Aşka Kırgın ☠ Bölüm - 28

5.6K 262 25
                                    

*Bölüm Şarkısı: Eskitilmiş Yaz - Mavi

28.Bölüm

Ensesini ovuşturdu, içerisi çok sıcak olmamasına rağmen soğuk soğuk terliyordu. Gerginlikten kasılan bedeninde hissettiği ağrılardan dolayı biraz rahatlamayı denedi. Omuzlarını düşürüp parmaklarıyla oynarken derin bir nefes aldı. Nihayetinde karşısında oturan genç kadın ayağa kalkıp yanına geldi ve gülümseyerek "Destan Bey sizi bekliyor. Buyurun lütfen" dedi. O kapıya doğru yürürken Hande de peşine takılmıştı. Çantasını öyle sıkı kavramıştı ki parmak boğumlarındaki beyazlıklar belli oluyordu.

Genç kadın kapıyı açıp onun geçebilmesi için kenara çekildi. Hande odaya adım attıktan sonra da kapıyı ardından çekerek yerine döndü. Masada oturan altmışlı yaşlara yakın adam başını önündeki defterden kaldırıp gözlüğünü çıkararak boynuna asılı ipten aşağı sarkmasına izin verdikten sonra sevecen bir gülümseme takındı. "Hande Hanım, hoş geldiniz. Oturun lütfen."

Hande açık renk ikili koltuğa oturup çantasını yanına koyduktan sonra terleyen avuç içlerini üstüne silmemek için kendisini zor tuttu. Onun konuşmayacağını anlayan adam oturduğu yerde biraz öne eğilerek ellerini masanın üstünde birleştirdi. "Biraz gerginsiniz sanırım."

"Biraz" diye onayladı kadın onu. "Ben yaşadıklarımı anlatmakta biraz zorlanıyorum ve bunları baştan anlatacak olmak beni zorluyor."

"Öyleyse sadece kendinizi hazır hissettiğiniz kadarını anlatarak başlayalım isterseniz."

Hande boğazını temizledi ve kuruyan dudaklarının üzerinden dilini geçirip "ben evliliğimle ilgili bazı sorunlar yaşıyorum ve bunları aşmakta zorlanıyorum" dedi. "Yani aslında problem evliliğimden ziyade eşime olan duygularımın karmaşıklığından kaynaklanıyor."

"Sevginizden veya güveninizden emin değilsiniz, doğru mu anlıyorum?"

"Tam olarak öyle diyemeyiz. Biz eşimle en başında mantık evliliği sayılabilecek bir evlilik yaptık. Birbirimizi pek tanıdığımız söylenemezdi, sevgiye dayalı bir ilişkimiz de yoktu doğal olarak. Sonra alıştık birbirimize, sevdik de." Omuz silkti. "Bu konuda ondan bir şüphem de yoktu. Ben..." Zorlukla yutkundu. "Onunla tanıştığım gün aldatıldığımı öğrenmiştim. Önceki ilişkimdeki erkek arkadaşım beni aldattı. Aptal gibi hissettim. Sonrasında Semih'le tanıştığımda farkında olmadan kırılan güvenimi iyileştirdi, yaramı sardı. Evlendik, huzurluyduk da ama ben ondan saklamamam gereken bir şeyi sakladım."

O zamanları hatırladığında yüreği burkuldu. "Güveni kırılmış biri olarak eşinizin güvenini kırdınız." Başıyla onayladı Hande adamı.

"İstemeden yaptım ama evet. Semih eskiden başkasıyla nişanlanmış, o kadın ona ihanet etmiş. Güven konusunda ciddi sorunlar yaşıyordu ve ben ondan bir şeyi sakladım. O da başkasından öğrendi. Ben aslında onu kaybetmekten korkmuştum ama bir şeyler saklamanın da bizi bu noktaya getirebileceğini düşünememiştim. Önceki nişanlısının da ihaneti olunca açıklamama izin vermedi. Ben..."

Kalanını söyleyemedi. Ellerini ovuşturup sessizliğe büründü. "Bu durumda sizin yaşadığınız karmaşa eşinizin sizi dinlememesi veya güvensizliğinden kaynaklanıyor olabilir mi?"

"Bilmiyorum. Sorunları aşamayışımız ya da bunu deneme girişiminde bile bulunmamamız yanlıştı ama bunların dışında bazen hata yaptığımı düşünüyorum. Öyle anlar geliyor ki varoluşumun sebebi onunla olmak sanırken bir boşluğa sürükleniyorum. Keşke hiç tanışmamış olsaydık diyorum."

"Her ilişkide bu olabilir, tartışmalar veya çiftlerin birbirlerinden sıkılıp bunaldıkları, uzaklaşmak istedikleri zamanlar."

"Eskiden olsaydı onunla geçirdiğim her an zaman sonsuz olsun isterdim." Gözleri bir noktaya takıldı. "İnsan aşka kapılınca dünyada başka hiçbir şey kalmıyormuş onun için, kör sağır olunuyormuş. Ama şüphe, suçluluk gibi karamsar duygular bunu gölgeledi. Biz hâlâ aynı evin içinde yaşıyoruz, hâlâ birbirimizi seviyoruz ama ben ona attığım her adımda kendimi öyle suçlu hissediyorum ki, öfkeleniyorum. O yüzden de hep kavga ediyoruz. Biliyorum, siz ilişki terapisti değilsiniz. Benim buraya gelme nedenim daha çok kâbuslarımla ilgili. Ben Semih'le tartıştığımız dönemde hamile olduğumu öğrendim. Ona anlatmak istedim ama dinlemedi. Sonrasında da bebeğimi kaybettim."

Dikkat! Mafya Var! ☠ - Yeniden Sevmek / Aşka KırgınHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin