Julia
Po svatbě jsem šla si sbalit na líbánky. Alice mi pomáhala a když jsem se tam nedívala, tak mi tam hodila nějaké oblečení. Nechala jsem ji. Snesla jsem si kufr dolů a šla se s nimi rozloučit. Esme s Carlislem nám darovali ostrov a my na něj jeli. Všichni mě pevně objali a my pak s Embrym vyjeli.Carlisle
Po tom všem jsme se rozloučili s ostatními hosti. S Denaliovými jsme se domluvili, že tu budou ještě na víkend. Lili šla spát a my šli na lovu. Ulovil jsem si tři srnky a jednoho zajíce. Esme dopíjela srnku. Usmála se na mě a přišla ke mně. ,,Napila ses?" ,,V krvi přímo plavu." Usmála se na mě a políbila mě. Potom jsme se vydali domů a sedli si na pohovku. Bylo pět hodin ráno a po chvíli přišla Al s Jazzem. ,,Tak jak jste si zalovili?" Zeptali se nás a my se na ně usmáli. ,,Dobře a co vy?" Zeptal jsem se zas já. ,,Taky dobře." Usmáli se na nás a šli do svých pokojů. Posílali jsme dopis i Nessie a Jacobovi ale oni pak napsali, že by rádi přijeli ale že nemůžou. Že přijedou někdy jindy.O tři hodiny později
Lilia
Probudila jsem se a šla do koupelny se upravit. Celou dobu jsem si zpívala. Dneska jsem měla podezřele veselou náladu. V šatně jsem si vzala kraťasy s tílkem. Pak jsem sešla dolů do kuchyně. Esme mi s Carlislem dělali snídani. ,, Dobré ráno." Pozdravila jsem je z vesela a sedla si na stůl. ,, Dobré. Ses dneska dobře vyspala?" Přikývla jsem a broukala si písničku. Jim to netrvalo dlouho a podali mi jídlo. Byli to tři palačinky polité jahodovým sirupem. Snědla jsem to a oni to pak umyli. ,,Kde jsou ostatní?" ,,Elerzar, Carmen, Edward a Bella jsou u sebe v pokoji, Tanya s Kate, Garrettem, Jazzem a Alicí jsou někde venku. Rose s Emmetem jsou ve městě, něco tam potřebují." Přikývla jsem. ,,Já půjdu si zatrénovat." Oznámila jsem jim a oni přikývli. Šla jsem tedy ven a vzala si sebou knížku. Ze začátku jsem se rozcvičila a pak dělala gymnastiku. Potom jsem si udělala vzdušný štít a na něj pak házela různá kouzla. Potom jsem se přenesla zpátky domů a šla do svého pokoje. Dala jsem si sprchu a pak si lehla do postele a začala si číst. Potom mě něco úžasného napadlo a letěla za Carlislem a Esme. Neletěla jsem ale běžela. Co kdybych byla prozatím Julča ve škole. Stejně se doma budu nudit. Carlisle seděl v křesle a něco si četl a Esme byla asi u sebe v pokoji. ,,Ehm. Carlisle mohu se na něco zeptat?" Zeptala jsem se ho a on se na mě podíval a zaklapl knížku. ,,Klidně se ptej." ,,Mohla bych předstírat Julču ve škole, když tu teď není?" Zeptala jsem se ho a viděla, jak se zamyslel. ,,No tak jo." Poskočila jsem s radostí a on se zasmál. Šla jsem zpět do svého pokoje. U dveří jsem potkala rozesmátou Bellu a i Edwarda. ,,Chceš do školy?" ,,Se budu nudit." Usmáli se na mě a přikývli.
ČTEŠ
Anděl a Démon
FanfictionLilia Elizabeth Moorová a Julia Elinor Mallerová změní život nejen Cullenům ale i měničům. Nejsou to upíři nebo měniči nýbrž: Julia je Démon a Lilia zas Anděl. Jsou to sestry, které to nevědí. Jejich otec byl démon a jejich matka anděl. Prožívají h...