Carlisle
,,Lilio!" Vykřikla ta dívka. Takže tu kterou jsem držel, se jmenovala Lilia. Nádherný jméno a nádherná dívka. ,,Jsem jen unavená." Zašeptala a podívala se na mě. Vzal jsem si ji do náruče. A ta druhá dívka k nám doběhla, všichni jsme šli dovnitř. Položil jsem tu Liliu do křesla. Ta druhá dívka si sedla do druhého křesla, na pohovku si sedli Emmet, Rose, Al a Jasper. Edward a Bella si sedli ke klavíru. A my s Esme, Jacobem a Renesme jsme si vzali židle z kuchyně. ,,Tak, kdo jste?" Zeptal jsem se jich. ,,No... Já jsem démon a jmenuji se Julia Elinor Mallerová. Viděli jste, co dokážu, ti ostatní tam byli taky démoni. Ale já jsem jiná než oni. Oni mají potrhané oblečení, špinavý, a jsou zlý a škaredí." Přikývli jsme a pak se podívaly na Liliu. ,,No tak, já jsem Lilia Elizabeth Moorová a jsem anděl ale nepoužívám jen andělské schopnosti ale i schopnosti elementů. Element ohně, vody, rostlin a větru." ,,Aha. Nevěděli jsme že jsou i andělé a démoni." Řekl Edward. ,,No jo. Andělé i démoni jsou. Bez nich by se svět zbláznil. Teď je mezi andělů a démoni válka, je nejhorší v celé historii. Bez andělů by byl svět zlý. Všude by se kradlo, zabíjelo...
A bez démonů by byl svět dobrý všude by se pomáhalo ale lidé by nemohli nic jiného dělat, nemohli by přemýšlet svoji myslí. Museli by pořád konat dobro. A to by omrzelo. Do teď byli smlouvy. Andělé nestupovali do ďáblových projektů, názorů a démoni do andělských názorů ale něco se stalo mezi Luciferem a Bohem. Nikdo to moc neví. Oni se chtějí navzájem pozabíjet ale neuvědomují si že bez toho druhého nemohou žít." Ukončila svou řeč Julia. ,,Aha." ,,No a pak jsme tu my dvě. Anděl a démon, dvě rasy, které se nemusí. Ale co. Naši rodiče neboli moje. Mou mamku jsem nepoznala a můj otec na mě neměl nikdy čas." ,,A já jsem zas nepoznala svého otce a moji matku zabili démoni, když zaútočili na nebe. Někdy jsme si říkaly. No když jsme byly v té cele, že jsme sestry, ale to je nemožné." ,,Proč to je nemožné?" Zeptal se Jasper. ,,Andělé a démoni se nesnášejí ale zkoušejí spolu spolupracovat . I když to teď moc nejde. Takže naši rodiče by se nemohli setkat. Nebo mohli ale jen na nějakých společných akcích. Ale ty se moc nestávaly." Řekla Lilia ,,Takže nevíme." Dořekla Julia. ,,A jaký byl váš život a kde jste se vy dvě potkaly?" Zeptala se opatrně Esme. ,,Můj život byl bez chybičky. No jedna chybička tam byla, neměla jsem otce, ale ta tak nevadila. Měla jsem strýčky a tety i teď je mám. A mamku, kterou jsem měla nejradši. Moje máma byla pomocnice v radě a když se svolával koncil. Odtud znala vládce elementů, a ostatních uživatelů. Ale nejsilnější byl bůh a ti čtyři vládci. Všichni ji znali. A když jsem se narodila já, tak mě znali taky všichni. Já jsem se nejvíc skamarádila s elementy a s bohem. On mi někdy nahrazoval otce. A elementi zas strýčky. Jejich partnerky jsem si taky oblíbila. Všechno se ale změnilo když mi mělo být patnáct. Na nás zaútočili démony a moji matku mi zabili před očima. A pak mě bili a kopali a odtud jsem měla zranění a tam jsem taky potkala Julii." ,,Musela sis prožít těžký život." Řekla Esme. ,,No jo ale nejvíc mě mrzí že zemřela má mamka." Steklo ji pár slz. Esme k ní pomalu přišla a opatrně ji objala. Usmála se na ni a Lilia zpátky. ,,A ty Julio?" Zeptala se Alice. ,,No můj život nebyl hezký. Neměla jsem pomalu ani jednoho rodiče. Takže jsem se musela i sebe postarat sama. Strýčky jsem neměla a také i neměla jiné příbuzné. Ale život se mi změnil od té doby, kdy jsem potkala Liliu. Chtěla jsem ji pomoc ale pak zajaly i mě. A tak proto jsem měla pár zranění. No a pak díky kapičce Krůpěj, jsme se dostaly ven." ,,Aha." Obě zívly. ,,Ukážu vám pokoje." Řekla Esme. Přikývly a šli za Esme nahoru.
ČTEŠ
Anděl a Démon
FanficLilia Elizabeth Moorová a Julia Elinor Mallerová změní život nejen Cullenům ale i měničům. Nejsou to upíři nebo měniči nýbrž: Julia je Démon a Lilia zas Anděl. Jsou to sestry, které to nevědí. Jejich otec byl démon a jejich matka anděl. Prožívají h...