Deniz "Hadi Leyla, daha denemediğin bir sürü gelinlik var," dediğinde artık yorgunluktan bitmiş bir halde kendimi mağazadaki pufun üstüne atmıştım.
"Yeter artık Deniz, birini alıp çıkalım, acı bana."
Burcu da kendini yanıma attığında sabahtan beri girdiğimiz kaçıncı gelinlik mağazası olduğunu hatırlamaya çalışıyordum.
Burcu "Deniz sendeki bu bitmez tükenmez enerji de neyin nesi?"dedi. Deniz bizimle hiç koşuşturmamış gibi halinden hoşnut ellerimden tutup ayağa kaldırdı.
"Aaa... Yaşınızdan utanın,"deyip beni de kendine uydurmaya çalışarak "Abim, damat oluyor, sıra da bana geliyor,"diyerek şarkıyı mırıldandı.
Hepimizin kahkahası birbirine karışırken "Bu son ama," ellerini çırparak "Bi tanesin,"dedi.
Sibel abla arkamızdan seslendiğinde yönümüzü ona çevirdik. Elindeki gelinliği göstererek "Bu nasıl?"dedi.
Deniz ve Burcu "Çook güzeel.." derken ben de elindeki gelinliği beğeniyle süzdüm.
Beni kabine götürürken "Bir de üstünde görelim,"dedi.
Gelinliği giyip aynada kendime baktığımda bir hafta içinde yaşadıklarımı düşündüm. Mukaddes anne, Sibel abla, Aslı, Deniz ve Aykut hepsini çok sevdim. Sevilmeyecek insanlar değillerdi ki. Bir mahalle dolusu akrabadan sonra şimdi gerçek bir aileye sahip oluyordum. Bir haftadır süren alışverişten sonra gelinlik son güne kalmıştı. Yarın nikahım vardı ve sabahtan beri kaçıncı mağazaya girdiğimizi bilmiyordum. Birimiz beğensek diğerimiz beğenmiyordu. Aynadaki aksime bakıp gülümsedim. Nihayet hepimizin beğeneceği gelinliği bulmuştuk bence.
Her şey bitti, Ali'nin hayatından sonsuza kadar gidiyorum derken yarın onun karısı olacağıma inanamıyordum. Elimden tutup evlerine getirdiğinde söylediği sözler karşısında Mukaddes anne, Sibel abla ve ben "ne?!.." diye çığlık attığımızda Deniz, Aykut ve Aslı sevinmişti. Ağzımdan çıkanla hemen ağzımı kapatıp Ali'ye baktığımda 'n'apıyorsun?'der gibi baktı.
Aslı koşarak Ali'nin kucağına gelmiş ''Amcam evleniyor mu?"diyerek ortamdaki havayı anında değiştirmişti.
Ali'nin kucağından indiğinde Deniz Aykut'a dönerek "Sen nereden tanıyorsun Leyla'yı?"dedikten sonra Ali'ye dönüp sitemle "Ben niye şimdi tanışıyorum?"dedi. Aykut üstünlük tasladı.
''N'aber?.. Sen ayakta uyu."
Deniz "Neyse, bunu sonra soracağım,"deyip Aykut'la beraber sarılıp tebrik ettikten sonra Ali beni annesi ve yengesine yönlendirdiğinde ilk şaşkınlığını atlatan Sibel abla aynı samimiyetle karşılık verdi. Ellerimin titremesine engel olamayarak uzattığımda hemen elini uzatmayınca bir an için hiç vermeyeceğini düşündüm.
Ali'nin öksürüğüyle kendine gelerek "Hoş geldin kızım,"dedi. Elini öpüp geri çekildiğimde gözlerinde gördüğüm samimiyetti.
Sessiz geçen kahvaltıdan sonra salonda kahvelerimizi içtiğimiz sırada beni tanımak için soruları gecikmedi. Ne söyleyeceğimi bilemeyince çaresizce Ali'ye baktım. Ali ayaklanıp beni Aykut'un odasına çıkaracağını söyledi. Nikaha kadar ben Aykut'un odasında, Aykut da salonda yatacaktı. Aykut salonda yatacağını duyunca pek memnun olmadı. Salonda yatabileceğimi söyleyince Aykut dahil herkesten itiraz sesleri yükseldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇIKMAZ SOKAK (Tamamlandı)
Mystery / ThrillerGeçmişi hakkında hiçbir şey hatırlamayan Leyla ile ölümle defalarca yüzleşmiş ve bu dünyada kendisi için bir hayali olmayan Ali'nin hikayesi... Umutlarını kaybettikl...