DenizAykut
Merhaba arkadaşlar yeni bölüm geldi.Yeni karakterlerimizle tanışmanızı istedim.Umarım bölümü beğenirsiniz.
Şarkımız
Bahadır Sağlam-Kır papatyası
Zil durmaksızın çalıyordu. Sibel aceleyle tencerenin kapağını kapattı. Hızlı adımlarla mutfaktan çıkıp kapıya giderken bir yandan da söyleniyordu.
"Geldim, geldim. Yıktınız evi, yine kapıda karşılaştılar kesin, "diyerek kapıyı açtı. Kapı açılır açılmaz Aykut elini zilden çekti.
"Nerede kaldın yenge?"diyerek içeri girmeye çalışsa da olmuyordu. Deniz'le kapıda omuz omuza sıkışmışlardı resmen. Birbirlerine ölümcül bakışlar atıp ikisi de geçmeye çalıştı.
"Evet yenge ya, neden geç kaldın? Şu meymenetsizle uğraştırıyorsun beni."
"Ben geçeceğim önce!"
"Ben senden büyüğüm, önce ben!"
"Ya hadi kızım git işine,büyükmüş."
"Sen git!"
"Sen git!"diye didişirlerken Aykut son bir hamleyle kendini içeri attı.
Sibel 'Bu ikisinin büyümeye niyeti yok' diye düşünüp onları izliyordu.
"Dur! Yavaş olun. Ne bu haliniz? Yine neyi paylaşamıyorsunuz?"
Aykut "N'aber yenge?" diyerek Sibel'in yanağından bir makas aldı. Merdivenlere koşarken arkasına dönüp öfkeyle ona bakan Deniz'e dil çıkardı. Deniz kendince yenilmenin hezimetiyle içeri girdi ve aynı karşılığı verdi.
"Odun!"
"Süpürgesiz cadı!"
"Pislik!"
"Sensin o!"
"Sensin!"
"Sensin!"
Aykut, merdivenleri hızlı adımlarla çıkarken Deniz'e laf yetiştirmiş en sonunda da elini geriye doğru sallayarak 'umrumda değilsin!' gibi yapmıştı. Sibel kapıyı kapatırken sormadan edemedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇIKMAZ SOKAK (Tamamlandı)
Mystery / ThrillerGeçmişi hakkında hiçbir şey hatırlamayan Leyla ile ölümle defalarca yüzleşmiş ve bu dünyada kendisi için bir hayali olmayan Ali'nin hikayesi... Umutlarını kaybettikl...