62. Kapitola

170 11 0
                                    

Lilia
Po ní si k nám klekl Carlisle a taky ho začal hladit. Nechal se ale pořád sledoval ostatní. Aby mi nikdo neublížil? Asi jo. Protože byl nalepený na mě. Já jednu ruku měla přehozenou přes něj. ,,A kde tedy bude?" Rozzářili se mi oči. ,,Nevím. Takže tu může být?" Oba dva přitakali. ,,Tak u mě v pokoji. Mohl by spát na mé posteli." Esme se zamračila. ,,Tak ne. Fajn. Bude spát na zemi na matraci. Stačí?" Pozvedla jsem obočí a oni přikývli. ,,Nějaké staré matrace jsou na půdě." Řekla Esme. ,,My máme půdu?" Zeptala jsem se a neskrývala překvapení. Jen se na mě podívali a pak zase na sebe. ,,Myslím, že dvě." Řekl jí Carlisle a ignoroval mou otázku. ,,Já se tam kouknu." Řekla Esme a postavila se. Postavili jsme se i my. Carlisle se díval na gryfa a gryf sledoval všechny a prohlížel si to tu. ,,Je zajímavý." Řekla Al a s Jazzem k nám přišli. I Edward s Bellou plus Rose a když přicházel Emmet, tak na něj zasyčel. ,,Já ti to říkala." Řekla jsem mu provokativně. Jen se zasmál a  stoupl si za Rose. Julča šla do svého pokoje a Esme přišla. ,,Dala jsem ti do pokoje dvě matrace. Bude mít místa dost." Přikývla jsem a šla s ním do teď našeho pokoje. Prohlídl si to a já si sedla na postel. Sedl si k mým nohám a díval se na mě. ,,Kdyby si tak uměl mluvit." Řekla jsem si jen tak a on do mě drcnul. ,,Já nevím, co chceš." Řekla jsem a si olízl pusu. ,,Máš hlad?" Zeptala jsem se ho a on přikývl. Šla jsem s ním dolů a v kuchyni byla Esme. Dělala nám jídlo. ,,Hele Esme nemáme tu maso?" ,,Maso tu máme." Řekla mi a ukázala na ledničku. Otevřela jsem ji a podívala se, co tu je. ,,Co vlastně jí?" ,,Co si vybere." Řekla jsem a dala na zem salát a kuře. Všechno to očichal a podíval se na mě. ,,Hele, já nevím co chceš." Řekla jsem a dala ruce v bok. Pak jsem se znovu podívala do ledničky. Byl tu salám, sýr, řízky. Dala jsem mu řízek a on ho očichal a díval se dál na mě. ,,Zkus mu ho přihrát." Poradila mi Esme a dál dělala pro nás jídlo. Já ho dala na talíř se salátem a dala do mikrovlnky. Dala jsem to na dvě minuty. Potom jsem to vytáhla a dala mu to. Očichal to a začal jíst. Unaveně jsem si sedla na stoličku. Esme se zasmála. ,,Sama si ho tady chtěla." Přikývla jsem a sledovala ho. Tohle bude ještě hodně zajímavý.

Ahoj
Poslední kapitola dne. Doufám, že se vám bude líbit.

Anděl a DémonKde žijí příběhy. Začni objevovat