Lilia
Probudila jsem se a uviděla Juli. Strašně jsem se lekla a spadla na zem. Začala se smát a já po ní vypálila vodní kouli. Nečekala to a celou ji namočila. Hodila po mě taky a mě taky trefila. Potom jsme se začli honit. ,,Říkám ti, až tě chytím, tak tě zabiju." Řekla jsem a honila ji. Zakopli jsme a obě jsme sletěly ze schodů. Nic nám nebylo, jen jsme se strašně smály. Někdo nás vytáhl na nohy. Mě na nohy vytáhl a podíval se na mě Carlisle. Podívala jsem se na toho, kdo zvedl Juli a to byl Edward. Oba měli nechápavé obličeje. ,,Jste v pořádku?" Zeptal se nás Edward. Obě jsme znovu vyprskly smíchy. Ty dva se po sobě podívali a pak si nás přehodili přes rameno. ,,Hej!" Bouchla jsem Carlislea do zad. Oba s námi šli do našich pokojů. ,, Dokážu chodit po svých nohách." ,,O tom pochybuji." Řekl a položil mě na postel. Já se zvedla a šla do šatny. ,,Dneska jdete už do školy." Řekl a já se rychle převlíkla do černých džín a světle modrého trička. Rozčesala jsem si vlasy a šla dolů. Na schodech jsem se ale otočila a vzala si kabelku a až teď jsem úplně došla do obýváku. Tam byla Al, Jazz, Juli a Carlisle. ,,Máš hlad?" Zeptala se příchozí Esme a já přikývla. Podala mi tác s jídlem. Byli to palačinky. Snědla jsem to. Jela jsem a Edwardem a Bellou a Juli s náma. Dojeli jsme k té škole. Byla fakt jiná než ta v nebi. Ostatní se vydali do tříd a Edward šel s námi asi do ředitelny. Všichni se po nás otáčeli a dívali se na nás divně. ,,Proč se na nás tak divně koukají?" Zeptala jsem se. ,,To je kvůli tomu, že jste tu nový." Přikývli jsme a on zaťukal na dveře od ředitelny. Jedna žena nám otevřela a pokynula nám, abychom vešli. Vešli jsme do místnosti. Byla přeplněná papíry a u stolu seděl, podle všeho ředitel asi několik minut jsme čekali než nám něco řekl. ,,Á Lilia a Julia Cullenovi." Řekl a já chtěla něco namítnout ale pak si uvědomila, že jsme teď Cullenová. ,,Lilia Elizabeth Moor Cullenová." Řekl a já udělala krok k němu. Usmál se na mě a dal mi papír. ,, Musí ti to každý učitel podepsat. Až to budeš mít odevšech podepsaný, tak přijdeš sem." Přikývla jsem. ,,Julia Elinor Maller Cullenová." Řekl a Juli k němu udělala krok. Řekl jí to samý, co nám. Pak nám ještě dlouhou dobu něco vysvětloval a dal nám rozvrhy a plány školy a my pak odešli. ,,Lili chodíš do třídy s Al a Jazzem. Ty Juli chodíš s Emmetem a Rose do třídy. Oni vám vše vysvětlí." Přikývli jsme a zazvonilo. ,,Teď je přestávka. Celou jednu hodinu jsme byli u ředitele." Přikývli jsme a potkali ostatní. S Al a Jazzem jsem šla na další hodinu a to měla být psychologie. ,,Co se dělá tam?" Zeptala jsem se. Vysvětlili mi to. Bylo to divný ale co. Sedli jsme si do zadní lavice, ta lavice byla pro tři. Přicházeli ostatní žáci a žákyně a dívali se na nás. Bylo to nepříjemné ale já si povídala s Al a Jazzem. No... S Jazzem, on byl jinačí než doma. Způsobila to ta lidská krev. Zazvonilo a přišel učitel. Tak tohle bude zajímavý....
Lilia
Šli jsme s Al a Jazzem na oběd. Už chápu, když někdo z nich říká, že nechce do školy. Jak je to může bavit?!Julia
Šla jsem s Rose a Emmetem na oběd. Už začínám chápat, proč se jim nechce do školy. Rose mě navedla k pultu s jídlem. ,,To si můžeš sama vybrat a nabrat." Řekla mi Rose a já byla strašně ráda, že je tu semnou. Vybrala jsem si salát. Na nic jiného jsem neměla chuť a byl tam krab. Díval se na mě divně. ,,Je živej nebo ne?" Zeptala jsem se a Emmet se smíchem šel ke stolu. Zavrtěla hlavou a já radši šla ke stolu. Měla jsem z toho divný pocit. Sedla jsem si vedle Edwarda a opřela se o židli. ,,Ten krab měl divné oči. Měl je takové šišaté." Řekla jsem s pohledem upřeným na stůl a oni se začali smát. Nebyla tu ještě Al s Jazzem a Lili. Po kouskách jsem to jedla.Lilia
Oba mě navedli k pultu a já se dost zkoumavě podívala na kraba. Fuj! Zaklepala jsem se. Líbí se ti ten krab? Ozval se mi v hlavě provokativný Juliin hlas. Blé. Poslala ji a uslyšela její smích a pak ostatních. ,,Až si vybereš, tak přijď ke stolu." Řekla mi Al a šla k nim. Už nemám hlad. Poslala jsem Juli. Vem si ten salát. Poslala a já se podívala na salát. Vzala jsem si ho. Byl zeleninový. Šla jsem s ním ke stolu a sedla si vedle Juli. ,,Sis mohla vzít toho kraba." Řekla mi a ostatní vyprskli smíchy. ,,Nikdy." Sykla jsem a začala jíst. Dojedli jsem to a odnesli táce a šli na další hodiny. Ještě pořád mám v hlavě toho pitomého kraba.
ČTEŠ
Anděl a Démon
FanficLilia Elizabeth Moorová a Julia Elinor Mallerová změní život nejen Cullenům ale i měničům. Nejsou to upíři nebo měniči nýbrž: Julia je Démon a Lilia zas Anděl. Jsou to sestry, které to nevědí. Jejich otec byl démon a jejich matka anděl. Prožívají h...