Carlisle
,,Jak jsem vám říkala elfům vládne hlavní elf Alass. Je nejsilnější a nejbojovnější elf." Řekla nám Lili. Byla jiná. Ano byla elf. ,,Lili?" Řekl jsem a ona se na mě otočila. Podíval jsem se na ni a ona se podívala na sebe. Všichni byli překvapeni. ,,Tohle se mi ještě nestalo." Řekla a prohlížela se. Byla oblečená do oranžova. Její vlasy nebyly blonďaté ani světle hnědé ale takové zrzavé. Měla na levé tváři zlatý ornament. Její uši byli protáhlejší. Byla nádherná i jako anděl, tak i elf. Její šaty byli menší byli zlaté, byli delší do čtvrtky stehen. Měla vyšší boty, byli ji až po kolena a měli oranžovou barvu. ,,Tak pojďte. Tohle vyřeším pak." Řekla nám a my přikývli a šli za ní. ,,A elfové chodí na zem?" Zeptal se Jazz. ,,Jen někdy." Řekla nám. ,,Tady je království elfů. Hlavní elf tady sídlí a bydlí. Pak tu bydlí i nějací ostatní elfové ale jen ty nejdůležitější. Ostatní mají domky a v nich bydlí." ,,A jak jsou velcí?" ,,Oni jsou menší než ostatní lidé a stvoření. Jejich nejvyšší velikost je tak jak Alicina výška." Řekla a my se podívali na Alici. ,,Nejsem elf." Řekla a my se zasmáli. Potkávali jsme elfové, kteří když nás viděli tak vytahovali zbraně. ,, Myslím, že nás tu nevidí rádi." Řekl jsem. ,, Oni nevědí, že jste jen návštěva, to ví jen Alass." Přikývli jsme a Lilia zastavila před dveřmi dovnitř. Byl tam starý a mladý elf. Ten mladý měl kratší vousy a ten starší měl dlouhé vousy, byli až po břicho. Oba měli zelené oblečení. ,,Kdo jste?" ,,Kdyby si Findo poslouchal pána, tak bys věděl." Řekl ten starší tomu mladšímu. ,,Onóno ale nikdy nevíš. Co když jsou z druhé strany." Řekl ten mladší. ,,Vždyť to je Lilia." Řekl asi ten Onóno. Ten asi Findo jen máchl rukou a odešel. ,, Nevšímejte si ho. On je pořád takový." Přikývli jsme a šli dovnitř. Došli jsme k velkým dveřím. Byli zelené. Ostatní okolo tu byli zlaté a až zelené. Míchali se. Před nimi byli zas dva mužíci. Byli oblečeni do zeleného až hnědého brnění. Měli zelené meče s hnědými čepeli. Chytli si ji a my znervóznili. ,, Pán nás čeká." Řekl ten starší elf, asi jménem Onóno. Ti dva se podívali na nás a na Liliu a ani se nehnuli. ,,Chcete mít problémy?!" Zvýšil hlas a oni ustoupili a nechali nám volnou cestu k dveřím. Onóno a Lilia se pro sebe usmáli a otevřeli dveře. Vešli jsme dovnitř. Byli tu prorostlé sloupy květinami a ty sloupy byly hnědé. Jeden zeleno-hnědo-zlatý trůn a na něm byl tak třicetiletý elf, asi ten Alass. ,,Vítám vás." Usmál se na nás a pak se podíval na Liliu. Usmál se na ni a přeběhl k ní. Objal ji a zatočil s ní. Celou dobu se smáli, potom ji položil na zem. ,,Byl na vás někdo z mého království protivný?" Zeptal se nás. ,,Ne nikdo." Odpověděl Edward.....
Jasper
Lilia se od nás odpojila a Alass nám ukázal celý hrad. Naposled jsme šli do knihovny a tam jsme taky viděli Lili. Něco si četla. ,,Lili?" Zeptal se Alass a ona se na nás podívala. Usmála se na nás a vzala si tu knížku a šla asi ke knihovnici. Byla to starší elfka. Půjčila si tu knížku. ,,Jdeme?" Zeptala se nás a my přikývli. ,,Kam teď půjdete?" Zeptal se nás Alass. ,,Třeba k vílám?" Tázavě se na nás podívala. Pokrčili jsme rameny. ,,Tak jo." Řekl Carlisle a my se chytli za ruce a teleportli k vílám.Ahoj
Nahoře máte Liliu jako elfku. Doufám, že se vám líbí příběh.
ČTEŠ
Anděl a Démon
FanficLilia Elizabeth Moorová a Julia Elinor Mallerová změní život nejen Cullenům ale i měničům. Nejsou to upíři nebo měniči nýbrž: Julia je Démon a Lilia zas Anděl. Jsou to sestry, které to nevědí. Jejich otec byl démon a jejich matka anděl. Prožívají h...