Yeni bölüm...
Keyifli okumalar...
Akşam on gibi eve gelen Deniz, Mukaddes anneden iyi bir azarı yemişti. Bu saate kadar gelmemesinin nedenini sorduğunda Deniz'in bahanesi lafa dalıp vaktin nasıl geçtiğini anlamamasıymış. Tabi bu evdekilere söylediği yalanın tarafımdan kabul görmesi imkansızdı. Odaya çıktığında arkasından yetişip kapıyı çalma gereği duymadan içeri girdim. Arkadaşına gittiği falan yoktu. Benim anlamadığım, günlerdir yüzü beş karış dolanırken ne olmuştu da bu kadar mutluydu. Yüzündeki kederin silinmesine seviniyordum ama sebebini de bilmek istiyordum.
Ellerim belimde hesap sorarcasına dikilince "Leyla... Çok mutluyum çok," diyerek sarıldı. Şaşkınlıkla ellerim iki yanımda kalırken geri çekildiğinde cevap bekleyerek baktım.
Kendi etrafında sevinçle bir tur döndükten sonra kendini yatağa attı. Yanına oturunca o da kalkıp oturdu.
"E hadi meraktan çatlatacak mısın? Anlat neler oluyor? Neredeydin? Kiminleydin? Arkadaşımlaydım falan bana sökmez çabuk anlat."
"Oğuz'a gittim."
Şaşırdım ama hemen kendimi toparlayıp sordum.
"Nasıl? Ne işin var Oğuz'un evinde? Dün bir kızla buluşacağını söylememiş miydin? Neler oluyor anlatsana?" dedikten sonra hayretler içinde bırakacak olaylar zincirini birbir anlattı. Kızın saçından tutup kapı dışarı edişinden Oğuz'a saydırdığı laflara kadar her şeyi.
''Sonra başka biriyle evlenip gideceğimi bir daha yüzümü görmek zorunda kalmayacağını söyleyince..."
"Eee söyleyince?.."
Başını utançla eğdi.
"Öptü."
Allah'ım sen aklımı koru. Bir gün o öper, bir gün diğeri... Biz daha Ali ile evli olduğumuz halde...
Şimdi diyeceksiniz ki Ali zorla da olsa öpmüştü. O sayılmaz. Aramızdaki sorunları çözdükten sonra Ali'nin yalnız kaldığımız her fırsatta beni bir şekilde köşeye sıkıştırıp sonuçsuz kalan öpme girişimleri aklıma geldiğinde yanaklarım kızardı. Fesat aklıma kızıp edepsiz iç sesime elimin tersiyle bir tane çarpmak istesem de şiddet yanlısı olmadığım için hanım hanımcık olup uslu bir kız olmasını tembihledim. Konumuz şu an Ali ve ben değil, Deniz ve Oğuz'du. Kafamın içindeki hayalleri kovalayıp Deniz'e döndüm.
"Ne?... Ne demek öptü? Hani seni istemiyordu? Sevmiyordu."
"Seviyormuş işte... Kendini bana layık görmüyormuş. Beni üzmekten korktuğu için tabi bir de Ali abimin arkasından iş çeviriyormuş gibi olmasın diye..."
"Dur bir dakika, Oğuz mu söyledi bunları? Doğru düzgün anlatsana."
"Başka biriyle evlenme fikrini duyunca çıldırdı resmen. Biraz daha ileri gidip kızdırmış da olabilirim. Beni öptü. Şapşal şapşal yüzüne bakakaldım. Sonra gülümseyip bana sarıldı. Seviyorum seni ufaklık. Sensizliğe dayanamam. Gitmeyi, hele bir başkasına ait olmayı aklından bile geçirme dedi."
"Hadi canım... Oğuz aynen bunları mı dedi? Bak sen Oğuz beye... Seni kendinden uzak tutmak için öyle davranıyormuş ha..."
"Tabi bir de Ali abim... O duyarsa ne tepki verecek?"
"Oğuz senin hakkında ciddi düşünüyorsa Ali abini bir şekilde ikna ederiz."
"Ederiz değil mi?"
"Ederiz ederiz. Siz birbirinizi sevdikten sonra gerisi mühim değil."
Deniz'in mutluluğu yakalamasına çok sevindim. Oğuz iyi biriydi ve Deniz'i üzmeyeceğine emindim. Onu sevdiği halde sadece onu korumak için uzak durması sevgisini açıkça ortaya koyuyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇIKMAZ SOKAK (Tamamlandı)
Mystery / ThrillerGeçmişi hakkında hiçbir şey hatırlamayan Leyla ile ölümle defalarca yüzleşmiş ve bu dünyada kendisi için bir hayali olmayan Ali'nin hikayesi... Umutlarını kaybettikl...