Lilia
Po nějaké době jsme se rozloučily. Embry políbil Julču na tvář a vzlétly jsme. Ještě jsme jim zamávaly a letěly domů. Před domem byla rodina, která teď vcházela dovnitř. Asi byli na lovu. Rychle jsme vletěly do pořád otevřeného okna a přeměnili se. Lehly jsme si do postele a usnuly.Ráno
Lilia
Probudil mě šramot a já se pootevřela oči a usmála se. Julia byla ve stoje a dívala se na mě. ,,Říkala jsem si, je si tě mám vzbudit, nebo tě tam nechat spát." Škodolibě jsem se usmála. ,,Víš, co bych nechtěla?" Zeptala jsem se jí a ona po mě hodila polštář. Nestihla jsem se skrýt a on mě praštil do hlavy. Začala jsem se smát, až jsem spadla z postele. To vyvolalo výbuch smíchu u obouch. Uklidnila jsem se a postavila se. ,,Jdu se připravit. Jen tak mimochodem, máš pohodlnou postel." ,, Jé. To bych asi nevěděla." Řekla jsem ironicky a skočila zády na postel. ,,Čauky." ,,Čau." Odešla a já myslela, že usnu. To se ale nepovedlo a já se přeměnila na vílu. I výškově a letěla k Julče. Dávala jsem pozor, aby mě neviděla. Doma se skoro furt nudím, tak bych si přece mohla udělat výlet do školy. Byla ke mně zády a já vletěla do jejího batohu. Vím, podle zvuku, že ho zapla a hodila na záda. Párkrát to se mnou zahoupalo a pak jsme šli někam pryč. Postavila mě někam na zem a šla pryč. Já se schovala do jedné malé kapsy a čekala, až se něco bude dít. To se dělo, po asi patnácti minutách. ,, Julčo pojď. Jedeme." Byl to hlas Emmeta a pak si mě, asi Julča vzala a šli jsme někam pryč. Podle zvuku jsme nastoupili do auta a vyjeli. Jo to bude Emmetův džíp. Dojeli asi ke škole a Julča šla někam sama. Nemluvila a pak si sedla a otevřela batoh. Náhle se na mě podívala a zasmála se. Co tu k sakru děláš? Začala se mnou komunikovat přes myšlenky, aby to někomu nepřišlo divný. Se doma stejně nudím. Odpověděla jsem jí a ona si vytáhla sešit a učebnici. Pak batoh zavřela ale pořád semnou komunikovala. Pomůžeš mi případně, kdybychom psali test? Stejně uslyším výklad učitele, takže se budu nudit. Jop. Klíďo píďo. Odpověděla jsem a zazvonilo a pravděpodobně přišel učitel, protože jsem uslyšela vrzání židlí. ,,Dobrý den žáci." Tohle byla určitě fyzika. Zas ta blbost.
ČTEŠ
Anděl a Démon
FanfictionLilia Elizabeth Moorová a Julia Elinor Mallerová změní život nejen Cullenům ale i měničům. Nejsou to upíři nebo měniči nýbrž: Julia je Démon a Lilia zas Anděl. Jsou to sestry, které to nevědí. Jejich otec byl démon a jejich matka anděl. Prožívají h...