Julia
Cullenovi nám povyprávěli jejich příběh. Ještě chvilku jsme si povídali, než někdo zazvonil. Carlisle šel otevřít. ,,Pojď dál Embry. Řekněme to i ostatním." Přišel Carlisle a polonahej kluk. Na rameni měl takový divný znak. Měl černé vlasy. Když se na mě podíval, tak se divně zarazil. ,,Co potřebuješ Embry?" Zeptala se ho Esme a náš oční kontakt přerušil. ,,Ehm no... Jo! Sam vás svolává na takovou schůzi. Ohledně těch nových dívek." Byl nervózní ani nevím proč. ,,A kdy tam máme jít?" Zeptal se Emmet. ,,Jo. Bude to taková menší grilovačka, taky to bude na lepší časy vlkodlaků a upírů. Takže tak v 7 hodin. Máte přijít i s nima." Ukázal na nás a zase se na mě podíval. ,,Dobře Embry, přijdeme." Usmál se Carlisle a ten Embry se na mě naposled podíval a odešel. ,,Co to znamenalo?" Zeptala jsem se a oni se na mě podívali. ,,Nejsou jen upíři ale i vlkodlaci. Máme s nimi dohodu a oni nás pozvali na grilovačku. Budeme si povídat či se změnilo od našeho posledního setkání a pak i o vás." Přikývla jsem. ,,A kolik je teď?" ,, Jsou... 2 hodiny. Alice a Rose vám půjčí nějaké oblečení. Jo?" Zeptal se Carlisle a my přikývli a Alice a Rose nás vytáhli na nohy a šli s náma nahoru. ,,Jsou teprve dvě hodiny." ,,No a. Musíme zjistit co vám bude sedět."Lilia
Alice a Rose nám ukazovali oblečení a my si je museli vyzkoušet. A když jsem si to nechtěla vyzkoušet, tak na mě Alice udělala štěněčí obličej. Nesnášela jsem ho, protože mě vždy přemohla. Škoda že Rosaliino oblečení mi nebylo, protože tohle je k nevydržení. Měla jsem na sobě teď černé legíny a takové bílé tričko a na sobě ještě černou džínovou bundu. ,,Tak tady je něco jiného." Ukázala mi s úsměvem bílé šaty pod zadek a bílé podpatky. ,,Nenene!" Říkala jsem. ,,Ale Lili prosím!" ,,Ne! Tohle si fakt nevezmu." Udělala ten pitomý štěněčí obličej. ,,Ne!" Povzdechla si. ,,A co si vezmeš na sebe tedy." ,,Tohle." Ukázala jsem na sebe. ,,Tak fajn, aspoň něco." Řekla. ,,Kolik je vlastně hodin?" ,,Půl sedmý." Odpověděla klidné ale já vyskočila na nohy. ,,Tolik! To jsme 5 a půl hodiny zkoušeli oblečení?!" ,,Jop." ,,To si musíš zvyknout." Ozvalo se od dveří. Podívala jsem se na ně a tam stál vysmátej Edward. ,,Jo, to musíš." Řekla Alice a bouchal dveřmi před Edwardovým obličejem. ,,Ježíši Edwarde si v poho?" Rychle jsem otevřela ale Alice zase bouchla dveřmi. ,,To bych nejdříve rozbila ty dveře. " Řekla a vzala mě za ruku a posadila mě na židli ke stolku. ,,Zavři oči." ,,Rozkaz generále." Zasalutovala jsem. Chvilku jsem čekala než jsem mohla otevřít oči. ,,Můžu?" ,,Ne." Řekla mi podesáté. ,,Teď." ,, Jo můžeš. Líbí?" Řekla mi a já otevřela oči. Měla jsem narůžovělé rty a světle modré stíny. ,,Díky Al. Je to úžasné." ,,Ale nepovídej Lili." ,,Lili?" ,,Nelíbí se ti přezdívka?" Zeptala se smutně. ,,Ale líbí." Usmála jsem se v zrcadle na ni. ,,A co si vezmeš ty?" ,,Tohle." Ukázala mi. Měla podobný oblečení ale měla červený tričko. Přikývla jsem a posadila jí na židli. ,,Tak a teď budeš sedět ty." Nadšeně přikývla a zavřela oči. Udělala jsem ji podobný jak mám já. Ale oční stíny jsem ji udělala červené. ,, Tak co?" Řekla jsem a ona otevřela oči. ,,Je to úžasné." Řekla a objala mě. ,,Už jste?!" Zakřičeli dole. A Alice mě vzala za ruku a seběhla se mnou upíří rychlostí dolů. Zapocátela jsem se. ,,V poho?" Zeptal se Edward a já přikývla. Podívala jsem se na Julii. Měla to podobné jak já ale měla fialové tričko. A líčení taky do fialova a Rose zas do modra. ,,Sluší vám to." Řekli všichni a my se usmály. ,,Už je třičtvrtě na sedm, máme chvilku, poběžíme upíří rychlostí. Vezmeme vás." Kouknul po nás Carlisle a my přikývli a sedli si na pohovku. Esme si sedla vedle mě a usmála se na mě.
ČTEŠ
Anděl a Démon
FanfictionLilia Elizabeth Moorová a Julia Elinor Mallerová změní život nejen Cullenům ale i měničům. Nejsou to upíři nebo měniči nýbrž: Julia je Démon a Lilia zas Anděl. Jsou to sestry, které to nevědí. Jejich otec byl démon a jejich matka anděl. Prožívají h...