Bölüm 46

3.6K 427 804
                                    


Candan Erçetin - Sensizlik

Bu şarkı Sibel ve Hakan'ı anlatıyor sanki, dinlemenizi tavsiye ederim.

Geçen bölümde küçük bir ipucu vermiştim. Sibel ve Hakan daha önceden tanışıyor olabilir mi? Bu sorunun cevabını bu bölümde bulacağız.

Sibel ve Hakan'ın durumunun ne olacağı ise kurgunun başında belliydi ve bir değişikliğe uğramadan devam edecek. Onları nelerin beklediğini de hep beraber okuyup öğreneceğiz.

Keyifli okumalar...

  Hakan, Ali ve Leyla'nın nikahının ardından onları balayı için Antalya'ya uğurladıktan sonra çocuklar kalmak isteyince tek başına eve dönmüştü.

Gecenin bu saatinde karanlık ve sessiz bir eve girmek Hakan'ı derinden etkiledi. Bir kaza ile alt üst olan hayatı, kardeşi ve yeğenleriyle yerini güzel günlere bırakmıştı. Şimdi ise yine yalnızdı. Leyla ve çocuklar olmadan ev dört duvardan ibaret ruhsuz bir beton yığınından başka bir şey değildi.

Kardeşi döndüğünde çocuklarıyla kocasının evine taşınacaktı ve o yine yalnızlığı ile baş başa kalacaktı. Kardeşinin mutluluğu elbette onun için önemliydi ama onların yokluğuna nasıl alışacağını bilmiyordu.

Odasına çıktığında her gece olduğu gibi komodinin üzerinde kızı ve karısının fotoğrafının olduğu çerçeveyi aldı. Parmaklarını onlara dokunuyormuşcasına fotoğrafın üzerinde gezdirdi. Ne çok özlemişti?

Koca evde sessizliği dinlerken yatağına yatıp uyumaya çalıştı. Alışmak zorundaydı, yoldaşı olmuş yalnızlığına.

Sibel sabah ezanı okunurken gördüğü rüyanın etkisiyle sıçrayarak uyandığında bir an nerede olduğunu anlayamadı. Etrafına bakındı, odasındaydı; rahatlayarak nefesini verdi. Yatağın içinde toparlanıp oturdu kısa bir süre. Sonra kalkıp pencereyi açtı. Serin havayla beraber yakınlardaki camiden yükselen müezzinin sesi doldurdu odayı. Ruhuna şifa gelen sesi dinleyip soğuk havayı ciğerlerine çekti. Ezan bittikten sonra banyoya gidip rutin işlerini halletti. Abdestini alıp seccadesini serdi. Namazını kıldıktan sonra her zaman olduğu gibi kocası ve kayınbabasının ruhu için yasin-i şerif okuyup kalktı ve hazırlandı.

Çantasını alıp odasından çıktığında aşağı inmeden önce çocukların odasına yöneldi. Kapıyı yavaşça açtığında uyuduklarını görüp yüzündeki buruk gülümsemeyle tekrar kapattı.

Sokağa çıktığında insanlar işlerine gitmek için sabah koşuşturmasına başlamıştı. Hızlı adımlarla sokağın başına geldiğinde karşıdan gelen minibüse el kaldırıp durdurduktan sonra yolun karşısına geçip bindi.

Yaklaşık yirmi dakikalık yolculuk bittiğinde nihayet olmak istediği yerdeydi. Hayat gailesi, Aslı'nın okul telaşı derken uzun zamandır gelememişti. Adımları ezbere bildiği yolda ilerledi.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
ÇIKMAZ SOKAK (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin