. Günün menüsü çorba ve tavuklu pilav bir de çikolatalı puding yaptım ama tatlımız biraz paket tatlı oldu. Tabii ki buna takılmıyoruz."
Onu oturur konuma getirdikten sonra su bardağını eline tutuşturdu. Gün içinde yeteri kadar su tüketmesine bile dikkat ediyordu. Hande telefonu kenara bıraktığında Nergis'in gözü açık ekrana takıldı. Kaşları hafiften çatılmıştı. "Ev ilanlarına mı bakıyorsun?"
"Evet, aslında sadece ev değil iş ilanlarına da bakıyorum. Bir an önce hayatımı düzene koymak istiyorum. Bir de avukat tutmam gerekecek biliyorsun. Ne kadar erken başlarsam o kadar iyi diye düşündüm."
"Avukat mı?"
Kadın onu başıyla onayladı. Suyunu içip bardağı kenara bırakmıştı. "Boşanma davası açmıştır Semih muhtemelen. O açmadıysa bile benim artık gururumu toplamam lazım. Sırf hamileyim diye benimle evli kalmasını beklemiyorum."
"O dava açmadı çünkü hamile eşini boşamasını ailesine açıklayamaz. Melek gibi olmanı istemiyordur."
Hande Semih'le yaptıkları konuşmayı hatırladı. Bu tamamen aklından çıkmıştı, adamın onu dinlemeye bile neden tahammül edemediğini şimdi daha iyi anlıyordu. Sonra ürperdi. O ölmüştü. Yağız öldürmüştü. Kendisi de aynı şekilde suçlanıyordu üstelik o nişanlısı değil eşiydi. "Ama ben onun yaptığını yapmadım. Semih dinlememiş olsa da..."
"Onlar seni dinler mi sanıyorsun? Poyrazoğlu ailesi bu konularda hep aynı tutumu sergiler. Hiçbir zaman sabit fikirli olmaktan vazgeçtiklerini görmedim. İçlerinde en çok sorgulayan Semih'tir. O bile yargısız infaz yapıyorsa diğerlerini düşünemiyorum."
"Yani beni öldürebilirler öyle mi?"
Bu ürkütücü bir düşünceydi. Her an ölümle burun buruna yaşıyordu günlerdir ve farkında değildi demek. Nergis kırdığı potu fark edince dudağını dişledi. "Öyle değil. Seni öldürmelerine izin vermez Semih."
"Hamile olduğum için"
Ne kadar acınası bir durumdu, yapmadığı bir şey için öldürülmekten onu kurtaran tek şey karnındaki bebekti. "Hayır, sana âşık olduğu için."
"Melek'i de sevmiş."
Gerçi Semih sadece sevdiğini sandığından bahsetmişti. Sonrasında bunun bir sevgi olmadığından son derece emin konuşmuştu ama ya Hande'ye duyduğu hisleri de sadece sevgi sandıysa? "Ben onu hiç görmedim. Doğrusu ikisi beraberken nasıllardı bilmiyorum ama Semih'i de hiç böyle görmedim. Bu arada konuşurken yemekten kaytarıyorsun ve çorban buz gibi oluyor. İyileşmeye niyetin yoksa..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dikkat! Mafya Var! ☠ - Yeniden Sevmek / Aşka Kırgın
Teen Fiction"Bir süre misafirim olacaksınız küçük hanım." Kadın kaşlarını çattı. Misafirlik rızaya bağlı olan bir şeydi ve bu adam onu zorla alıkoyamazdı. Hem küçük hanım da ne demekti? Öyle ufak tefek görünüyordu güçsüz bulmuştu her halde. Oysa o hiçbir zaman...