73. Kapitola

160 11 0
                                    

Lilia
Šly jsme k Bohovi a někteří andělé se na nás dívali. Došly jsme k hlavním dveřím a ty dva nás pustili dovnitř. Bůh seděl na svém trůně. ,,Ahoj." Pozdravili jsme ho a on nás. ,,Ahoj." Podíval se na nás a pak jeho pohled sklouzl na Beth. ,,To je..." ,,Moje dcera." Doplnila ho Julča. Přešel k nám a prohlížel si ji. ,,Můžu?" Zeptal se a natáhl ruce a Julča mu ji položila do náruče. Svýma modrýma očima ho porozovala. Usmál se. ,,Je nádherná. Embry?" Přikývla. ,,Po Embrym zdědila vlčí stránku, dokáže se přeměnit na vlkodlaka, po tobě zdědila elementní část. Bude to hybrid elementa a vlkodlaka. Bude růst rychleji, ne moc ale půjde to vidět." Dořekl a my přikývli. 

O sedm let později
Lilia
Beth je už devět let. Doopravdy ji je sedm ale vzhledově a vědomostně jí je devět. Má tmavě hnědé vlasy a tmavě modré oči. Je milá, sympatická a chytrá. Do školy nechodila a my taky dostudovali školu. Asi po roce jsme se přestěhovali na Aljašku. Embry s Julčou hodně přemýšleli a nakonec to vyřešila Beth, chce abych ji trénovala v kouzlení, takže jeli s námi. Po těch letech se taky ukázalo, že jsem silnější než Julča. Dokázala jsem se dostat ze smrtící díry, když mě tam Julča "poslala", dokázala jsem se spojit s gryfem a on se stal jakoby můj patron, vždy když jsem v nebezpečí, tak se u mě ukáže. Jak jsem říkala, že Embry a Julča přemýšleli nad tím, je si mají s námi jet, a jak to rozhodla Beth, že ji musím učit, tak Julča byla proti. Chtěla ji učit sama ale pak se domluvilo, že já ji budu učit na kouzla a všechno ohledně toho a ona ji bude učit ze života lidského a pak ještě o vlkodlakech. Přestěhovali jsme se na Aljašku a navštívili jsme Denaliovi a taky nás navštívili Jacob a Nessie. Carlisle a Esme chodili normálně do práce. Jazz, Al, Emmet, Rose, Edward, Bella, Embry a Julča chodili do školy a já s Beth jsme byli doma. Nikam jsme moc nechodili a když už a když nás někdo viděl třeba z Carlislovi nebo z Esminy práce, tak řekli, že jsem Julči sestřenka a Beth je moje sestra, takže Julči taky sestřenka. Učila jsem Beth kouzla a ona mě poslouchala, někdy jsme se i smáli. No a teď zrovna jdu na snídani. Esme nám dala jídlo na stůl a my, já, Beth, Embry a Julča, jsme to snědli a oni dva jeli s ostatními do školy, Esme byla tentokrát doma a i Carlisle. Ten měl odpolední. Po snídani jsem šla do pokoje a Beth za mnou přišla. ,, Půjdem trénovat?" Hodně ji to bavilo. ,,Tak tak v devět." Přikývla a já si sedla do křesla a začala si číst. Ona si lehla na moji postel. Nad tím jsem se usmála. ,,Co čteš Lili?" Zeptala se. ,,Romeo a Julie a čtu to po několikátý." ,,Budeš mi taky číst? Prosím Lili!" Říkala mi Lili, ostatním říkala buď této, strejdo nebo babi a dědo. Přikývla jsem a začala ji předčítat.

Elizabeth
Teta Lili má nádherný hlas. Četla mi asi hodinu a mě to bavilo, ani maminka nemá takový hlas jak má ona. Měla sametový hlas. Byl příjemný a prostě pěkný. Podívala jsem se na hodiny a hned vyskočila z postele. ,,Už je devět! Lili!" Pozorovala mě s úsměvem. ,,Tak dobře. Běž se převlíct." Zmizela jsem z jejího pokoje rychle a vzala si modré kraťasy se světle modrým tílkem. Pak jsem si vzala tenisky a seskákala ze schodů dolů. V obýváku byl děda s babi. Usmáli se na mě. ,,Jdete trénovat?" Přikývla jsem a ze shora přišla Lili.

Anděl a DémonKde žijí příběhy. Začni objevovat