14. Kapitola

382 19 0
                                    

Jasper
Když jsem se vzpamatoval a podíval se na Lili, tak byla na zemi a Paul jako vlkodlak. Naštval jsem se a skočil na něj. Nevím ani jak jsme se dostali, v zápalu boje, z lesa. Ale uslyšel jsem křik. Když jsem Paula odhodil kousek dál, tak mě něco chytlo za nohy a ruce. Byl to Edward, Emmet a Bella. Bella mi držela nohy, Emmet mě držel za jednu ruku a Edward zas za druhou. Všiml jsem si Paula že je v lidském těle a je držen Samem, Jaredem a Quilem. Začal jsem na něj vrčet. ,,Uklidněte se." Řekl Carlisle. Narovnal jsem se, ale pořád mě pro jistotu drželi. Al ke mně rychle přiběhla. ,,Co se stalo?" Zeptala se Rosalie. ,,Tady ta pijavice na mě zaútočila." ,, Já?! To ty si skočil na Lili psisko!!" ,,No a co! Neměla být drzá!" ,,Je si se dostanu z tohoto sevření, tak ti přísahám že tě zabiju!" ,, Nápodobně!" Chtěl jsem něco říct ale Al vykřikla. ,,Proboha Lili." Otočil jsem se. No.. všichni jsme se otočili. Julia podpírala Lili, ta se hrozně klepala. Carlisle a Esme k nim přiběhli a vystřídali Juliu, nadzvedli Lili a položili ji až na lavičku, kterou musela ještě před Rose postavit. Carlisle si klekl před ní a podíval se na ni. ,,Co tě bolí?" Zeptal se. Lili neodpovídala, ani když se na ni podíval. Jen se dívala do země a tekly ji slzy. Musela být v šoku.

Julia
Carlisle se Lili zeptal ale ona neodpovídala, musela být v šoku. ,,Musí mít něco s nohou a ještě s pravou rukou." Řekla jsem. ,,Dobře." Řekl a vyhrnul ji trochu legíny. ,, Ano má. Myslím si že jí má zlomenou ale nevím to jistě." Řekl a podíval se na tu ruku. Vzal ji do svých rukou a Lili sykla. ,,Bolí tě tohle?" Přikývla. ,,Co je s tou rukou?" Zeptala se Esme. ,,No, když ji nebude mít zlomenou, tak pořádně naraženou. " Přikývla. ,,Půjdu s ní domů a vy tu zůstaňte, domluvíte se na dalších informací." ,,Já tu nebudu!" Vykřikl Jasper. ,,Ani já!" To zas byla Rose. Carlisle si povzdechl. ,,Fajn a ty Julio?" Zeptal se mě. ,,Mě to je jedno." ,,Dobře tak tu zůstaneš." Přikývla jsem a Carlisle si pomalu a opatrně vyhoupl Lili do náruče. Podíval se na ty dva a zmizeli. No jo upíři.

Anděl a DémonKde žijí příběhy. Začni objevovat