Lilia
V stanovený čas jsme se vydali k smečce. Dneska mě nesl Edward a Juli Emmet. Doběhli jsme k nim a nás dvě pustili na zem. Vyšli jsme z lesa a oni se na nás podívali. Billy se k nám rozjel. ,,Rád vás vidím." Usmál se na nás a potřásl si s Carlislem. Potom jsme si sedli ke stolu. Mluvili jsme o všem možném a já zjistila, že Embry a Juli si povídají něco pro sebe. Usmála jsem se nad tím a začala jsem poslouchat převážně Carlislův a Samův rozhovor. Ostatní se do toho moc nezapojovali. Po třech hodinách jsme se rozhodli jít domů. Edward mě nesl domů a já šla pak do svého pokoje. Umyla jsem se a převlíkla do pyžama. Teleportla jsem se k Juli. Zjistila jsem, že je v šatně. Měla otevřené dveře a já se schovala za ně a nahoře jsem udělala velkou kapku vodu. Pak s pískáním přišla a já ji pustila. Vím, jsem mrcha. Podívala jsem se na ni a začala se smát. Byla zmoklá jako slepice. Zamračila se na mě a začala mě honit. Nezdržovala jsem se chozením přes schody a skočila z výšky dolů. Přeběhla jsem obývák a běžela do knihovny.Carlisle
S ostatními jsme seděli v obýváku. Já s Esme v křesle, v druhém Rose s Emmetem a Edward s Bellou, Alicí a Jazzem seděli v obýváku, když se kolem nás prohnala Lili v pyžamu. Běžela do knihovny. Nechápavě jsme se za ní dívali a hned po ní se kolem nás prohnala Julča. Byla strašně mokrá. Běžela za ní do knihovny.Lili
Doběhla jsem do knihovny a nestačila se schovat a letěla na mě knížka. Jen tak tak jsem se uhnula. Se smíchem jsem se otočila na Juli a uhnula se další knížce, tohle byla knížka Romeo a Julie. ,,Nic moc se nestalo." Řekla jsem a schovala se za regál. Letěl na mě Hamlet. Teleportla jsem se za ní a podkosila ji nohy. Rychle jsem se otočila a vyběhla pryč z knihovny. Přeběhla jsem zase obývák a doběhla do kuchyně. Objevila se předemnou a rychle vzala pánvičku a hodila ji na mě. Skrčila jsem se a ona dopadla na zem. Udělala strašný zvuk a já po ní hodila vidličku a ona ji odrazila talířem. Hodila jsem po ní nůž a on se zabodl do toho talíře. To mám takovou sílu? Vyprskly jsme smíchy a ona po mě hodila hrncem. Já zas hlubokým talířem, který se taky rozbil. Obě jsme se na sebe podívali a ona po mě hodila tím talířem, který držela v ruce. Teleportla jsem se před klavír s hrncem a ona za klavír s pánvičkou. Všichni se na nás dívali se zvednutým obočím. Tu pánvičku po mě hodila a já se skrčila a rukou jsem ho zastavila a vzala si ho do ruky. Hodila jsem to po ní a málem to trefilo Emmeta a Rose. Pánvičkou jsem ji trefila do hlavy a ona na mě skočila a já se teleportla do kuchyně. Tam jsem začala uklízet nádobí. Něco mě praštil hrncem do hlavy a já tu osobu praštila pánvičkou do ramene. Potom jsem po ní hodila vařečkou, ona po mě hrníčkem. Skočila na mě a obě jsme spadly na zem. Někdo nás od sebe odtrhl a držel nás v dostatečné vzdálenosti, abychom se navzájem nezabily. Byl to Carlisle a Edward. Oba si nás prohlíželi. ,,Nechcete nám něco vysvětlit?" Pokrčila jsem rameny a podívala se na Julču. Ta se na mě zamračila. ,, Polila mě vodou!" Žalovala na mě. ,,Lili!" Řekl rázně Carlisle. Pokrčila jsem rameny. ,,Ty se půjdeš převlíct a spát a ty to tu uklidíš a spát. Máš zákaz kouzel." Řekl. ,,Ale..." ,,Žádný ale." Utnul mě a já se poraženecky otočila a šla do knihovny. ,,Kam jdeš?" Zeptal se mě Carlisle a já se na něj otočila. ,,Do knihovny uklidit knihy." Řekla jsem a on přikývl. Všechny knihy jsem uklidila na svá místa a šla do kuchyně. Tam jsem sesbírala všechno nádobí a uklidila do skříněk. Pak jsem si všimla hrnce vzadu v uličce. Šla jsem tam a zjistila, že tady je balkón. Sesbírala jsem to nádobí. Bylo toho tady hodně a šla do kuchyně. Moc jsem neviděla na cestu ale viděla jsem Julču u ledničky. Trochu do mně drkla a mě to všechno spadlo na zem. ,,Ty." Řekla jsem naštvaně. ,,Promiň no." Řekla a šla do svého pokoje. Já to všechno znovu sesbírala a uklidila do skříněk. Potom jsem si vzala lopatku a smeták a nametla střepy a vyhodila je do koše.
ČTEŠ
Anděl a Démon
FanficLilia Elizabeth Moorová a Julia Elinor Mallerová změní život nejen Cullenům ale i měničům. Nejsou to upíři nebo měniči nýbrž: Julia je Démon a Lilia zas Anděl. Jsou to sestry, které to nevědí. Jejich otec byl démon a jejich matka anděl. Prožívají h...