Bölüm 36

3.6K 450 1.1K
                                    

"Nevin, Zeliha'nın bebeğini aldın mı?"

"Hangisi efendim?"

"Şu peluş olan, pembe saçlı."

"Aldım, elinde."

Arabanın içinde bebek koltuğunda oyuncak bebeğiyle bana gülücükler saçan kızımı buldu bakışlarım. Arabaya binmeden önce Nevin'e"Görmemişim, kusura bakma,"dedim.

Siyah saçlarını sıkı bir topuz yapan ufak tefek bu kadın birkaç aydır benim can yoldaşım. Her daim yüzünde eksik etmediği gülümsemesiyle yanıma geldi.

"Heyecanlısınız tabi. "

Evet dercesine başımı salladım. O öne binerken ben de kızımın yanına arkaya bindim. Kızım bebeğiyle oynuyordu. Karnımın izin verdiği ölçüde yanaşıp yanağına küçük bir buse kondurdum.

"Dayıya mı gidiyoruz kızım?"

İnci gibi dişlerini gösterip ellerini çırparak "Hayan dayima gidiyoyuz,"dedi. Her şeyi aldığımıza emin olmak için Nevin'e bir kez daha sordum. Nevin ise derin bir nefes alıp vermemi istedi. Her şeyi almıştık. Allah izin verirse de her şey yolunda olacaktı. Nevin şoförümüz ve yaza evleneceği nişanlısı Alper'e gidebileceğimizi söylediğinde son kez evime baktım. Sadece birkaç aydır burada olmama rağmen evimi benimsemiş ve çok sevmiştim. Şimdi ise ayrılmak istemesem de abimin ısrarına dayanamayıp bir süreliğine gidiyorduk.

İlk gördüğümde fazlasıyla büyük olduğunu düşündüğüm iki katlı taş eve alışmak zor olmadı. Yine taş duvarlarla çevrili bahçeden çıkarken Nevin'in de dediği gibi derin bir nefes alıp verdim.

  Hakan abim doğum yaklaştığı için yanında olmamızı istedi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

 
Hakan abim doğum yaklaştığı için yanında olmamızı istedi. Bu aralar yoğun olan işleriyle meşgul olduğu için aklı sürekli bizdeydi ve doğumda yanımda olabilmek için en iyisinin İzmir'e gitmemiz gerektiğine  ikna etmişti. Hayattaki tek yakınım ve bize bunca iyiliği dokunan adamı geri çeviremezdim. Hem doğum yaklaştığından hem de aylar sonra ilk defa İzmir'e gideceğimden heyecanlıydım.

Alaçatı'nın kapı ve pencereleri mavi boyalı evlerinin önünden geçerken heyecanımı bastırmaya çalışıyordum. Dar sokakları,  taş evleri, yazın kapı ve pencerelerinden sarkan mis kokulu sarmaşıklarıyla bir çok butik otelin bulunduğu Çeşme'nin turistik, şirin beldesi hayallerimin de ötesinde çok güzel bir yerdi. Yazın çok kalabalık olan Alaçatı kış aylarında olduğumuz için tenhalaşmış yaza  göre oldukça sakindi. Aralık ayında olmamıza rağmen yine de güzelliğinden bir şey kaybetmiyordu.

 Aralık ayında olmamıza rağmen yine de güzelliğinden bir şey kaybetmiyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
ÇIKMAZ SOKAK (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin