Lilia
Šla jsem do svého pokoje a za mnou se ozval hlas. ,,Máš hotovo?" Zeptal se mě Carlisle. ,,Jo." Řekla jsem jen a teleportla se do svého pokoje. ,,Řekl jsem žádná kouzla!" Zakřičel na mě a já zavrčela a teleportla se zpět. Otočila jsem se na něj. ,,Stačí?" Přikývl a já šla do svého pokoje. Lili. Máme hroznou zprávu. Ozval se mi v hlavě Hydra. Jaký? Trochu mě to děsilo. Samantha zemřela. To mi vyrazilo dech. Jak? Zeptala jsem se ho. Jeden poddaná ji ze zadu napadla. Záviděla ji její postavení. Prosím tě, zítra se nás zastav. Řekl. A-ano. Zatím. Rozloučila jsem se s ním. Pá. Byla jsem z toho zdrcená. Sestřička je na mě naštvaná. Ozval se mi v hlavě provokativný hlas Juli. Teleportla jsem k ní, i když jsem neměla. Ležela na posteli a četla si knížku. ,,Už mě prosím tě neštvi." Řekla jsem naštvaně. ,,A kdo si začal?" Zeptala se s úsměvem a já ji znovu polila vodou. Hodila po mě ohnivou kouli a já ji zničila vodou. Začala jsem couvat a ničila každou kouli, kterou po mě házela, až jsem spadla ze schodů do obýváku. Ona byla na schodech a usmívala se od ucha k uchu. Spadla jsem asi do střepů. ,,Blbe!" Zakřičela jsem na ni. ,,Nemáš mě polejvat vodou!" Zakřičela na mě. Chtěla jsem na ni taky zakřičet ale přerušil nás Carlislův hlas. ,,A dost! Obě do pokoje! Už mě obě štvete." Řekl a ukázal nahoru. Julia se tam teleportla. Postavila jsem se a on chtěl ještě něco říct ale já ho přerušila. ,,Prosím tě, už nic neříkej." Utnula jsem ho a vyběhla schody a zamkla se. Spadla jsem do postele. Teď jsem začala cítit všechnu moji bolest. Překulila jsem se a uviděla krev.
Posadila jsem se a zjistila, že mi teče krev z nohy a ze zápěstí. Vzala jsem si kapesník a zavázala si zápěstí. Držela jsem si ho a šla do obýváku. Všichni se na mě podívali ale já se jen dívala na Carlislea. ,,Potřebuju ošetřit ruku a nohu." Prohlédl si mě od hlavy až k patě a přikývl. Šel se mnou do jeho pracovny a já se posadila na lehátko a on mi ošetřil zápěstí. Po nějaké době, když mi začal ošetřovat nohu, přišli ostatní. Starostlivě se na mě dívali. Seskočila jsem z lehátka, když měl hotovo. ,,Díky." Šla jsem do svého pokoje, když se za mnou ozval hlas. ,, Dobrou noc." Otočila jsem se. ,,Ahoj." Šla jsem do svého pokoje a podívala jsem se na postel a Esme mi přinesla povlečení. Usmála jsem se a ona mi pomohla to převlíct. Potom jsem si lehla do postele a Esme mi popřála dobrou noc a odešla. Já během chvilky usnula.
ČTEŠ
Anděl a Démon
FanfictionLilia Elizabeth Moorová a Julia Elinor Mallerová změní život nejen Cullenům ale i měničům. Nejsou to upíři nebo měniči nýbrž: Julia je Démon a Lilia zas Anděl. Jsou to sestry, které to nevědí. Jejich otec byl démon a jejich matka anděl. Prožívají h...