25. Kapitola

334 16 1
                                    

Alice
Objevili jsme se na kraji ostrůvku. Lilia teď byla jak víla. ,,Vílám vládne hlavní víla Livie. To jsem...." ,,Lili?" Řekl tázavě Edward a Lili se na něj otočila. Edward si ji prohlédl od hlavy až k patě. Ona teď byla víla, šaty měla bílé, měla skládanou sukni. Její bílé křídla byli slabě a trochu průhledné. Lilia se prohlédla a promnula si nos. ,,Tohle není možné." Připadala mi teď dost unavená. ,,Je ti dobře?" ,,Jojo. V pohodě. Jdeme?" Zeptala se a snažila se nás oblafnout vynuceným úsměvem. Jen jsme přikývli a společně jsme šli do království víl. Bylo to tu nádherné. ,,Tady je vílí království. Sídlí tu Livie a pak hlavní druhy víl. Takže, když je třeba vodní víla, tak od ní je hlavní víla." Přikývli jsme. ,,Jsou několik druhů víl. Lesní, zahradní, všeumělské, vodní, větrné, sluneční a další." Přikývli jsme. Pak nám ještě říkala nějaké věci ohledně víl. Připadala mi ještě víc unavená než byla. Nelíbilo se mi to a viděla jsem, že i ostatním. ,,A tady je sídlo víl." Šli jsme dovnitř. Bylo to tady takové duhové. Obrazy víl. Museli být asi něčím významní. ,,Na obrazech jsou druhy hlavních víl. Takže, rostlinná, všeumělské..." ,, Všeumělské?" Zeptala se Rose. ,, Vyrábějí několik nástrojů pro víly. Nástroje pak pomáhají vílám ve světě lidí a tak." ,,Víly jsou malé?" ,,Ano. My jsme teď přizpůsobené jejich výšce. Byli byste asi několikrát větší." Přikývli jsme a přišli k hlavním dveřím. Byli pozlacené a před nimi byli dva maníci. Měli duhové brnění a i meče. Měli také křídla. Bez slov nám uhnuli a otevřeli nám dveře. Vešli jsme dovnitř. Bylo to tu duhové. Sloupy byli zlaté a zem duhová. Všechny barvy tady byli. Stěny byli bílé. Měli na sobě barevné ornamenty. Před námi byl bílý trůn a na něm podle všeho Livie. Měla na sobě zlaté šaty až na zem a k tomu zlaté střevíčky. Usmála se na nás a přišla k Lilie. Pevně ji objala a trochu s ní zahoupala, pustila ji a otočila se k nám. ,,Vítám vás ve vílím království." Usmáli jsme se na ni. ,,Jmenuji Livie. A jsem královna vílího království." Přikývli jsme. ,,Provedu vás v království." Přikývli jsme. ,,Livie, já si půjdu něco vyřídit." Livie s pohledem na její celou postavu přikývla. Lili se na nás tázavě podívala. ,,Nám to nevadí." Odpověděl za všechny Edward a my přikývli. Lili se na nás také usmála a odešla.

...

Rose
Livie nás provedla celým království. Přemýšlela jsem nad Lili, co jí je. Připadala mi dost unavená. Livie nás jakoby propustila a ještě nám řekla, že Lili na nás čeká před zámkem. Cestu jsme si pamatovali, když nás Lilia vedla k sálu. Čekala na nás opřená o stěnu. Byla bledá a viděla jsem, jak se Carlisle zamračil. Když si nás všimla, tak se nuceně usmála a přišla k nám. ,,V pořádku?" Zeptala se nás. ,,To bychom se měli ptát my tebe." ,,Jsem v pořádku. Chcete jít k bohům." Pokrčili jsme rameny, jen Carlisle ji celou dobu sledoval. Usmála se a my se chytli za ruku. Objevili jsme se u bohů.

Ahoj
Nahoře máte Liliu jako víla. Doufám, že se vám to líbí.

Anděl a DémonKde žijí příběhy. Začni objevovat