10. Kapitola

428 19 0
                                    

Lilia
Po chvilce přišli i Carlisle a Esme, Carlisle se představil Julie a pak si přinesli židle a sedli si na ně. ,,No a vy jste tedy upíři?" Zeptala se Julia. ,,Ano jsme." ,, A jak jste se stali upíři?" Zeptala jsem se. O upírech jsem toho moc nevěděla ale něco jo. ,, Mě přeměnil neznámý upír. Ze začátku jsem nevěděl co mám dělat ale pak jsem zjistil, že se dokážu živit zvířecí krví. Živil jsem se a pak jsem potkal Edwarda. Můj dar je sebeovládání." Řekl Carlisle. ,,Já jsem umíral na španělskou chřipku. A Carlisle mě našel v nemocnici. Tak si řekl že mě přemění a já jsem za to rád, jinak bych tu zeď nebyl. Jako dar mám čtení myšlenek." Řekl Edward. ,,Potom se k nám přidala Esme." Podívala jsem se na ni a ona nám to vysvětlila. ,,Čekala jsem dítě a když se mi narodilo, tak zemřelo a já jsem to nevydržela a skočila z útesu. Carlisle mě našel a hned přeměnil. Můj dar je milování a dobrosrdečnost." Usmála se na Carlislea a políbili se. Byli nádherný pár. ,,Přeměnil jsem ji, kvůli tomu, že jsem se do ní zamiloval na první pohled. Chvilku trvalo než jsme potkali Rose." Podívala jsem se na Rose. ,,Můj ex-přítel mě znásilnil na ulici se svými kamarády. Našel mě Carlisle a přeměnil mě. Myslel si že umírám. Můj dar je krása a potom jsme potkali Emmeta. " ,,Byl jsem s kamarády na lovu zvěře na jídlo. Potkali jsme medvěda a on mě začal honit. Chtěl mě rozcupovat, nebýt Rose, která mě donesla domů a tam mě přeměnil Carlisle. Můj dar je síla. " ,,Alice a Jasper se k nám přidali po pár letech." Řekl Edward a Jasper pokračoval. ,,Mě přeměnila Maria. Chtěla mě na výcvik novorozených ale já pak utekl a potkal Alici. A můj dar je vidění a ovládání emocí." ,,Na můj lidský život si nepamatuju, ale vím že jsem se probrala v lese a chvilku jsem sama bloudila po lese a nakonec jsem potkala Jazze. Vše mi vysvětlil a já jsem s ním žila. Můj dar je vidění do budoucnosti. Tím jsem pak zjistila, že bude žít s nima." Ukázala na ostatní. ,,No a Bellu jsme potkali ve škole. Chodila se mnou do třídy. Na biologii. Ze začátku jsem se jí vyhýbal, kvůli její krví ale nakonec jsem se do ní zamiloval a pak jsme měli Renesme. Bylo to nebezpečné. Měli jsme štěstí s Volturiovými. No největší štěstí bylo že Renesme byla poloupír, protože dítě upír je zabiják. " ,,Já mám štít takže na mě nějaké dary nepůsobí. " ,,Kdo to jsou Volturiovi? A ty dary?" Zeptala se Julia. ,,Volturiovi jsou královská rodina upírů. Každého člena klanu chtějí znát. A dary... Každý upír má nějaký dar. To jste slyšeli. Carlisle má sebeovládání, Esme milování a dobrosrdečnost, Emmet sílu, Rose krásu, Alice vidění budoucnosti, Jazz ovládání emocí a pocitů, Bella štít a já čtení myšlenek. Jo a Renesme dokáže ukazovat rukou vzpomínky. " ,,Aha." Řekli jsme duo.

Anděl a DémonKde žijí příběhy. Začni objevovat