Lilia
Carlisle šel do své pracovny a Juli přišla v kraťasech a tílku. ,,Asi se mnou nemůžeš co?" Napadla mě nápad. ,,Jo ale nesmí se to dozvědět." Ukázala jsem nahoru a pomohla mi ven. Teleportli jsme se na naši trénovací louku a já si sedla na zem. Ona začala trénovat. První dělala gymnastiku, pak se přeměnila v elfa pak vílu, boha, anděla, v každého elementa a démona. Potom jsme se teleportli domů do obýváku a hned jsem spadla na gauč. Spadla jsem mezi Carlislea a Esme. ,,A to jsi nemohla říct, že jdeš s ní ven?" Řekl Carlisle a já zavrtěla hlavou. Začali jsme se dívat na televizi a po chvilkách se k nám přidávali ostatní.Druhý den ráno
Julia
Probudila jsem se a umyla se. Potom jsem si vzala černé legíny a tmavě červené tričko s černými baleríny. Moji oblíbenou bundu a kabelku. Šla jsem dolů a tam byla jen Lilia. Stejně nejde do školy, tak mohla spát. ,, Dobré ráno. Proč nespíš?" Pokrčila rameny a společně jsme se vydali za Esme. Byli jsme na schodech a uslyšeli smích a vzdych. Nenene! Dělají si srandu! Rychle jsme se otočili a zakopli o sebe. Sletěli jsme obě ze schodů. Mě křuplo v pravém kotníku a v levém zápěstí, ona si vyvrátila koleno u pravé nohy, kde měla i vyvrknutý kotník a v pravé ruce ji taky křuplo. Vyhrkly mi slzy. Chytla jsem se za něj a ona za koleno. Někdo si mě vyzvedl do náruče. Byl to Emmet a Lili si vzal do náruče Jazz. Uviděli jsme i Carlislea s Esme, jak scházejí schody. ,,Co se stalo?" Zeptal se a vzal si od Jazze uslzenou Lili do náruče. ,,Spadly ze schodů." Řekl Edward a oni nás položili na křesla. První se podíval na mě. ,,Máš vyvrknutý kotník a...." Udělal pomlku a podíval se na moje zápěstí. ,,A dost naražené zápěstí." Řekl mi a já přikývla. Namazal mi kotník a i zápěstí a pak obvázal. Poté se podíval na Lili. ,,Máš zlomenou nohu a máš naražené zápěstí." Vzal si mast a namazal jí ruku a i nohu. Potom ji to obvázal. ,,Do školy dnes nepůjdete. Ty bys stejně nešla a ty už teď taky nepůjdeš" Řekl a my přikývly. Ostatní se s námi rozloučili a odjeli do školy. Esme šla do kuchyně a Carlisle si sedl na pohovku.
ČTEŠ
Anděl a Démon
FanfictionLilia Elizabeth Moorová a Julia Elinor Mallerová změní život nejen Cullenům ale i měničům. Nejsou to upíři nebo měniči nýbrž: Julia je Démon a Lilia zas Anděl. Jsou to sestry, které to nevědí. Jejich otec byl démon a jejich matka anděl. Prožívají h...