Lilia
,,Půjdu si lehnout. Jsem unavená." Řekla nám Julča a my přikývli. ,,Půjdu s tebou." Řekl Embry a oba se zvedli. Esme pak dala Embrymu Elizabeth a ti tři šli do svého pokoje. ,,Jdem si něco zahrát? Třeba žolíky? Dlouho jsme nevyhráli nad naší sestřičkou." Navrhl Emmet a my se zasmáli. Pak Edward za všechny přikývl a Emmet přinesl karty. Přiblížili jsme se s křesly, pohovkou a židlemi ke stolku a Emmet rozdal karty. ,,Tos to tedy zamíchal." Řekl zamračeně Jazz a my se zasmáli. Hráli jsme ve dvojicích, nebo konkrétněji oni. Carlisle s Esme, Jazz s Al, Emmet s Rose, Edward s Bellou a nakonec já. Bella měla vypuštěný štít na všechny, takže jsem nedokázala ostatním číst myšlenky a ani Edward. Aspoň nějaká optimistická zpráva. ,,Mohli bychom tomu, kdo prohraje, dát nějaký zákaz." Řekl nadšeně Emmet. Všichni jsme se po sobě podívali. ,,Tak jo." Řekl Jazz. Emmet začal přemýšlet. ,,Tak! Když prohraje Jazz a Al, tak nám musejí zatancovat na nějakou písničku, kterou my vybereme." Řekl Emmet a já už věděla, že písničku kterou vybral, bude fakt legrační. ,,K tomu budou mít legrační oblek." Doplnil a s pohledem se zamyslel na Edwarda a Bellu. ,,Když prohraje Edward s Bellou, tak nebudou týden lovit pumy." ,,Emmete. Pumy jsou prostě nejlepší, to nemůžeš." Řekla smutně Bella. ,, Už jste přikývli." Řekl šibalským úsměvem k Belle a ona se zamračila. ,,To bychom měli." Jeho pohled se přesunul na mě. Jeho oči se rozšířili a i úsměv. ,,Nebudeš moct dva týdny kouzlit." Nervózně jsem se kousla do rtu a oni se zasmáli. ,,Emmete, to nejde." Řekla jsem ale on zavrtěl hlavou. Tak tohle bude ještě zajímavý. ,,Dobře ale ty zas nebudeš lovit celý dva týdny medvědy a ani medvědice." Řekla jsem s velkým úsměvem a všichni horlivě přikývli. ,,Ale co naše Rose?" Podíval se na ni. ,,Já taky nebudu moct lovit medvědy." Nakonec přikývl a všichni jsme se podívali na Carlislea a Esme. ,,A co vám? To abych věděl." Řekl zamyšleně a oni dva se jen usmáli. ,,Už vím! Carlisle nebude moct číst knížky a Esme malovat!" ,,Stejně to vyhrajeme." Řekl ledabyle Carlisle a políbil Esme. ,,Jsi nějak věříš?" Zeptal se ho Jazz, jen pokrčil rameny a začali jsme hrát.....
Lilia
Myslela jsem, že to horší nemůže být ale bylo. Měla jsem sto chutí zabít Emmeta a neměla jsem k tomu daleko. Vždycky když Jazz začínal, tak mi Emmet zavřel z ruky. Já byla vždycky pak poslední a on z toho měl srandu a legraci. Julča s Beth sešla že schodů. ,,Ahoj." Usmála se na nás. ,,Ahoj." Usmáli jsme se na ni. ,,Lili. Nepůjdeme k Bohovi? Mohl by nám pomoc." Přikývla jsem a pak se podívala na ostatní. ,,Dáme ještě jednu hru a pak uvidíme, kdo to prohrál." Řekl Carlisle a Julča s Beth si sedli na pohovku. Sledovali nás a po skončení hry, když jsem vyhrála já! Se spočítali všechny body. Počítal je Carlisle. ,,Tak! Vyhrál Emmet s Rose." Řekl a doplnil se hned. ,,Na druhém jsme skončili my, na třetím Jazz s Al." Jeho pohled se otočil na mě a byl smutný. Hned jsem věděla, že jsem prohrála. Kousla jsem se do rtu, jak tohle mám vydržet! Když kouzlení je můj život! ,,Na čtvrtém místě skončil Edward s Bellou a na posledním místě skončila Lili." Emmet se škodolibě usmál a já se zamračila. Zavrčela jsem a všichni se zasmáli. ,,Jdem?" Přikývla jsem a chtěla se s ní teleportovat. ,,Nezapomeň na náš zákaz." Připomněl mi Emmet a já jen zavrčela a přikývla. Teleportli jsme se k Bohovi.
ČTEŠ
Anděl a Démon
FanfictionLilia Elizabeth Moorová a Julia Elinor Mallerová změní život nejen Cullenům ale i měničům. Nejsou to upíři nebo měniči nýbrž: Julia je Démon a Lilia zas Anděl. Jsou to sestry, které to nevědí. Jejich otec byl démon a jejich matka anděl. Prožívají h...