76. Kapitola

155 11 0
                                    

Lilia
,,Co jsi dělala?" Zeptala se mě Al a hodila hlavou k nohám. ,,Menší nehoda v koupelně." Vysvětlila jsem stručně. Všichni se začali smát.

Nikdo
Jejich život putoval dál, každý den chodili Cullenovi na lov nebo aspoň po dvou dnech. Lili s Beth trénovali kouzla a všechno podobné a jednou se jim do cesty připletla osoba.

Lilia
S Beth jsme trénovali a po chvilce na mě letěla koule. Nebyla to ale Beth koule ale nějaká temnější. Beth se postavila vedle mě. Bylo jí už jedenáct let. Z keře vyšel nějaký muž, měl hnědé vlasy a tělo měl vypracované. Začal na mě házet ohnivé koule. Takže to bude element ohně. Z keřů a ze stínu stromů vyšli další. Bylo jich tak dvacet. Jak zajímavé. ,,Lili já se bojím." Špitla Beth a za námi zašuštil keř. Z něho vyšel pohledný kluk. Měl vypracované tělo a byl to blonďák. Na sobě měl černé ryfle a bílou košilí. Jeho oči byli jak moje, taky zlaté.
,, Zmizni a nech nás být." ,,Nenechám vás, abyste je zabili!" Jeho vyrovnaný hlas byl nádherný. ,,Už jednou jsme ti hrozili, že je si nám budeš překážet, tak tě zabijeme." Řekl a hodil na něj kouli. Ten co přišel první byl asi jejich vládce. Já ji ale chytla a vodou ji zničila. ,,Abych měla jasno. Někdo by mi mohl říct, co se tu děje." Řekla jsem klidně a hlídala obě strany. ,,Radši zmlkni míšenci." Zavrčel a já se na něj plně otočila. ,,Mám právo to vědět a rozhodně se neptám tebe. Ptám se tady blonďáka.  Hnědovlásku." Provokativně jsem mu řekla hnědovlásku. Přitom jsem jsem se i usmála. Zavrčel a vytvořil si dvě koule, které pohlcovaly jeho ruce. Dneska bylo zajímavé odpoledne. Dopoledne jsem Beth vysvětlovala nějaké andělská kouzla, proto jsem nešly na trénink ráno. Jakmile je na mě hodil, tak se mu na rukách objevovali další koule a tohle se opakovalo. Vytvořila jsem vzdušný štít. Co jsem nemohla dovolit, bylo to, že se Beth nesmí nic stát. To by mě Julča zabila. Ten blonďák začal bojovat s těmi ostatními a Beth byla za mnou. Já byla v bobku a rukama jsem držela štít, který za chvilku zmizí, protože to nevydrží. A to se taky stalo, udělala jsem kotoul dozadu a rychle se postavila. Blonďák se dostal ke mně a já nás všechny teleportla za ně. Zakašlala jsem a oni se otočili a všichni jsme na ně hodili nějakou kouli. Beth ohnivo-vodní kouli, blonďák andělskou kouli a já ohnivo-vodní-andělskou kouli. Trefili jsme všechny a pak jsme je dorazili ale ten jeden z nich na mě stihl hodit mrak a jeho blesk mě trefil do nohy. Jinak pak všichni zemřeli. Seděla jsem na zemi a blonďák si klekl. Vzal si nohu k sobě. ,,Jak ti je?" Zeptal se a pozoroval tu nohu. ,,Jo jde to." Odpověděla jsem mu a on se otočil na Beth. ,,A ty?" ,,Taky dobrý." Odpověděla mu. Přikývl a položil nohu na zem a přiložil k ní ruce. Ucítila jsem teplo a ta noha začala zářit. Pak přestala a on mi pomohl na nohy. Postavila jsem se na ni a vůbec nebolela. ,,Dík. Jak jsi to udělal?" Tykala jsem mu, on mi taky tykal. ,,Andělé to umí a abych se představil Daniel." ,,Lilia Elizabeth Moor Cullenová a tohle je moje neteř Elizabeth Amber Callová." Představila jsem nás. ,,Ani já nemám tak dlouhý jména. Lilia Elizabeth Moor Cullenová a Elizabeth Amber Callová. Já jsem jen Daniel, na své příjmení si nepamatuju a ani mě to nevadí. Bůh mi řekl, že by mi to řekl ale já nechtěl." Přikývly jsme. ,,Pojď k nám." Poprosila ho Beth a on přikývl, zajásala a vydali se k nám. ,,A co vaše rodina?" ,,Mám ještě jednu sestru, jmenuje se Julia Elinor Maller Cullen Callová...." ,, Ježíši." Přerušil mě a my se zasmáli. ,,Je to i mamka Beth. Potom máme nevlastní sourozence Emmeta, Rose, Alici, Jaspera, Bellu a  Edwarda. Embry je manžel Julči." Nechala jsem mu čas, aby to všechno pobral. ,,Od Beth to jsou strýcové a tety. Tak pak tu je Carlisle a Esme, ty dva jsou moji adoptivní rodiče. Naše rodiče, myslím moje a Julči, jsou mrtví." Přikývl a já pokračovala. ,,No a Emmet, Rose, Al, Jazz, Edward, Bella, Esme a Carlisle jsou upíři a Embry je vlkodlak." Nadzvedl obě obočí a pak se uchechtl. ,, Míšenci, element, upíři, vlkodlak. Zajímavá rodina. Co ještě?" ,,Nic." ,,A mají taky tak dlouhá jména?" Zavrtěla jsem hlavou a začala se s ním smát. jsem Usmála jsem se na něho a vešli do domu. Beth vyběhla do obýváku. Pak jsem uslyšela, jak brebentí. Oba jsem se začali smát a šli do obýváku. Všechny pohledy se na nás otočili. Carlisle s Esme seděli v křesle, Jazz s Al a Rose s Emmetem seděli na pohovce, Edward a Bellou u piána, Embry a Julča s Beth seděli v druhém křesle. Usmála jsem se na ně. ,,Ahoj Lili. Prosím tě, vysvětlíš nám to líp?" Zeptal se Emmet a podíval se na Beth. Ta něco zamumlala. ,,Tak dobře. Rodino tohle je Daniel, Danieli tohle je má rodina. Carlisle s Esme, Jazz s Al, Rose s Emmetem, Julča s Embrym, Edward a Bella." Představila jsem je, aby věděl kdo je kdo. ,,Daniel nám pomohl s někým, kdo nás chtěl zabít." ,,Byli to lidé, kteří se spojili, aby vás dvě zabili. Žárlí na vás, že jste tak silný." Řekl a my přikývli. ,,Asi jste unavený. Ukážu vám pokoj." Řekla Esme. ,,Dobře. Děkuji a prosím tykejte mi." Všichni přikývli. ,,Tak i vy nám." Řekl za všechny Carlisle, a Esme šla s Danielem do jeho prozatímního pokoje. Já šla zas do svého pokoje.

Anděl a DémonKde žijí příběhy. Začni objevovat