5. Kapitola

541 22 0
                                    

Julia
Lilia si sedla taky do křesla a ta Nessie si sedla k Jacobovi na pohovku. ,, Můžu se zeptat? Vy nejste obyčejný lidé?" Zeptala jsem se, můj instinkt mi říkal že jsou jiný. I když jsem žádného člověka ještě neviděla. ,,No... Nejsme ale jak to víte?" ,,No my taky nejsme lidé." ,,Aha a co jste zač?" ,,Já jsem anděl a Julia je démon." Řekla Lilia. ,,Anděl a démon?" ,,Ano a vy jste co?" ,,Já jsem vlkodlak a Nessie je poloupír." ,,Aha." ,,Máte hlad?" ,,Jen žízeň." ,,Tak já vám udělám čaj." ,,Co je to ten čaj?" ,,Vy nevíte co je to čaj?" ,,Ne." Odpověděly jsme nastejno. ,,Já vám to udělám a uvidíte je si vám to bude chutnat." Přikývly jsme.

O hodinu později
Lilia
Povídali jsme si o všem možném. A taky jsme se hodně nasmáli. Popisovali nám všechny členy jejich rodiny, byli to upíři. Pak jsme si dělali z každého srandu, neboli oni. A my si pak dělaly s Julií srandu z toho druhého. ,,Jdu si nalít ten výborný čaj." ,,Jdu taky!" Řekla Julia a my šli do kuchyně. Když jsme šli zpátky tak se ozvala rána. Lekly jsme se a spadly nám hrníčky.

Jacob
Holky si šly napustit čaj a v tu chvíli přišly Cullenovi. My se pořád smáli. ,,Čemu se smějete." ,,Ále to je nepodstatné." Najednou se ozvala rána a my vyskočili na nohy. A potom druhá ale ta už z kuchyně. Na to přiběhly ty dvě. Ale něco bylo jinak. Oni měli křídla. Nebo aspoň Lilia. Byla nádherná. Měla zlaté oči. Měla čistě bílé šaty které ji končili po kolena a zlatý opasek, který ji zvýrazňoval její pas, taky stejně bílé baleríny a nádherná bílá křídla, které byly velké jak její záda. Měla světle hnědé až blonďaté vlasy, ale teď je měla blonďaté. A na hlavě měla zlatou svatozář. Teď byla nádherný a pravý anděl i Julia byla nádherná ale ne až tak. Měla černé oči. Měla červené šaty, které byly na konci potrhané a spálené, k tomu černé baleríny. Měla ocas a rohy! V jejích, teď černých, vlasech byly ty rohy. Ona neměla křídla. Teď byla pravý démon. Všichni jsme se na mě dívali s otevřenou pusou. ,,Wow. To je hustý." Řekl Emmet. Ty dvě se zasmály. Měli nádherný smích. I Julia i když byla démon. ,,Ano, to je hustý." Odpověděla Lilia nádherným hlasem. ,,Vy jste..." ,,Teď ne." Přerušila Carlislea Lilia a na to se ozvala třetí rána a křehotivý smích. Byl hnusný. ,,Všechno vám vysvětlíme." Přikývli jsme a oni se vydaly ven a my za nimi. Došli jsme ke schodům, oni se zastavily a my se rozstoupili na schodech po párech.

Tady je nová část. Doufám že se vám bude líbit.

Anděl a DémonKde žijí příběhy. Začni objevovat