Bölüm 7

5.8K 763 2.4K
                                    

                          Yalın-Her şey sensin
Dinlemenizi tavsiye ederim.

"Leyla cevap ver!... Dilini mi yuttun?Ne işin var burada?"

Evet dilimi yutmuş olabilirim. Sen karşımda böyle esip gürlerken ağzımı açıp ne diyebilirim ki?

Bir saattir çenemden bıkmış olan polis, sesimi çıkarmadığımı görünce şaşırmış olacak ki konuya dahil oldu. Olmasa iyiydi ya..

"Geldiğinden beri çıkarın  beni diye bağırıp duruyordu komiserim."

Ali çatık kaşlarıyla öyle bir baktı ki adamın yutkunmasını gördüm.

"Aç şu kapıyı!"

Ali'nin öfkesinden nasibini alan polis  lafı ikiletmeden kapıyı açtı.

"Çık!"

Ben de lafını ikiletmedim. Başım önümde Ali'nin peşine düştüm. Yukarı kata çıktığımızda Burcu'yla karşılaşmayı beklemiyordum. Beni görür görmez koştu boynuma sarıldı.

"İyi misin canım?"

Geri çekilirken "İyiyim, iyiyim de sen ne ara geldin?"

"Gözün öyle dönmüştü ki kavgayı ayırmaya çalışırken beni fark etmedin bile. Hemen arkandan geldim."

Çatık kaşlarıyla bizi izleyen Ali'ye baktım. O kadar mı kendimi kaybetmiştim? Burcu'yu dahi  fark etmeyecek kadar.

"Sağ ol canım, keşke gelmeseydin. Müdür kızmasın."

"İzin aldım merak etme. Durumu öğren bana haber ver dedi."

Ali ikimize oturacak yer gösterdi.

"Burada bekleyin."

Ali'nin arkasından boş boş bakarken gösterdiği yere oturduk.

"Ali'ye sen mi haber verdin?"

"Bende numarası mı var, nasıl haber edeyim? Buraya geldiğimde seni sorarken gördü. Her şeyi anlattım. Hemen seni çıkaracak göreceksin."

"Bilmiyorum Burcu... Keşke böyle bir durumla Ali'nin karşısına çıkmasaydım."

"Olan oldu artık. Sen şuradan bir an önce çık, gerisini sonra düşünürüz."

Endişe içinde dakikalar saat gibi uzarken Oğuz'la karşılaşmamız uzun sürmedi. Burcu'yla ikimizi  görünce şaşırdı. Neden burada olduğumuzu anlatınca hemen ilgileneceğini söyledi.

"Ali'nin haberi var mı?" diye sorduğunda "Evet, var."diyen sesiyle hepimizin bakışları ona çevrildi.

Elindeki dosya ve cd'yi göstererek "Burcu getirdiğin güvenlik kamerası görüntüleri çok iyi oldu,"dedi. Burcu'ya bakarak "Görüntüler mi?"dedim.

"Aslında müdürün aklına geldi. Yoksa ben o telaşla akıl edemezdim."

"Hemen çıkabilirim o zaman," dedim sevinçle.

"Hemen sevinme istersen. Bu kadını dövdüğün gerçeğini değiştirmiyor." diyen Ali'yle sevincim kursağımda kaldı.

Burcu'nun "Üzülme, Ali seni mutlaka çıkarır. Sözlüsünün suçsuz yere hapise girmesine izin verecek değil ya," demesiyle ortam buz  kesti. Oğuz duydukları karşısında afalladı.

"Sözlüsü mü?" deyip bir bana bir Ali'ye baktı. Ali de ben de bir an için donup kaldık. Üçümüz arasında anlamsız bir bakışma yaşanırken ben şapşal bir sırıtmayla ne diyeceğimi bilemedim. Durumu kurtarması için gözlerimle Ali'ye yalvarırken o, sakinliğini koruyarak Oğuz'un kolundan tutup"Sen gelsene biraz," diyerek uzaklaştırdı.

ÇIKMAZ SOKAK (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin