Lilia
Probudila jsem se a postavila se. Ta rána mě už tak nebolela a já se šla vysprchovat. Zabalila jsem se pak do ručníku a šla do pokoje. Na posteli leželo oblečení. Alice. Převlíkla jsem se do něj a šla do kuchyně. Juli seděla na židli a jedla vajíčka. ,, Dobré ráno." Řekla, když si mě všimla. ,, Dobré." Oplatila jsem. ,,Nechala jsem ti něco." Usmála se na mě a jedla dál. Dala jsem si na talíř a sedla si naproti ní. ,,Zkusíme dneska něco?" Zeptala se mě a já nadšeně přikývla. Tohle se mi zamlouvalo. Přikývla a šla odnést nádobí. Já taky a pak jsme ho i umyli. Ona umývala a já utírala. ,,Půjčila jsem si knížku o všech kouzlech. Od elfů až k andělům. Takže tam jsou všechny. Můžeme z toho čerpat." Přikývla a já natáhla ruku a knížka mi přiletěla do ruky. Uklidila jsem nádobí a my šli ven. V obýváku byli všichni a o něčem diskutovali. ,,Jdeme ven." Řekla jim Juli a já přikývla. ,,Doufám, že to nebude jak minule." Řekl Carlisle a ostatní se zasmáli. ,,Nemusíš se bát." Řekla jsem a šla ven, Juli šla za mnou. Chvilku jsme šli lesem až jsme došli na louku. ,,Co zkusíme?" Zeptala se mě a já se podívala do knížky. ,,Elf?" Přikývla a já dala knížku na zem. Zavřela jsem oči a představila si vše pod slovem elf. Cítila jsem vše. Najednou se mi blýsklo před obličejem a já otevřela oči. Podívala jsem se na sebe. Měla jsem zrzavé vlasy a podlouhlé uši. Na sobě jsem měla oranžové šaty pod zadek. K tomu vyšší boty. Podívala jsem se na Juli. Měla zavřené oči a soustředila se na přeměnu. Pak se přeměnila a otevřela oči. Neměla to co já ale byla v zeleném. Měla zelený ornament a taky šaty ale zelený.
,,Tohle je hustý." Řekla a já se zasmála a najednou se ozvala rána a smích. ,,Tohle nejsou démoni." Řekla jsem. ,,Máš pravdu. Ti mají hnusný smích. Tohle je podle mě zlá strana ale nevím kdo by to byl." Ozvala se rána a ta byla od Cullenovic domu. Rozběhli jsme se tam. Byli to elfové ale v černém. Všimla jsem si jednoho, jak drží Esme. Carlislea drželi dva a ostatní se nemohli hnout, kvůli tomu že měli u sebe zapalovače. To by mě zajímalo, kde je vzali. Skočila jsem na toho, který držel Esme. Ohnal se po mě a oba jsme spadli na zem. Esme se začala třást a Carlisle ji objal. Juli skočila na ty dva a uvolnila Carlislea. Rychle jsem se zvedla a on taky. Stála jsem na proti němu. Rozeběhl se na mě a já se rozeběhla pryč. Nic neumím jako elf. Měla jsem velkou rychlost a on taky. Kličkovala jsem ale on mě strhl na zem. Odřela jsem se a on se na mě dostal a vrazil mi jednu do břicha. Pak ho někdo strhl ze mně. Začala jsem kašlat a překulila jsem se na bok. Když jsem se uklidnila, mi někdo pomohl na nohy. Byla to Rose s Al. Podívala jsem se na ostatní. Ostatní byli za větrnou stěnou. Jen Julia byla naproti nim venku. Holky jsem poslala aby se schovali za tu stěnu. Julia to otevřela a ony se rozběhly k nim, pak to zas zavřela. Stoupla jsem si vedle ní. Bylo jich pět. Tři se rozeběhli na nás a my jsme na ně. Rozeběhla jsem se na toho, který mi dal ránu. Chtěl mě srazit na zem ale já se naklonila dozadu a dostala se na kolena. Podtrhla jsem mu nohy a on spadl na zem. Kopla jsem ho a někdo mě chytl ze zadu a zmáčkl mě. Měl velkou sílu.Esme
Nervózně jsme se na ně dívali. Julia bojovala s třemi a Lili měla problémy s dvěma. Jeden se zvedal ze země a druhý ji držel okolo ramen a tlačil k sobě. Slyšela jsem, jak ji křupou kosti. Ten první ji chytl za krk a zvedl do vzduchu. Ten druhý ji pustil. Začala se dusit a on se začal smát. Lili natáhla ruku, přiletěla knížka a ona mu dala po palici. Ten se naštval a hodil ji na strom. Spadla na něj zády a ten druhý ji vzal za nohu. Byla ve vzduchu a hodil ji na nás. Ale zastavila se ve vzduchu a pomalu klesala na zem. Z lesa vyšli čtyři bytosti. Helia, Hydra, Stromík a Větrník. Pamatuju si je z nebe. Ti tři se jim zasmáli. Hydra a Stromík si vzalo na starost ti dva, kteří bojovali s Lili. Helia a Větrník pomohli Julie s ostatními třemi. Všechny je pozabíjeli a Helia je zapálil. Shořeli do popela a Větrník ten prach rozvířil. Ta stěna povolila a Carlisle se šel podívat na Lili. Pomohl jí na nohy. Byla dost špinavá. Šli jsme k nám a posadili se po obýváku. Juli a Lili se ještě přeměnili na člověka. Větrník, Helia, Hydra a Stromík si sedli na pohovku, já s Carlislem do křesla a do druhého si sedli Jazz s Alicí. Bella a Edward si sedli ke klavíru a Emmet s Rose, Juli a Lili si přinesli židle a posadili se na ně.
ČTEŠ
Anděl a Démon
FanfictionLilia Elizabeth Moorová a Julia Elinor Mallerová změní život nejen Cullenům ale i měničům. Nejsou to upíři nebo měniči nýbrž: Julia je Démon a Lilia zas Anděl. Jsou to sestry, které to nevědí. Jejich otec byl démon a jejich matka anděl. Prožívají h...