9. Kapitola

435 20 0
                                    

Lilia
Ani nevím, jak dlouho jsem spala. Ale když jsem se probrala, tak svítalo. Postavila jsem se na nohy a udělala dva kroky, když mi do pokoje přišla ta Esme a pak ten muž. Měl blonďaté až bílé vlasy, usmál se na mě. ,,Jmenuji se Carlisle Cullen a prosím tykej mi." Podal mi ruku a já se usmála. ,, Lilia Elizabeth Moorová." Usmála jsem se. Do pokoje pak přišla ta Alice a Rose s  oblečením. ,,Tady je oblečení." Usmáli se a všichni odešli. Oblékla jsem se do oblečení a sešla dolů. Tam byla další lidé, přišli ke mně. ,,Edward Cullen a tohle je Bella Cullenová." Usmál se na mě ten s bronzovými vlasy a ukázal na další hnědovlásku. ,,A já jsem Jasper a tohle Emmet." Usmál se na mě ten s delšími blonďatými vlasy a potom ukázal na toho hromotluka. ,,Těší mě." ,, Nás také." Usmáli jsme se navzájem a pak jsme si sedli na pohovku a já do křesla. ,,Kde je vlastně Jacob a ..." ,,Ti jeli na měsíc do Anglie, ale budou se někdy vracet." Přikývla jsem. S Nessie a Jacobem jsem si hodně rozuměla. Chvilku bylo ticho, prolomila ho až Bella. ,,Už jste tady."

Julia
Vstala jsem a když jsem se postavila, tak se ozvalo klepání. ,,Dále." Křikla jsem. ,,Neseme ti oblečení." ,, Děkuju." ,,Jo a jmenuji se Alice." ,,A já Rosalie ale říkej mi Rose." Představily se ta blondýna a ta druhá dívka, která vypadala jako elfka. ,, Převlíkni se a pak přijď dolů do obýváku." Přikývla jsem. Odešly a já se převlíkla do toho oblečení a odešla dolů. Na pohovce seděli holky a dva kluci. A u klavíru seděl sedmnáctiletý kluk s bronzovými vlasy a hnědovláska. Ten kluk a ta dívka se ke mně přišli. ,, Jsem Bella Cullenová a tohle je Edward Cullen." Usmála jsem se. ,,Já jsem Jasper a tohle je Emmet." Řekl ten kluk s blonďatými vlasy a ukázal na hromotluka. ,,Tak se pojď posadit." Přitakala jsem a posadila se do volného křesla. 

Anděl a DémonKde žijí příběhy. Začni objevovat