48. Kapitola

181 11 0
                                    

Lilia
Nechtělo se mi s ním tancovat ale nechtělo se mi ho odmítnout. Tancovali jsme jednu píseň a pak konečně skončila. ,, Dáme ještě jednu?" Zeptal se. ,, Omlouvám se ale mě vyschlo v krku." Přikývl a já šla na bar. Na baru seděla Esme a hrála si se sklenkou vína. Usmála se na mě. ,,Tak co?" Zeptala se mě. Zašklebila jsem se a objednala si pití. ,,Kde je Carlisle?" Zeptala jsem se jí a její úsměv se rozšířil. Ukázala na parket. Carlisle tancoval s Julčou. Usmála jsem se a napila se džusu. Viděla jsem i Al s Jazzem, Al se točila jak baletka. Usmála jsem se a skončila písnička. Carlisle s Julčou k nám přišli. ,,Mohu?" Zeptal se mě a já vyhledala Willa Smitha. Šel k nám. Otočila jsem se zpět na Carlislea a přikývla. Šli jsme na parket a začala hrát pomalá hudba. Já pomalé písničky neumím! ,,Tohle nedám." Řekla jsem a chtěla odejít ale Carlisle mě chytl za ruku a otočkou mě k sobě dostal. ,,Je to jednoduchý." Řekl. Jednu ruku mi položil na jeho rameno a druhou chytl. Svoji ruku měl na mém pase. ,,Skvěle si tancovala s primářem, takže tohle taky dokážeš." Sledovala jsem ostatní páry. Vyhledala jsem Emmeta s Rose, Jazze s Julčou a i Edwarda s Bellou. Skončila písnička a my se uklonili. Potom mě vyvedl z parketu. Will Smith mi chtěl něco říct ale přerušil ho Jazzův hlas. ,,Lili jdeš?" Přikývla jsem a šla s ním na parket. Začala hrát rychlejší hudba. Cítila jsem Smithův pohled na mě. ,,Kde je Emmet?" Zeptala jsem se a on se smíchem ukázal k němu. Byl vedle nás. ,,Blbá." Řekla jsem si a on se začal smát. Naschvál jsem mu šlápla na nohu. A dostali se k němu. ,,Lili ti něco chce?" Řekl Jazz a my s Rose se vyměnily. ,,Copak potřebuješ?" Zeptal se mě. ,,Potřebuju, aby náš milý pan primář se mnou už nemohl tančit." Řekla jsem mu a on se zasmál. Přikývl a já se s Rose zas vyměnila na zpět. ,, Domluvený?" Přikývla jsem. Za chvilku skončila písnička a než ke mně přišel Smith, tak jsem začala tancovat s Emmetem. Rose seděla s Bellou na baru. Al tancovala s Jazzem a Julča s Edwardem a Esme s Carlislem. Po téhle a dalších písničkách jsem si zatancovala se všemi kluky v rodině. Teď jsem zrovna seděla s Rose na baru. Smith tancoval s nějakou ženou. ,,Podívej na Emmeta s Julčou." Ukázala na ně. Emmet se strašně smál a Julča byla naštvaná. Sledovala jsem její pohled a on patřil panu primáři. Šel zrovna k nám. Přece tancoval s nějakou ženou. ,,Smím prosit?" ,,Omlouvám se ale..." Podívala jsem se na parket. Carlisle s Esme šli k nám. ,,Ale slíbila jsem Carlislovi, že si s ním zatancuju." Řekla jsem a šla k němu. Oba se smáli, protože to slyšeli. Carlisle se otočil a šel semnou na parket. ,, Nevěděl jsem, že jsem ti to slíbil." Řekl a zasmál. Chytil mě a začali jsme tancovat. Sledovala jsem ostatní. ,,Po téhle písničce jedeme domů." Řekl a já přikývla. Skončila a já šla s Al, Jazzem, Emmetem, Rose, Edwardem, Bellou a Julčou k autům. Carlisle s Esme se šli rozloučit.

Anděl a DémonKde žijí příběhy. Začni objevovat