13. Kapitola

389 18 0
                                    

Lilia
Chvilku se na mě dívala ale pak přikývla a já jsem to pak řekla ostatním a vyšla za ní. Cítila jsem pohledy na mých zádech ale pak zmizeli, když jsem vešla do lesa. Seděla na zemi, opřená o strom. ,,V poho?" Zeptala jsem se a posadila se vedle ní. ,,Jde to." Řekla tiše a obě jsme se dívali do lesa. ,,Vadí ti to, myslím jak se na tebe ten Embry dívá?" ,,Trochu jo. Sleduje můj každý pohyb." Řekla aniž by se na mě podívala. Zapraskala větvička a my se zasmály. ,,Kdopak to je teď?" Zeptala se se smíchem Julia a obě se podívali na příchozího. Byl to Jazz. ,,Jak vidím. Jste v pořádku." Usmál se na nás a sedl si vedle mě a opřel se o strom. Ten strom je fakt velký. ,,Jsme v pohodě." Odpověděly jsme. ,,Tipovala jsem Esme." ,,Esme mě za vámi poslala, se podívat na vás, a říct vám, že je večeře." ,,Nemám hlad. " Řekla jsem. ,,Já taky ne." Přikývl a dál se díval do lesa a na hvězdy. ,,Vadí vám něco?" ,,No..." Řekla jsem a on se na nás významně podíval. ,,Ten Embry, pořád se na mě dívá." Řekla Julia.  ,,Já se na něj za chvíli budu dívat, až bude mít rozbitou hubu." Zavrčel. ,,Už je večeře." Řekl neznámý hlas. Podívali jsme se tím směrem a tam byl Paul. Doufám že nás neslyšel, jinak by to určitě řekl Embrymu. ,,Nemají hlad." Řekl Jasper. ,,Myslím, že umějí mluvit sami." Zavrčel na něj. A já stuhla, když se naštvaně zvedl Jasper. ,,Oni nemají hlad, tak se otoč na své botě a zmizni." Řekl Jazz. ,,Nemusím tě poslouchat." Jazz už chtěl na něj skočit ale já ho chytla za ruku. Podíval se na mě. ,,Nedělej to prosím." Řekla jsem a stiskla mu ruku víc. Julia se postavila vedle mě. ,,Teď posloucháš holky, jakej slaboch." ,,Je do to ho nezatahuj." ,,Myslím že můžu." Nevím o čem pak mluvili. Ale já pak na ně vykřikla. ,,Proč se musíte hádat?" Zavrčel. ,,Ty ani nemluv." ,,Proč bych nemohla. Ten kdo je tu slaboch jsi ty." Řekla jsem a on na mě skočil ve skoku se přeměnil na vlkodlaka odhodil mě několik metrů dozadu. Jasper se vzpamatoval až jsem byla na zemi. Jazz na něj skočil a vyskočili z lesa. Hned jsem slyšela hlasy a křik. ,,Lili, si v pořádku?" Pokrčila jsem rameny, protože jsem nemohla mluvit z toho, co se stalo. Snažila jsem se postavit ale jakmile jsem dostoupla na levou nohu, tak jsem spadla na zem. ,, Pojď." Pomohla mi na nohy a podepřela mě. Já se rozklepala a podívala se ne sebe. Byla jsem špinavá. Zima mi je a strašně mě bolí ta noha i pravá ruka. ,,Strašně mě bolí ruka." Podívala se na mě, stekli mi slzy. ,,Carlisle se na to podívá." Jen jsem přikývla  a pomalým krokem jsme se vydaly k domu. Jazz a Paul stáli na proti sobě a Jazze držel Emmet, Edward a Bella a Paula zas Sam, Quil a Jared, ostatní byli poblíž a snažili se je uklidnit. My přišli blíž a všimla si nás Alice. ,,Proboha Lili!" Vykřikla a všichni se na mě podívali. Carlisle a Esme ke mně rychle přiběhli a vystřídali Juliu. Nadzvedli mě a položili mě až na lavičku.

Anděl a DémonKde žijí příběhy. Začni objevovat