29. Kapitola

298 14 1
                                    

Carlisle
Lili odešla do svého pokoje a ještě jsme slyšeli, jak bouchla dveřmi. Potom jsme se podívali na Juliu. Už byla taky v normálním oblečením. ,, Omlouvám se. Nechala jsem se unést." Omluvila se nám a my přikývli. ,,V pořádku. To se někdy stane." Řekla Esme a objala ji. Potom se Julia omluvila, že si půjde lehnout. My si sedli do obýváku. Začalo ticho, než ho přerušila Lili. ,,Chtěla jsem se vám omluvit." Řekla a my se na ni usmáli a Esme s Rose ji objaly. ,,To je v pořádku. Někdy se člověk naštve." Přikývla a usmála se nazpět. ,,Posaď se." Přikývla a sedla si do volného křesla. ,,Co sis musela zařídit?" Zeptal jsem se jí. ,,No... Jak jsem se přeměňovala v různá stvoření. Tak jsem si půjčila nějaké knížky, které by mi mohli pomoc." Přikývli jsme. ,,Nemáš hlad?" Zeptala se jí Esme. ,, Trošku." Přiznala se a Esme ji šla udělat jídlo. Chvilku jsme si povídali, než se u nás objevila Julia. ,,Půjdu se projít." Řekla nám, aniž by se na Lili podívala. Přikývli jsme a ona odešla. Esme Lili donesla jídlo a ona jedla. Zazvonil zvonek a já šel otevřít.

Lilia
Carlisle šel otevřít a pak přišel se Samem. Myslím, že se jmenuje Sam. ,,Co potřebuješ Same." Jo! Trefila jsem se. ,,V lese se objevují ti vaší démoni a my jsme přemýšleli, že bychom se mohli setkat a popovídat si o tom." Stuhla jsem a oni přikývli. ,,Dobře v kolik?" ,,Tak v půl osmé?" Přikývli jsme a on odešel. A pak přišla Julia a já odešla. Nepotřebuji ji vidět.

Esme
Po Samově odchodě přišla Julia a Lili odešla. ,,Co se děje?" ,,V lesích se objevují démoni a oni nás pozvali na takové setkání." Přikývla a Rose šla s ní k ní, aby si vybrala oblečení. Alice šla zas za Lili. Bylo teprve půl druhý.

O šest hodin později
Lilia
Šla jsem s Al dolů. Měla jsem na sobě černé džíny s modrým tričkem a černou bundou. Měla jsem na sobě černé tenisky. Carlisle mě vzal zas okolo boku a zopakoval mi všechno důležité. Potom jsme se rozběhli k nim. Bylo to nádherné. Vítr mi čechral vlasy. Doběhli jsme a Carlisle mě pustil a šli jsme k nim. Šla jsem vedle Rose. ,,Dobrý den. Rád vás zase vidím." Řekl nám ten starší pán.

O hodinu později
Jasper
Mluvili jsme o tom, než se z lesa vynořila skupina démonů. Všichni jsme vyskočili od stolu a rozmístili jsme se. Juli a Lili šli před nás. Byli od sebe dost daleko. Oni se skřehotivě zasmáli. Julia se přeměnila a hodila po nich kouli. Oni se jí vyhli a znovu se zasmáli. Jejich smích nám trhal uši. Lili se taky přeměnila a hodila po nich asi pět koulí. Ohnivou, vodní, rostlinou, zemní a bílou. Ti se po ní tak podívali a zaútočili. Lili si nechala zmizet křídla a rozběhla se na ně. I Juli. Jich bylo tak deset. Na každou vyšlo pět démonů. Julia je lehce pozabíjela. Ona je znala ale Lilia měla problémy s dvěma. Z lesa se vynořili další, asi deset démonů. Julia hodila po jednom démoni ohnivou kouli a on se vyhl a trefila Lili. Trefila ji do břicha a ona přelítla pár metrů dozadu. Zalapali jsme po dechu. Lili se těžce postavila. ,,To si s tebou vyřídím!" Zakřičela na Juli. ,,Stejně to nic není!" Zakřičela Juli nazpátek. Byly zády k nám. Ostatní se po Lili podívali, zasmáli se a zmizeli. Obě se otočili. Lili měla dost velkou ránu na břiše. Zalapali jsme po dechu a dívali se na její ránu. Lili se na ni taky podívala. Juli se na ni taky podívala a zakryla si rukou pusu. Lili spadla na kolena a zmizela ji svatozář. Pořád měla to oblečení. Carlisle ji pohotově chytl, když měla spadnout na zem. Položil ji na lavičku. Tu ránu měla asi hlubokou. Sykla, když se jí dotkl. ,,Pořád myslíš, že mi nic není?" Zeptala se Juli. ,,Já nechtěla." Řekla ji. ,,To si říkej démonům." ,,Nemůže za to. Chtěla to hodit po démonovi." Zastal se Julia Embry. ,,Ty se do toho nepleť. Ani nevíš, co všechno funguje." Řekla a sykla znovu. Carlisle si ji vzal do náruče.

Tak tady je nová část. Doufám, že se vám to bude líbit.

Anděl a DémonKde žijí příběhy. Začni objevovat