Kitap Duyurusu ve Teşekkür

3K 174 52
                                    

              "Adın ne senin köylü güzeli?"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

          
   "Adın ne senin köylü güzeli?"

"Sana ne benim adımdan! Ayşe, Fatma, fark eder mi senin için?"

Zeynep, Melek'in kolundan bir kez daha çekiştirdi. Tanımadığı adam  gibi o da nasibini almıştı sert bakışlarından. Gitmeden önce hırsını alamadığı yabancıya bir kez daha söylenmeden duramadı.

"Bana bak şehir züppesi, buralar geldiğin yerlere benzemez. Biz de senin bildiğin kızlara benzemeyiz. Şimdi geldiğin gibi geri dön! Hadi selametle!... "

Yiğit karşısında konuşan kıza gülümsemekle yetindi. Kız güzeldi. Hem de çok güzeldi. Dişliydi de... Bir yerlerden tanıdık geliyordu ama nereden bilemedi.

Uzaklaşan iki kızın arkasından bakarken

"Şehir züppesi öyle mi? Sana bu lafları yedirmesini bilirim Köylü güzeli."dedi.

Aşk mı, arkadaşlık mı?

Bencillik mi, fedakarlık mı?

Kardeşiniz gibi gördüğünüz arkadaşınız için aşkınızdan vazgeçer misiniz?

Peki arkadaşınız size en kıymetlisini emanet ederse, kabul eder misiniz?

Ömür boyu omuzlarınızda bu sorumluluğun yükünü her şeye ve herkese rağmen taşır mısınız?

Bu hikaye gerçek sevenlerin hikayesi...

Bu hikaye gerçek dostluğun hikayesi...

Aşkı uğruna  arkadaşına sırtını dönmeyenkerin hikayesi...

Bölüm beklediğinizi biliyorum. Uzun sürdü ama final yazmak gerçekten zormuş. Sizi daha fazla bekletmeyeceğime emin olabilirsiniz.

Ali ve Leyla'ya veda etme vakti gelmişken yeni kitabımın duyurusunu yapmak istedim.

                     Teşekkürler

Youtube da İpek Tombak adlı hesapta "Wattpad'in Dibi" adlı videosunda "Çıkmaz Sokak"tan bahsetti.

Wattpadde okuyup beğendiği kitaplar arasında Çıkmaz Sokak'ın olmasına çok sevindim.

İpek Tombak'a teşekkür ediyorum. İzlemek isterseniz videoyu burada paylaştım.


Ayrıca @çelikbasss "Tanıtım Kitabı" adlı kitabında, @tugcasirak "Kahve Var İçersen Vote Var İstersen Kitap Tanıtımları"kitabında Çıkmaz Sokak'ı tanıtmıştır. Kendilerine teşekkür ediyorum.

ÇIKMAZ SOKAK (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin