Lilia
Esme byla v kuchyni a Julča nahoře. Já zatím byla za křeslem a Carlisle před křeslem. Chtěl ovladač ale já se zas chtěla koukat na komedii. Vyplázla jsem na něj jazyk, vyhla jsem se jeho ruce a teleportla se ke klavíru. Opřela jsem se o něj. Zaťukala jsem na desku a on se na mě otočil. Upíří rychlostí se u mě objevil a já se teleportla k pohovce. Zasmála jsem se a rychle se teleportla ke dveřím do knihovny. Opřela jsem se a trochu to vydýchavala. Vydýchavala jsem smích a byla jsem už unavená, to bylo kvůli tomu, že se furt teleportuju. Dostal se ke mně a já se opřela o dveře a ovladač s rukou jsem dala za záda. ,,Nedostaneš ho." Řekla jsem a přišla Esme. ,,Jak malý." Řekla a Carlisle si přehodil na jedno rameno mě a na druhé Esme. ,,Hej!" Vykřikli jsme duo a bouchli ho do zad. Zasmál se. ,,Je si mě nepustíš, tak ti garantuji, že se s tebou nebudu bavit." Řekla Esme a on ji položil na zem ale mě ne. Esme hodila hlavu ke mně a pustil mě taky. Esme ho políbila a já na něj vyplázla jazyk. Sedli jsme si na pohovku a Julča přišla kulhavým krokem k nám a sedla si do křesla. Esme nám podala talíře s jídlem a my to snědly. Ovladač mi sebral, když si nás přehodil přes rameno. ,,Budeme se dívat na televizi?" Zeptala jsem se a Carlisle záporně zavrtěl hlavou. Zamračila jsem se na něj a on se zasmál. ,, Můžeme." Řekla Esme a políbila Carlislea a vzala mu ovladač. Potom mi ho dala a já zapla telku. ,,Tři ženy vs. jeden muž. Fakt dobrý, jak s vámi mám vydržet?" Řekl a já pokrčila rameny. ,,Se mnou?" Zeptala se uraženě Esme. ,,Ty ne miláčku. Ty dvě." Řekl a já po něm hodila polštář. Vrátil mi ho a Esme radši odešla umýt nádobí. Hodila jsem po něm ale trefilo to Julču a ta nám to oplatila. Polila jsem oba dva vodou a Esme vyprskla smíchy u dveří. Julča mě pak taky polila vodou a Carlisle si mě vzal na jeho klín a začal mě lechtat. Bránila jsem se do té doby, než mi chytl jednou rukou obě ruce a držel je nad hlavou, druhou mě lechtal na boku a v podpaží. Potom přestal. ,,Už budeš hodná?" Zeptal se a já zavrtěla hlavou a on mě polechtal na boku. Vyprskla jsem smíchy. ,,Budeš?" Poraženecky jsem přikývla hlavou a on mě posadil vedle jeho a šel se převlíknout, protože jsem ho polila vodou. Šla i Julča.
ČTEŠ
Anděl a Démon
FanfictionLilia Elizabeth Moorová a Julia Elinor Mallerová změní život nejen Cullenům ale i měničům. Nejsou to upíři nebo měniči nýbrž: Julia je Démon a Lilia zas Anděl. Jsou to sestry, které to nevědí. Jejich otec byl démon a jejich matka anděl. Prožívají h...